Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe merk jij dat je pil begint te werken?

Hoe merk jij dat je pil begint te werken?

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
NG046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerst krijg ik een beetje onrustig/licht misselijk gevoel. gapen/armen + benen uitstrekken
Dan moet ik schijten.
Meestal op het toilet begint ie dan te "werken" :grin: :hearteyes:
en dan de komende 5 uur hoef ik geen toilet meer te zien haha
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweethandjes de gekste!!! :hearteyes: (associeer het nu met een geweldige ervaring :grin:)
En fijne warme tintelende spieren, beetje loom, en ik vind het heerlijk om zachtjes aan mn haar te trekken en in mn armen te knijpen/masseren..
En dan vind ik het ineens wel erg prettig en vooral "relaxed" allemaal :grin:

Ben wel een vrouw, maar heb nog nooit gekotst (zelfs nooit misselijk geweest, moet alleen niet aan eten denken als ik waus ben), en neem altijd een hele in 1 keer :)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik merk het van te voren nooit zo. Ik heb één keer gemerkt dat m'n lichaamstemperatuur 'n beetje begon te schommelen, en niet veel later sloeg de boel in.

Normaal gesproken besluipt het me, en merk ik het pas als het inslaat. Wat op zich wel leuk is als je net in 'n goed gesprek zit, meteen de draad kwijt. :grin:

Overigens heb ik nog nooit wat van misselijkheid ervaren, zeker persoonsgebonden? Of ben ik misselijk, maar voel ik me te goed om het te merken? :P

Olle
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg het warm, waarna ik een drukkend gevoel krijg in mijn hoofd (niet storend)

Dan binnen no time ben ik aan het dansen en vind ik iedereen aardig etc. ( het bekende liedje :grin: )
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat trouwens wel curieus is, dat ik nog nooit een echte 'inslag' heb gehad, waarbij je van het ene op het andere moment wéét dat de mdma in werking treedt.
Tot nu toe heb ik altijd eerst subtiele effecten gemerkt, totdat ik op een gegeven moment wel het idee had dat ik nu wel eens waus was :)
Hebben andere mensen dit ook, dat ze nog nooit ineens 'een emmer warm water over zich heen krijgen', maar dat het gewoon geleidelijk gaat?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat had ik iets na de periode dat het ik iets te vaak deed enzo. Dat het er meer in begon te sluipen, langzamer opkwam.. Maar die echte inslag is toch wel het beste.. Warme kriebel in je buik.. even weg.. en BOEM :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Dat had ik iets na de periode dat het ik iets te vaak deed enzo. Dat het er meer in begon te sluipen, langzamer opkwam.. Maar die echte inslag is toch wel het beste.. Warme kriebel in je buik.. even weg.. en BOEM :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja kan me voorstellen dat zo'n enorme inslag veel beter is :grin: het komt bij mij in ieder geval niet door gewenning, want ik wacht altijd 2-3 maanden en heb het tot nu toe altijd gehad. Maar woensdag is het weer zover, ik ga ervoor duimen :grin: :hearteyes:
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#8
3x gedaan .. Elke keer hetzelfde

Van de anticipatie word ik compleet gesjeezd! Wel op een leuke manier hoor .. alsof ik flink wat koffie weggegoten heb. Voor de mensen om me heen ga ik dan even rustig zitten en mezelf tot bedaren brengen. Dit is maar 5minuten nodig, want als ik daarna opsta word ik warm .. krijg ik dat bekende inzoom/uitzoom en dan is het BOEM!

2 vuisten in de lucht! :hearteyes:

Japs 3x elk na 15 a 20minuten al raak! Volgende keer moet ik later innemen, want de meeste moeten mij al een uur zien gaan voordat zij aan de buurt zijn en het heeft niets met voeding vooraf temaken ..
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het serieus niet meer weten :rolleyes:
Merk het zaterdag wel weer :beer:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik voel het als het spul aant bruisen is in me maag, krijg dan warmer, zin om armen te strekken, klamme handjes en dan komt ie geleidelijk aan inklappen en krijg ik een mysterieuze glimlach op mn gezicht die ik moeilijk wegkrijg :grin:
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Normaliter klamme handen en een gevoel van opperste concentratie in je maag; je voelt dat 'ie het moeilijk heeft daar beneden. Later een zwetende nek en een kriebelend ruggengraat. Dan moet ik poepen, en dan komt het :hearteyes: :hearteyes: .

Laatste keer X was zo'n 2.5 maand geleden (WE MOGEN WEER *O*). Werd kotsmisselijk en duizelig, heb op de bank gelegen terwijl ik mezelf al in de ambulance zag liggen. Guess what, 10 minuten later slaat 'ie in als een krater; nergens last meer van.

Heb dit nooit zo extreem gehad, weet ook echt niet waar het aan lag, mentale gesteldheid zal er wel iets mee te maken hebben gehad (mankeerde ook het een en ander aan op dat moment).
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ik moet altijd lichtelijk boeren en daarna BAM! hijs ingeslage
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe tis geleden van maart, volgende week gaan we nog eens knallen! Raar maar waar maar er is weer genoeg kristal te vinden in brugge, gent kheb ineens 3gr gekocht om zoet te zijn voor de zomer
T
Tranquillo85Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak Suiker zei:
Mijn ledenmaten beginnen een beetje te tintelen, ik word wat onrustig/paniekerig/zenuwachtig, zweten, soms gapen, warm-koud wisselingen.

Ik gebruik alleen nooit pillen, altijd kristallen. :grin:
Klik om te vergroten...

Exactly!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zweethandjes heb ik bijna altijd, ook altijd erg nerveus wanneer ik de pil(len) slik.. Midden in een discotheek of andere omgeving met veel mensen word ik sowieso altijd wat nerveus maar dat verdwijnt altijd vrij snel als 'ie inslaat.

Ik merk ook dat ik altijd teveel begin te vragen 'voel jij al wat? etc etc..' en kan soms wat kinderachtig gelukkig worden, bekende verliefd gevoel dus :P daarna is het gewoon lekker spacen :) goh wat mis ik dat, alweer te lang geleden dat ik goede pillen te pakken had..
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerst merk ik dat ik een lichte gemoedstoestandsverandering (bestaat dat woord wel? :grin: ) heb, en dat ik plost veel scherper zie (heb normaal lenzen maar doe ze nooit aan op feesjes). Dan begin ik te gapen, beetje maagkramp en mss 1 of 2 lichte braakneigingen. Daarna BAM alle klachten weg en alleen nog maar het beste gevoel ter wereld voor een dikke 3 uur :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eerst merk ik dat mijn hart wat sneller gaat kloppen, en dat ik wat scherper ben. Dan komen de heerlijke tintelingen en love gevoel :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
trillen, bibberig in de keel, koud krijgen, wegzakkerig, onrustig worden, grote doppen krijgen, warm-feeling verhoogde hartslag bloeddruk(dat voel je gewoon)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#19
Merk het nu!! :grin: :grin: letters beginnen vaag te worden beeldscherm trilt ......warm en koud tegelijk LOVVVVEEEEEEE white mitsuh's :) :) :)
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#20
eerst word ik compleet ontspannen :confused: daarna komen de tintelingen en zweethanden en voet, daarna kan ik niet meer stil zitten en is het gaan met die banaan :grin:. en 9 van de 10 keer bij inslag ook meteen vertiefd geil :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."