Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouwmens zei:
OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Vrouwmensen :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings :hearteyes: :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings met MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

MDMA-meet op Awakenings dan maar? :wink:
V
VrouwmensLid
01-01-2024, 00:00
#2
knolselderij zei:
ik ben de gene met groene bladeren bovenop een bruine knol


00:00 Hardtechno zaal dan maar?
Klik om te vergroten...


:rock:
V
VrouwmensLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Vrouwmens zei:
OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Vrouwmensen :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings :hearteyes: :hearteyes:

Vrouwmensen op Awakenings met MDMA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

MDMA-meet op Awakenings dan maar? :wink:
Klik om te vergroten...

hahahhaha ik sta ergens vooraan in de stampzaal met hartjes in mijn ogen en liefde op mn gezicht :wave: see you there homie!
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#4
Merken jullie ook dat er weer een M crisis aankomt? Prijzen gingen omlaag laatste tijd, en dat zijn ze nog steeds. Maar de voorraden slinken omdat er een tekort is aan grondstof...

De voorraad hier is ook flink uitgedund...opzich nog wel genoeg though :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben de gene met groene bladeren bovenop een bruine knol


00:00 Hardtechno zaal dan maar?
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
AWAKENINGS :hearteyes: 3 APRIL VOOR MIJ
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
heerlijk 2 likjes en voelde hem al lekker, 4 likjes en ik ging goed. eindelijk weer ns mdma zoals het hoort. voor mij is de mdma crisis weer afgelopen
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Caps van 100mg en 50 mg meegenomen.. Met 150 begonnen, en twee keer 50 bijgepakt :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
EM DEE EM AAAA

:hearteyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
slechte ervaring met poeders, vaak maar helft zo goed als mdma kristallen of slechter, heb ook wel eens goede gehad, kun je op het oog niks van zeggen
blij dat de kristallen weer in de buurt zijn :grin: :stoned:
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo DF'ers,

ik heb onlangs een grammetje mdma poeder gehaald.

Ik heb hier een paar vraagjes over:

- Wat is het makkelijkste om het te nemen? Bommetje? Vingers natmaken en dippen?
- Degene waar ik het van heb gekocht zei dat het is getest, en het mdma-gehalte ligt tussen de 84 en de 86%. Is dit mogelijk? Heb de testresultaten niet gezien..
- Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?

Heb hier 30 euro voor betaald, het ruikt een beetje anijsachtig trouwens.

Groet,

Sjpiener :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De geur hoort idd anijsachtig te zijn. De structuur van het zootje is weinig van te zeggen. Persoonlijk zie ik het liefst 1 kristal of hooguit een paar kristallen van een gram ipv poeder, dan kan het iig niet na de productie versneden zijn. Alleen het testcentrum kan uitsluiting geven over de zuiverheid.

84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet

Alles kan, als het maar in je maag komt, een bommetje is aan te raden om de erg vieze smaak niet te proeven en omdat het slecht is voor je tanden.
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johancore zei:
Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat dat ergens rond de 100 mg ligt of zo? Aangezien de politie vaak 1 pil als "voor eigen gebruik" aanziet, en daar toch meestal tussen de 50-150 in zit.


Wacky zei:
Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...

Hetgeen is haal is gewoon altijd wit poederig, met nog wat kleine kristalletjes erin.
C
CasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wacky zei:
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...


Volgens mij wordt die bruine juist van PMK gemaakt. Ik heb hier een flinke berg witte kristallen liggen met hele grote harde brokken, die van Safrol is gemaakt.
Als ik goed ben geïnformeerd is de kwaliteit van PMK voor het grootste gedeelte afhankelijk van de kundigheid en het geduld van de chemicus. Terwijl je bij Safrol weinig fout kan doen en eigenlijk altijd op 80%+ eindigt...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kheb eens wat research gedaan, en de hele discussie MDMA van Safrole of PMK lijkt niet helemaal te kloppen.
Ten eerste is PMK (piperonyl methyl ketone) een ouderwetse benaming voor een stof die nu MDP-2-P (3,4-methtylenedioxyphenyl-2-propanone) genoemd wordt.

MDP-2-P wordt uit Safrole gehaald en vervolgens weer door "ge-hekseketeld" naar MDMA. Er zou dus theoretisch geen verschil moeten zijn..
Het enige wat ik kan bedenken is als MDP-2-P zoals Wacky zegt eerst kant en klaar beschikbaar was en MDMA fabrikanten vooral dáár gebruik van maakten ipv het zelf te fabriceren vanuit de Safrole, wellicht dat ze het nu wat verleerd zijn waardoor ze met minder zuivere MDP-2-P moeten werken?
Kan het me echter niet goed voorstellen, volgens mij is de weg Safrole->MDP-2-P niet moeilijker dan de volgende MDP-2-P -> MDMA

Ben trouwens volledige chemie noob dus het ontcijferen van de recepten en discussies die ik vond was echt een ramp,maar wel leuk :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor zover mij bekend is het proces vanuit PMK juist erg gemakkelijk en werd tot vorig jaar alle MDMA van PMK gemaakt. We hadden toen heldere kristallen, tot zo groot dat je half nederland er van kan laten spacen.

PMK is een stof die voor legale doelen geproduceerd werd, en illigaal werd gebruikt voor mdma, net zoals gbl voor ghb. De kwaliteit van PMK heeft dus niets met de illigale chemist te maken.

Toen is er iets gebeurd met de PMK supply, waardoor het afgelopen jaar er bijna niets meer te krijgen is. Nu komt het weer terug, maar steeds is het die bruine poederzooi met wat kleine brokjes erin. Dit zou dus zijn omdat het nu van safrole gemaakt moet worden bij afwezigheid van PMK.

Dat is dus hoe ik het begrijp, hoe zeker weet jij dat je witte kristallen van safrole gemaakt zijn, want ik moet wel zeggen, ik ken geen producenten, alles wat ik hoor is weer via via.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het verhaal van nathaniel klopt aardig.. alleen je gaat er van uit dat je met zuivere safrol werkt, als je sassafras olie hebt zal kan dit uit meerdere componenten bestaan en het is best nog wat werk om het goed te zuiveren. De uiteindelijke kleur van de mdma kristallen zegt niet zoveel omdat 1ppm of zelfs ppb van een andere stof al voor de bruin kleuring kan zorgen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
Aldous zei:
Het verhaal van nathaniel klopt aardig..
Klik om te vergroten...

*geeft zichzelf bescheiden schouderklopje :grin: *
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat vinden jullie nu een goede dosis voor man ~66kilo en vrouw ~52kilo ?

Meestal gooi ik het op ~100mg voor mij, de man .. en 50-60 voor m'n vriendin.
Hoe denken jullie over dosering ?
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb zelf ook de ervaring dat ik van MDMA kristal minder energiek ben dan van XTC, terwijl die XTC altijd getest is en alleen MDMA als werkzame stof heeft..Heb dit ook al vaker gehoord en gelezen o.a. op dit forum. Heeft iemand (meneer Huxley? :wink: ) hier misschien een verklaring voor?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."