Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk jij dat je pil begint te werken?

Hoe merk jij dat je pil begint te werken?

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Normaliter klamme handen en een gevoel van opperste concentratie in je maag; je voelt dat 'ie het moeilijk heeft daar beneden. Later een zwetende nek en een kriebelend ruggengraat. Dan moet ik poepen, en dan komt het :hearteyes: :hearteyes: .

Laatste keer X was zo'n 2.5 maand geleden (WE MOGEN WEER *O*). Werd kotsmisselijk en duizelig, heb op de bank gelegen terwijl ik mezelf al in de ambulance zag liggen. Guess what, 10 minuten later slaat 'ie in als een krater; nergens last meer van.

Heb dit nooit zo extreem gehad, weet ook echt niet waar het aan lag, mentale gesteldheid zal er wel iets mee te maken hebben gehad (mankeerde ook het een en ander aan op dat moment).
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik moet altijd lichtelijk boeren en daarna BAM! hijs ingeslage
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#3
hehe tis geleden van maart, volgende week gaan we nog eens knallen! Raar maar waar maar er is weer genoeg kristal te vinden in brugge, gent kheb ineens 3gr gekocht om zoet te zijn voor de zomer
T
Tranquillo85Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Pak Suiker zei:
Mijn ledenmaten beginnen een beetje te tintelen, ik word wat onrustig/paniekerig/zenuwachtig, zweten, soms gapen, warm-koud wisselingen.

Ik gebruik alleen nooit pillen, altijd kristallen. :grin:
Klik om te vergroten...

Exactly!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweethandjes heb ik bijna altijd, ook altijd erg nerveus wanneer ik de pil(len) slik.. Midden in een discotheek of andere omgeving met veel mensen word ik sowieso altijd wat nerveus maar dat verdwijnt altijd vrij snel als 'ie inslaat.

Ik merk ook dat ik altijd teveel begin te vragen 'voel jij al wat? etc etc..' en kan soms wat kinderachtig gelukkig worden, bekende verliefd gevoel dus :P daarna is het gewoon lekker spacen :) goh wat mis ik dat, alweer te lang geleden dat ik goede pillen te pakken had..
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerst merk ik dat ik een lichte gemoedstoestandsverandering (bestaat dat woord wel? :grin: ) heb, en dat ik plost veel scherper zie (heb normaal lenzen maar doe ze nooit aan op feesjes). Dan begin ik te gapen, beetje maagkramp en mss 1 of 2 lichte braakneigingen. Daarna BAM alle klachten weg en alleen nog maar het beste gevoel ter wereld voor een dikke 3 uur :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerst merk ik dat mijn hart wat sneller gaat kloppen, en dat ik wat scherper ben. Dan komen de heerlijke tintelingen en love gevoel :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
trillen, bibberig in de keel, koud krijgen, wegzakkerig, onrustig worden, grote doppen krijgen, warm-feeling verhoogde hartslag bloeddruk(dat voel je gewoon)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#9
Merk het nu!! :grin: :grin: letters beginnen vaag te worden beeldscherm trilt ......warm en koud tegelijk LOVVVVEEEEEEE white mitsuh's :) :) :)
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
eerst word ik compleet ontspannen :confused: daarna komen de tintelingen en zweethanden en voet, daarna kan ik niet meer stil zitten en is het gaan met die banaan :grin:. en 9 van de 10 keer bij inslag ook meteen vertiefd geil :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."