Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
westergas zei:
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
Klik om te vergroten...

Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#2
TeKNoZem zei:
Je kan kristallen toch ook gewoon crushen. Dan veranderd 't ook in poeder mits je lang genoeg doorgaat, is het dan ook ineens geen MDMA meer? ;o
Klik om te vergroten...

Klopt maar waarom zou je de moeite nemen om het zo grondig te crushen? Dat riekt naar de misdaad....
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
westergas zei:
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
Klik om te vergroten...

Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging :)
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#5
berten zei:
Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.
Klik om te vergroten...

Dit is erg informatief haha :) Dan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt! :grin: :rock:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
k00k zei:
berten zei:
Heb rond Oktober MDMA poeder gekocht, was ook lichtbruin met sterke annys geur van een betrouwbare bron. Het was poeder omdat het bedoeld was om pillen te drukken... Was prima materiaal alleen graak je met een paar likjes er niet hé het is poeder en geen kristal dus heb je er meer van nodig. 100mg poeder of 100mg kristal is een wereld van verschil je mag al veel likjes poeder nemen om het gewenste effect te bereiken dus beter weeg je het af en maak je bommetjes/capsules.
Klik om te vergroten...

Dit is erg informatief haha :) Dan weet ik dat voor de volgende keer. Bedankt! :grin: :rock:
Klik om te vergroten...

ja.... tuurlijk, want 1 kilo lood is ook veel zwaarder dan 1 kilo veren.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toch heb ik liever een kilo veren die op mijn teen valt dan een kilo lood.

Wat het verschil is....?
In het voorbeeld van lood en veren..... het soortelijk gewicht.
Voor drugs bestaat zoiets ook.... het zuiverheidpercentage.

Een gram poeder is naar verwachting minder zuiver. Die verwachting wordt bepaald door ervaringen met crappy dealers die de boel versnijden. Maarrrrr je kan een goeie treffen en dan kan een gram poeder toch echt zuiverder zijn dan een gram kristal.

Een typisch geval van meten is weten!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#8
k00k zei:
westergas zei:
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
Klik om te vergroten...

Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging :)
Klik om te vergroten...

Gisteren getest en het is zeker wel goede kwaliteit. Helaas kon ik geen mate houden en heb ik een halve gram naar binnen gepropt. Daar word je niet echt frisser van zeg maar.... :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:
Klik om te vergroten...


Damn ja.. vieze smaak. Maar zelfs met een AAtje krijg je het niet weg. Ik heb het vrijdag wel 10 minuten in mijn bek gehad.
Bah.
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
84% zuiver is maximaal. 86% kan dus niet
Klik om te vergroten...

Nja goed, hij gaf aan tussen de 84 en de 86% en dat hadden ze hem bij het testcentrum gezegd. Dat van die 84% zou dus wel kunnen kloppen? Weet niet hoe het zit met de situatie wat mdma betreft op dit moment, maar uitgaand van het feit dat er nog maar weinig goeds te krijgen is lijkt het me sterk.. Maar goed, dan nog zou het uiteraard nog kunnen.
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:
Klik om te vergroten...

Denk dat ik persoonlijk voor het bommetje ga. Nja goed, ligt ook helemaal aan de situatie, weet nog niet precies hoe en wat wanneer de bedoeling is enzo :P

Dat de smaak ranzig is, daar was ik al achter gekomen. Had een minuscule hoeveelheid op een spiegeltje gelegd en met een natte vinger gepakt, nja goed.. ik heb dingen geproefd die lekkerder waren :P

En dat plezier, dat gaat wel goedkomen denk ik :hearteyes:
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had laatst ook een grammetje dat meer poeder was dan kristallen, was uiteindelijk getest op 60%.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
triest dat het dan toch weer versneden wordt. 60% heeft niks meer met slechte productie te maken volgens mij. Hier ligt het nog lekker op 82% :grin:
k
kereltje23Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hier is genoeg kristal, deze is een mix van poeder en kleine brokjes, ze hebben mij verteld dat het 78 % was, ik vind hem heerlijk!!! dit weekend moet ik er weer aan geloven hahahah
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
weet nie hoeveel % je M is
mijne is meestal tussen de 70 en 82
Dan zorg je dat je alles in 8 evengrote lijnen verdeelt,Stop ze in n vloeitje of in n cap en smullen maar! :xtc:
S
SjpienerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, heb gisteravond even een testje gedaan.

Eerst 2 vingerdipjes maar voelde niet erg veel. Een uur of 2,5 later toch nog maar eens 2 vingerdipjes genomen, en die sloegen na een half uur ongeveer in. En dat heb ik geweten :grin:

Loved it, goed spul! :hearteyes:

Wat is trouwens de makkelijkste manier om zonder weegschaal te doseren om bommetjes te maken?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sjpiener zei:
Wat is trouwens de makkelijkste manier om zonder weegschaal te doseren om bommetjes te maken?
Klik om te vergroten...
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
Klik om te vergroten...
IDD makkelijkste maar toch niet lekker exact.
Koop gewoon een klein weegschaaltje, niet duur en kun je het mooi afwegen.

Sjpiener zei:
Het poeder is een beetje grof en wit-doorzichtig van kleur. Kan het zijn dat dit gecrushte kristallen zijn of is ziet mdma poeder er altijd zo uit?
Klik om te vergroten...
Ik heb toch al heel wat verschillende poeders en kristallen gezien.
Het mooiste zoals al opgemerkt zijn toch die lekkere witte grote kristallen.
Maar ik heb toch ook wel een zakje bemachtigd met kleine brokjes en poeder, wat er erg bruin uitzag. Toch op 80% getest. Dus de eeuwige wijsheid, laten testen die handel :)

Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
monkah zei:
Exceptional Insight zei:
Een gram in 10 gelijke hoeveelheden verdelen zodat je 10 keer 100 mg hebt.
Klik om te vergroten...
IDD makkelijkste maar toch niet lekker exact.
Klik om te vergroten...
Exact genoeg voor mij ( :
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
monkah zei:
Zelf gebruik ik caps of gewoon een bommetje, maar caps komen bij mij toch lekkerder binnen.
Vraag me niet waarom :)
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou juist andersom. Caps lijken bij mij wel niet perfect op te lossen ofzo. Na 2.5uur voel ik nog bijna nx, tot ik zou gaan blowen, dan knalt ie in. Doe mij maar een bommetje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."