Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
T
TriadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht.

Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone..

Ik ben benieuwd forumgebruikers..
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
is het slim om de dealer caps te laten maken?
of raden julie aan om gewoon een gram te kopen en zelf alles te doen
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Triad zei:
Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht.

Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone..

Ik ben benieuwd forumgebruikers..
Klik om te vergroten...

Neen maar je kan wel een staaltje gratis naar het labo brengen, das mss een idee :wave:

is het slim om de dealer caps te laten maken?
of raden julie aan om gewoon een gram te kopen en zelf alles te doen
Klik om te vergroten...

Maak ze beter zelf, dealers hebben nogal de eigenschap mensen te willen naaien zij het in kwaliteit of kwantiteit :rolleyes:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
kunlan zei:
Triad zei:
Had laatst ook wat M poeder kunnen bemachtigen voor feest. Eigenlijk wilde ik gewoon brokken oid. Ik was eerst een beetje bang dat dit versneden was met andere stoffen. Heb van vrienden ook gehoord dat dit tegenwoordig ook versneden wordt met (goedkope) mepherdone.. Gelukkig bij gebruik ging ik echt wel lekker en had gewoon lekkere M gevoel de hele nacht.

Weten jullie of er ook een goede tester is om het goedje Mepherdone te herkennen?? Ik heb zon test setje maar deze test bijna alle stoffen behalve Mepherdone..

Ik ben benieuwd forumgebruikers..
Klik om te vergroten...

Neen maar je kan wel een staaltje gratis naar het labo brengen, das mss een idee :wave:

is het slim om de dealer caps te laten maken?
of raden julie aan om gewoon een gram te kopen en zelf alles te doen
Klik om te vergroten...

Maak ze beter zelf, dealers hebben nogal de eigenschap mensen te willen naaien zij het in kwaliteit of kwantiteit :rolleyes:
Klik om te vergroten...
True!
thanks!
d
delierLid
01-01-2024, 00:00
#5
nog nooit geprobeerd :(
T
TriadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken..


Lab brenngen is inderdaad het beste...maar ja dan moet je wachten....

Geen ez testje die mephredone aantoont met kleurjte??

toch maar es ff googlen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Triad zei:
Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken..
quote]

dus ik kan het beste gwn een gram halen,en het in een vloeitje doen,
ik heb hier namelijk totaal GEEN verstand van man,ik ben gwn xtc pille gewend.
ik zag hier boven al dat ik dus alle mdma op iets moest leggen,en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb),en 1 van die strepen dan in een vloeitje,en dan doorslikken met drinken?

sorry voor mijn onwetendheid,ben nieuw op dit gebied
Klik om te vergroten...
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#8
alcoholist zei:
Triad zei:
Caps maken....nee doe ze gewoon in een vloeitje en hoppakee......met wat drinken..
quote]

dus ik kan het beste gwn een gram halen,en het in een vloeitje doen,
ik heb hier namelijk totaal GEEN verstand van man,ik ben gwn xtc pille gewend.
ik zag hier boven al dat ik dus alle mdma op iets moest leggen,en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb),en 1 van die strepen dan in een vloeitje,en dan doorslikken met drinken?

sorry voor mijn onwetendheid,ben nieuw op dit gebied
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

In 8-12 gelijke delen wel hé niet in 1x :tearsofjoy:

Dan kies je zelf voor vloei of caps ... Caps zijn handiger imo en kost niks :wave:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#9
caps zijn prettiger, ook prettiger voor je maag, althans ik heb een enorme hekel aan bommen, word er altijd vertiefd misselijk van
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
brandon. zei:
heey mdma kristallen getest op 82%
1gr eu30
10ey250
100eu1700
1keu11000
Klik om te vergroten...

doe maar 5k
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
alcoholist zei:
Triad zei:
en 10 gelijke strepen maken(als ik 100mg heb)
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Als je 100mg hebt moet je dat gewoon allemaal in 1 cap/bommetje doen
Als je 1 gram hebt (1000mg) dan moet je dat idd in 8 of 12 delen en dat dan in caps/vloei

