Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA poeder

MDMA poeder

118 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vaste klant zei:
Dubz zei:
Vaste klant zei:
Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
en wat zijn nou de voor en nadelen van elk?
Klik om te vergroten...
Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.

Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.

Zelf kies ik voor de capjes, makkelijker te vervoeren en te slikken.
Klik om te vergroten...

Oh dus gewoon zo een vloeitje waar je ook een joint mee draait? En dan die in een bolletje vouwen en dicht draaien zoals je met een ijzerdraadje doet ofzo?
Klik om te vergroten...

Inderdaad. Pak wel een half vloeitje (of gewoon een klein vloeitje), is meer als voldoende. En flink wegspoelen, ding wil nog wel eens in je slokdarm blijven hangen :)
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik word van alleen X ook sloom. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal :P

Ligt ook aan de setting waar het inslaat trouwens. Als ik hang, terwijl het inslaat, dan blijf ik hangen. Het is bij mij ook wel eens ingeslagen op de fiets, en toen had ik de rest van de avond energie voor 10.
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das het mooie met dat spul. Je past je gewoon aan aan de omgeving waar je zit. Laatst bij mij thuis gedaan. enorm chill en relaxt en later op de avond zouden we naar een dubstep feestje gaan. eerst enorm wennen aan de omschakeling van chill naar teringharde muziek maar toen ik er eenmaal in zat was het ook te geweldig voor woorden! :grin:
T
TriadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
Klik om te vergroten...

Tja bij mij ook hangerig als ik thuis wat van mijn M snoep.. Wel eens in slaap gevallen thuis en werd dan om een uurtje of 4 wakker......Maar op een feest met wat bier erbij op....Losgaaaaaaaan :tongueout: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cuppie zei:
Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.
Klik om te vergroten...

gruwelijk plaatje man,jonhy dep,die film is trouwens ook geniaal
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...

Dit hoor ik zelf ook alsmaar meer, jammer genoeg vond ik de 'oude' MDMA toch beter :(
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Johancore zei:
Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?
Klik om te vergroten...

Ik neem aan dat dat ergens rond de 100 mg ligt of zo? Aangezien de politie vaak 1 pil als "voor eigen gebruik" aanziet, en daar toch meestal tussen de 50-150 in zit.


Wacky zei:
Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...

Hetgeen is haal is gewoon altijd wit poederig, met nog wat kleine kristalletjes erin.
C
CasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium


Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)


of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Klik om te vergroten...


Volgens mij wordt die bruine juist van PMK gemaakt. Ik heb hier een flinke berg witte kristallen liggen met hele grote harde brokken, die van Safrol is gemaakt.
Als ik goed ben geïnformeerd is de kwaliteit van PMK voor het grootste gedeelte afhankelijk van de kundigheid en het geduld van de chemicus. Terwijl je bij Safrol weinig fout kan doen en eigenlijk altijd op 80%+ eindigt...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kheb eens wat research gedaan, en de hele discussie MDMA van Safrole of PMK lijkt niet helemaal te kloppen.
Ten eerste is PMK (piperonyl methyl ketone) een ouderwetse benaming voor een stof die nu MDP-2-P (3,4-methtylenedioxyphenyl-2-propanone) genoemd wordt.

MDP-2-P wordt uit Safrole gehaald en vervolgens weer door "ge-hekseketeld" naar MDMA. Er zou dus theoretisch geen verschil moeten zijn..
Het enige wat ik kan bedenken is als MDP-2-P zoals Wacky zegt eerst kant en klaar beschikbaar was en MDMA fabrikanten vooral dáár gebruik van maakten ipv het zelf te fabriceren vanuit de Safrole, wellicht dat ze het nu wat verleerd zijn waardoor ze met minder zuivere MDP-2-P moeten werken?
Kan het me echter niet goed voorstellen, volgens mij is de weg Safrole->MDP-2-P niet moeilijker dan de volgende MDP-2-P -> MDMA

Ben trouwens volledige chemie noob dus het ontcijferen van de recepten en discussies die ik vond was echt een ramp,maar wel leuk :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor zover mij bekend is het proces vanuit PMK juist erg gemakkelijk en werd tot vorig jaar alle MDMA van PMK gemaakt. We hadden toen heldere kristallen, tot zo groot dat je half nederland er van kan laten spacen.

