#1
In 't begin als je pas op een groot event bent en je hebt iets genomen, dan sta je lekker gek te doen/dansen zonder dat jeje aan anderen stoort, maar enkele uurtjes later wanneer je je verplaatst (om bijvoorbeeld drank te halen) en wanneer het effect ietsje minder is. Hebben jullie dan ook het gevoel dat iedere persoon die je voorbijkomt in je ogen kijkt/je aanstaart?? Dat die personen precies fluisteren : 'kijk die heeft iets gepakt'?
Soms heeft dit als effect dat ik me plots schaam etc, zeker naar 't einde van XTC toe, wanneer je enkel nog grote faren hebt maar je niets meer voelt...
Een oplossing is een zonnebril, maar is dat zelf niet om problemen vragen? De personen met een zonnebril hebben meestal toch juist dingen genomen? Hoe doen jullie 't op feestjes? Zetten jullie een zonnebril op of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...)
Grts
Soms heeft dit als effect dat ik me plots schaam etc, zeker naar 't einde van XTC toe, wanneer je enkel nog grote faren hebt maar je niets meer voelt...
Een oplossing is een zonnebril, maar is dat zelf niet om problemen vragen? De personen met een zonnebril hebben meestal toch juist dingen genomen? Hoe doen jullie 't op feestjes? Zetten jullie een zonnebril op of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...)
Grts