10mg per stuk is toch wel errug weinig xD
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ja natuurlijk! vergeet steeds dat Miligrammen niet werken zoals alcohol percentages.
vroeger toen ik klein was dacht ik dus altijd dat als ik 4 biertjes van 5% dronk,ik 20% alcohol in mn bloed had hahahahaha
maar bij miligrammen werkt dat wel zo,was ik ff kwijt! altijd in de war met die dingen

thanks btw!
s
swillieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hier nog goeie liggen. Van het weekend op ADE nog maar eens een keer proberen of het nog smaakt :tearsofjoy:
D
DekkurssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kan het ook gewoon in drinken doen, SCHUDDEN en opdrinken:wink:

Tip; doe het niet in water, dat is namelijk onwijs ranzig.
H
HCloverLid
01-01-2024, 00:00
#15
gram (1000mg) delen door 8 heb je 125mg totale stof. Bij een percentage van 82% krijg je: (125/100)*82=102,5mg mdma per cap/bommetje..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
brandon. zei:
heey mdma kristallen getest op 82%
1gr eu30
10ey250
100eu1700
1keu11000
Klik om te vergroten...

Voor zulke belachelijke prijzen krijg je van mij een ban.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb laatst een gram mdma poeder gezien, uiterlijk/geur/smaak precies goed, maar
waarschijnlijk zo zwaar versneden dat je er een halve gram van nodig had. Zonde dus, en ook goed gecamoufleerde versnijderij.
keep your eyes open!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zit te eraan te denken mischien MDMA poeder voor oud en nieuw te halen.
Lijkt me wel wat maar hoeveel moet je er eigelijk van nemen voor een leuke trip?
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hangt af van je lichaamsgewicht, hoeveel je hebt gegeten van tevoren enzo.
Als ik geen mdma poeder doe, gebruik ik mdmapillen waar 130 mg in zit. Dit is in ieder geval gegarandeerd een geweldige avond! :wink: ga je heel hard van maar absoluut op een lekkere manier!
rond de 100 mg is meestal wel voldoende iig. minder kan ook hangt er maar net van af hoe groot je bent. Vriendin van me had met 50 mg ook een geweldig mooie avond maar die was vrij klein. Wat cooper zegt klopt trouwens wel. mdma poeder is echt te gek en harstikke mooi dat het weer op de markt is maar je weet natuurlijk nooit of het is versneden. (blijft met pillen uiteraard ook nog maar de vraag wat er precies inzit)
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#20
Delcasa88 zei:
Gister avond voor mij voor het eerst MDMA (na 2 heeeel zwakke pilletjes op sensation):

:hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes: :mrgreen: :mrgreen: :hearteyes: :hearteyes:

Holy shit! Wat een avond was dat! Grammetje gekocht (30e) en in 8 delen verdeelt en dat in een capsule op lege maag ingenomen (125mg). Voelde me na een half uur zoooo lekker, echt super chill. Stond te bouncen door het huis, ik had een inner-happiness die ongelovelijk was. Dit hield een uur aan en toen heb ik nog 4 pinkjes uit het envelopje genomen.

Toen was ik weg :rock: :xtc: Overweldigend en god mag weten hoe fijn. Ik heb als een klein kind lopen springen, dansen,schreeuwen, raar lopen doen, in winkelwagentjes gezeten, lantarnpalen aangevallen met stokken, dit was echt een 'trip', 100%.

Toen thuis weer aangekomen nog 3 pinkjes, maar die hielpen niet echt meer...bleef wel in mn hoofd lekker space, maar die geweldige lichaamelijke vibe was er niet meer helaas... Toen langzaam aan een jointje gerookt en het kwam in vlaagjes weer terug :)

Al met al 5 uur genoten vannacht :stoned:

ps. Weet iemand heoveel mg je ong. voor 1 pinkje zou kunnen nemen? 40mg werd hierboven genoemd, maar dat lijkt me wel veeel :openmouth: Dan zou ik ruim 400mg op hebben gehad :openmouth:
Klik om te vergroten...


laat je de boel wel even heel :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."