PMK is een stof die voor legale doelen geproduceerd werd, en illigaal werd gebruikt voor mdma, net zoals gbl voor ghb. De kwaliteit van PMK heeft dus niets met de illigale chemist te maken.

Toen is er iets gebeurd met de PMK supply, waardoor het afgelopen jaar er bijna niets meer te krijgen is. Nu komt het weer terug, maar steeds is het die bruine poederzooi met wat kleine brokjes erin. Dit zou dus zijn omdat het nu van safrole gemaakt moet worden bij afwezigheid van PMK.

Dat is dus hoe ik het begrijp, hoe zeker weet jij dat je witte kristallen van safrole gemaakt zijn, want ik moet wel zeggen, ik ken geen producenten, alles wat ik hoor is weer via via.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het verhaal van nathaniel klopt aardig.. alleen je gaat er van uit dat je met zuivere safrol werkt, als je sassafras olie hebt zal kan dit uit meerdere componenten bestaan en het is best nog wat werk om het goed te zuiveren. De uiteindelijke kleur van de mdma kristallen zegt niet zoveel omdat 1ppm of zelfs ppb van een andere stof al voor de bruin kleuring kan zorgen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aldous zei:
Het verhaal van nathaniel klopt aardig..
Klik om te vergroten...

*geeft zichzelf bescheiden schouderklopje :grin: *
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toch heb ik liever een kilo veren die op mijn teen valt dan een kilo lood.

Wat het verschil is....?
In het voorbeeld van lood en veren..... het soortelijk gewicht.
Voor drugs bestaat zoiets ook.... het zuiverheidpercentage.

Een gram poeder is naar verwachting minder zuiver. Die verwachting wordt bepaald door ervaringen met crappy dealers die de boel versnijden. Maarrrrr je kan een goeie treffen en dan kan een gram poeder toch echt zuiverder zijn dan een gram kristal.

Een typisch geval van meten is weten!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#18
k00k zei:
westergas zei:
Ik heb een partijtje poeder bemachtigd maar vind het er maar vreemd uitzien. Geen kristal te bekennen maar echt zeer fijn "stof" is het eerder. De geur is wel echt ouderwets MDMA (anijjjjjs) dus ik hoop er het beste van...
Kleur is lichtbruin btw...

Iemand hier wel eens van dat vage poeder gehad waar ie wel lekker van ging? De kristallen die ik van vroeger gewend ben zagen er wel heeeeel anders uit....
Klik om te vergroten...

Ik had afgelopen zaterdag dat fijne stofje met lichtbruine kleur. Ik had 6 dipjes gehad en voelde er niks van... PB me even als jij wel lekker erop ging :)
Klik om te vergroten...

Gisteren getest en het is zeker wel goede kwaliteit. Helaas kon ik geen mate houden en heb ik een halve gram naar binnen gepropt. Daar word je niet echt frisser van zeg maar.... :rolleyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dubz zei:
(chemisch) anijsachtig is goed. Beste (vind ik) is bommetje (in een vloeitje of oplosbare capsule), maar dan moet je wel een beetje kunnen afwegen, je pakt namelijk snel teveel. (weegschaaltjes in milligrammen zijn voor twee tientjes te koop)

Vingerdippen kan ook, pak zelf meestal 2 of 3 pinkies. Zal ongeveer 40 mg per dip zijn.

Smaak is dan wel uberranzig en killer voor je tandglazuur, dus iets bij de hand om flink weg te spoelen is een aanrader.

Veel plezier ermee :xtc:
Klik om te vergroten...


Damn ja.. vieze smaak. Maar zelfs met een AAtje krijg je het niet weg. Ik heb het vrijdag wel 10 minuten in mijn bek gehad.
Bah.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."