Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStaren mensen ook soms naar je?

Staren mensen ook soms naar je?

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
In 't begin als je pas op een groot event bent en je hebt iets genomen, dan sta je lekker gek te doen/dansen zonder dat jeje aan anderen stoort, maar enkele uurtjes later wanneer je je verplaatst (om bijvoorbeeld drank te halen) en wanneer het effect ietsje minder is. Hebben jullie dan ook het gevoel dat iedere persoon die je voorbijkomt in je ogen kijkt/je aanstaart?? Dat die personen precies fluisteren : 'kijk die heeft iets gepakt'?

Soms heeft dit als effect dat ik me plots schaam etc, zeker naar 't einde van XTC toe, wanneer je enkel nog grote faren hebt maar je niets meer voelt...

Een oplossing is een zonnebril, maar is dat zelf niet om problemen vragen? De personen met een zonnebril hebben meestal toch juist dingen genomen? Hoe doen jullie 't op feestjes? Zetten jullie een zonnebril op of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...)

Grts
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het maakt niets uit, als je op een goed feest loop zie je toch gelijk al wie er heeft gebruikt... zeker als jezelf ook iets genomen heb.

Een zonnebril kan; heeft zn charmes om te laten zien dat je goed van de kaart ben vooral als je hem opheb in een donker disco hol :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Op feesten waar ik naartoe ga is toch bijna iedereen van de kaart, dus als ze je aankijken, dan is het vast van "hey, misschien kun je bij hem wat halen." En als ik toch in zo'n tent ben maakt het me niet veel uit.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Op feesten waar ik naartoe ga is toch bijna iedereen van de kaart, dus als ze je aankijken, dan is het vast van "hey, misschien kun je bij hem wat halen." En als ik toch in zo'n tent ben maakt het me niet veel uit.
Klik om te vergroten...

+1 en volgens mij is dat in de commerciele scenes ook wel zo hoor, iedereen is toch overal van de kaart.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik merk als ik XTC op heb juist dat ik zelf mensen ga aanstaren :) Vind het heerlijk om reacties uit te lokken en mensen aan te spreken en aan te kijken. Ik wil altijd dolgraag mijn blije en gezellige stemming verspreiden en ik doe dit door iedereen aan te kijken en met een lach erbij wordt dit meestal erg leuk ontvangen :grin:

Heerlijk!
t
tolkanarieLid
01-01-2024, 00:00
#6
ahja mensen kijken niet naar je het lijkt wel zo maar ze hebben et veel te druk met zich zelf en als jij die gene lang aan kijkt ja dan het wel is zo zijn
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
De enige mensen die het zullen merken zijn de mensen die het zelf nemen en die hebben daar geen probleem mee :P
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is meestal geen gevoel bij mij... Ik word ook daadwerkelijk aangestaard, mede omdat ik kwa uiterlijk nogal heftig reageer op MDMA in mijn lichaam. Ik heb meestal wel een zonnebril bij me, maar deze heb ik de gehele avond niet op mijn hoofd gehad en is op miraculeuze wijze ook altijd verdwenen aan het eind van de avond. :confused:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
peter pan zei:
Ik merk als ik XTC op heb juist dat ik zelf mensen ga aanstaren :) Vind het heerlijk om reacties uit te lokken en mensen aan te spreken en aan te kijken. Ik wil altijd dolgraag mijn blije en gezellige stemming verspreiden en ik doe dit door iedereen aan te kijken en met een lach erbij wordt dit meestal erg leuk ontvangen :grin:

Heerlijk!
Klik om te vergroten...
Dittem.

Olle
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gast, het zit tussen je oren, dit noemt men ook wel eens, "Kijkshopfobie". Een tijdje stoppen met de dope is de oplossing.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik denk dat het meer een kwestie is van wennen aan het feit dat mensen nou eenmaal kijken..

je praat vast ook niet hardop op straat over drugs?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
iedereen is toch overal van de kaart.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

En TS je bent gewoon para. Het kan ook wel zijn dat mensen kijken, maar dat echt iedereen kijkt en fluistert is echt gewoon pure para. Niet zo vreemd eigenlijk. Zelf geen last van (ik gebruik zelden MDMA en dan meestal toch op een feest waar iedereen weg is) behalve met pep na een hele tijd. Ik voel me eerder bekeken als er weer eens zo'n XTC-gek met enorme kijkers naar mij zit te staren, WHY!? :xtc:
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
@WFL: een XTC gek jou zit aan te staren? Logisch eigenlijk als je daar met een pep-kop loopt :) dan trek je gewoon de aandacht van iedereen :wink: en een XTC user is dan sowieso meer gefocust en valt dat meteen op. Vandaar dat ze naar je kijken.

Het is niet dat ik complottheorien oid begin te zien, gewoon mensen voorbij lopen, ze kijken op, fluisteren en ze gaan terug verder. Dat keer na keer :) het is niet dat ik het gevoel heb dat iedereen plots achter mij zich omdraait en naar me wijst, zo erg is het nu ook weer niet lol.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
pascal828 zei:
Op feesten waar ik naartoe ga is toch bijna iedereen van de kaart, dus als ze je aankijken, dan is het vast van "hey, misschien kun je bij hem wat halen." En als ik toch in zo'n tent ben maakt het me niet veel uit.
Klik om te vergroten...

kom ik toch ook op de goede feestjes idd,

als je er op gaat letten zie je overal wel mensen para zijn....

op grote evenementen word altijd overal wel keihard geknald.

je moet je niet druk maken maar gewoon genieten
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Fuck die mensen zou ik zeggen heb dit altijd als ik blow maar heb schijt aan ga dan juist nog gekker doen


is jou leven boeint wat andere denken toch

behalve mede df forum leden dan :grin:
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoort er een beetje bij hè, er fucked up uit zien tijdens en vooral naar het einde toe van een avondje raven. Persoonlijk maakt het me geen moer uit, maar dat komt mede omdat op de feestjes waar ik kom zo'n 3/4 kneiterhard aan het spacen is. =)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wanneer ik xtc gebruik is dat erg duidelijk aan mij te zien, en ik zie vaak zat mensen naar me staren op feesten met een blik in hun gezicht van "wtf?". Maar ik trek me er eigenlijk niets van aan, heb op dat soort momenten wel andere dingen aan m'n hoofd. :rock:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
mensen kijken toch wel naar me of ik nu wel of geen drugs op heb,alleen als ik drugs op heb boeit het me nog minder.....en vindt het ook juist wel leuk om reacties uit te lokken....zeker op een feest waar niet iedereen uit zijn plaat is..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Wanneer ik xtc gebruik is dat erg duidelijk aan mij te zien, en ik zie vaak zat mensen naar me staren op feesten met een blik in hun gezicht van "wtf?". Maar ik trek me er eigenlijk niets van aan, heb op dat soort momenten wel andere dingen aan m'n hoofd. :rock:
Klik om te vergroten...
hehehe same here, ik ga loenzen als ik vaag ben
k
koosebeltjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met een zonnebril op valt het juist heel erg op. Vooral als je in een gebouw bent.
Was afgelopen december bij Timewarp. Met een zonnebril op weinig zicht en hard hallucineren. Het scheelt dat niemand daar nuchter rondloopt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."