Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik word van alleen X ook sloom. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal :P

Ligt ook aan de setting waar het inslaat trouwens. Als ik hang, terwijl het inslaat, dan blijf ik hangen. Het is bij mij ook wel eens ingeslagen op de fiets, en toen had ik de rest van de avond energie voor 10.
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Das het mooie met dat spul. Je past je gewoon aan aan de omgeving waar je zit. Laatst bij mij thuis gedaan. enorm chill en relaxt en later op de avond zouden we naar een dubstep feestje gaan. eerst enorm wennen aan de omschakeling van chill naar teringharde muziek maar toen ik er eenmaal in zat was het ook te geweldig voor woorden! :grin:
T
TriadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dubz zei:
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
Klik om te vergroten...

Tja bij mij ook hangerig als ik thuis wat van mijn M snoep.. Wel eens in slaap gevallen thuis en werd dan om een uurtje of 4 wakker......Maar op een feest met wat bier erbij op....Losgaaaaaaaan :tongueout: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cuppie zei:
Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.
Klik om te vergroten...

gruwelijk plaatje man,jonhy dep,die film is trouwens ook geniaal
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...

Dit hoor ik zelf ook alsmaar meer, jammer genoeg vond ik de 'oude' MDMA toch beter :(
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#9
Love those kristals :hearteyes:

Maakt dus niet uit hoe het binnenkomt. Vloeitje, capsule of vingerdipje.... :grin:

Beeeb
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien een combinatie van niet zuivere M en een dealer die je 0.75g geef ipv 1g? Een hele gram van goede kwaliteit op een avond zal je dan wel overleven maar relax zal het zeker niet zijn!
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ging ook erg hard, op het moment was het natuurlijk prachtig, nu ik erover nadenk was het eigenlijk iets té hard. Mja, misschien inderdaad wel niet eens een hele gram gekregen. Heb van hetzelfde spul nog wat thuis liggen, zal het eens laten testen en kijken wat daar uitkomt.. :) (ik weet het, had het beter van te voren kunnen laten testen :rolleyes: ) ben wel benieuwd wat er uit komt. Misschien had ik al iets aan de prijs kunnen merken.. Maar goed, het was een leuke avond. :wink:
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#12
CestMoi zei:
. Maar goed, het was een leuke avond. :wink:
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk is dat natuurlijk het enige wat er toe doet! :wink:
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat kan geen goede kwali zijn geweest, of geen goede M. Als je van die M die ik heb een halve gram neemt dan ga je echt VEEEL te hard!
d
dagonwebLid
01-01-2024, 00:00
#14
kiekert zei:
Ik zou nooit poeder kopen. Er is namelijk maar één reden te bedenken dat een dealer het verpoedert en dat is om er iets dat geen MDMA is door te versnijden.
Klik om te vergroten...

Nee - een pillendrukmachine kost niets meer in de dealer scene. Poeder is veel eenvoudiger te testen dan een gedrukte pil. En bovendien moet je in pillen bindmiddel toevoegen. Bovendien worden pillen vaak als ruilwaar voor zaakjes in het criminele cirquit gebruikt - in sommige gevallen gaan zakken pillen heel europa als een soort munt-eenheid rond in de vrouwenhandel, coke handel, wapenhandel of valsmunterij.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Louche zaakjes dus!!

Ga daarom voor pep!

:grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Louche zaakjes dus!!

Ga daarom voor pep!

:grin:
Klik om te vergroten...

Niet luisteren naar deze ietwat vreemde persoon, jongens.

MDMA > pep :openmouth:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)

dus ik ben benieuwd deze keer
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)

dus ik ben benieuwd deze keer
Klik om te vergroten...
Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte pet :wink:
C
CestMoiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
knolselderij zei:
zaterdag op Awakenings weer eens op de MDMA na lange tijd, Q-base was de laatste keer dat ik mdma heb gehad. Was egt rotzooi toen ik hebe en hele gram gegeten voordat ik ging (wel egt goed maar toch n hele gram is niet normaal)

dus ik ben benieuwd deze keer
Klik om te vergroten...
Als het niet gaat zoals het gaat, zoek de zwevert met de witte pet :wink:
Klik om te vergroten...

Goed dat ik dat weet, ik ga ook naar Awakenings :wink:
V
VrouwmensLid
01-01-2024, 00:00
#20
OEEE awakenings awakenings!!! IK HEB ER ZIN IN
weer de eerste keer M naar 3 maanden.. IK GA KNALLENNN :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."