#1
westergas zei:Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...
Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o

