#1
W.F.L. zei:Louche zaakjes dus!!
Ga daarom voor pep!
![]()
DEZE MAN HEEFT HET BEGREPEN
W.F.L. zei:Louche zaakjes dus!!
Ga daarom voor pep!
![]()
VrouwmensenVrouwmens zei:OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN![]()
knolselderij zei:ik ben de gene met groene bladeren bovenop een bruine knol
00:00 Hardtechno zaal dan maar?

Dubz zei:VrouwmensenVrouwmens zei:OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN![]()
![]()
Vrouwmensen op Awakenings![]()
![]()
Vrouwmensen op Awakenings met MDMA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MDMA-meet op Awakenings dan maar?![]()
see you there homie!

Johancore zei:Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?
Wacky zei:Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Wacky zei:kunlan zei:Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium
Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom![]()
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)
herkenbaar voor iemand?
of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA
- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy![]()
Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."