#1
Vaste klant zei:Dubz zei:Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.Vaste klant zei:Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
en wat zijn nou de voor en nadelen van elk?
Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.
Zelf kies ik voor de capjes, makkelijker te vervoeren en te slikken.
Oh dus gewoon zo een vloeitje waar je ook een joint mee draait? En dan die in een bolletje vouwen en dicht draaien zoals je met een ijzerdraadje doet ofzo?
Inderdaad. Pak wel een half vloeitje (of gewoon een klein vloeitje), is meer als voldoende. En flink wegspoelen, ding wil nog wel eens in je slokdarm blijven hangen

