Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStaren mensen ook soms naar je?

Staren mensen ook soms naar je?

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
beeeeeeeeep hahah :hearteyes:
B
BabbakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat ik altijd bekeken wordt als ik naar een kleinere lokale discotheek ga en pak daar paar snoepjes dan lijkt het net of iedereen daar nuchter is en alle ogen op je gericht zijn. Daarom ga ik liever naar grotere feesten.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Babbak zei:
Ik denk dat ik altijd bekeken wordt als ik naar een kleinere lokale discotheek ga en pak daar paar snoepjes dan lijkt het net of iedereen daar nuchter is en alle ogen op je gericht zijn. Daarom ga ik liever naar grotere feesten.
Klik om te vergroten...
Ja dat heb ik ook.. 1x staarde een beveiliger om die reden naar mij.. na 2 minuten kijken had hij geconcludeerd dat ik onder invloed was :grin: . moest wel alles inleveren helaas
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken het gevoel wel, maar heb er nooit in grote mate last van gehad.
Ik ga niet verschrikkelijk veel naar feestjes, maar daar staat tegenover dat
ik de feestjes waar ik heen ga zorgvuldig uitkies. Dus zo leuk mogelijke
mensen/sfeer/muziek, + spacey! In die setting voel ik me niet aangestaard.
Dat zijn wel de echte stadsfeesten, beetje underground het liefst maar nog wel in
een echte club.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beeeb zei:
Ik vind het juist wel lekker. Ik voel me altijd heel lief en charmant ( maar als ik in de spiegel kijk is dat wel anders, haha :grin: )

Maar het is zo lekker, sta je lekker te dansen of te spacen en dan ineens valt het op dat je iemand aan zit/staat te staren. Maar ie ander doet dat ook en je lacht instemmend naar elkaar. Zo van lekker hè.... Dat je op dezelfde golflengte zit en elkaar volkomen begrijpt met een enkele glimlach/knik naar elkaar. :hearteyes:

Beeeb
Klik om te vergroten...
Haha, dat gevoel ken ik. :)
n
nildeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het ook nooit zo erg, maar dat komt inderdaad ook doordat iedereen op de feestjes zelf nog harder aan het spacen is..
Ik voel me ook gewoon heel lief, onschuldig, gelukkig en blij, en ben alleen maar eerlijk :)

Maar het ligt gewoon aan de feestjes waar je heen gaat, als ik met bepaalde vriendinnen uit zou gaan, zou ik er echt niet aan moeten denken om te gebruiken :openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
nilde zei:
Maar het ligt gewoon aan de feestjes waar je heen gaat, als ik met bepaalde vriendinnen uit zou gaan, zou ik er echt niet aan moeten denken om te gebruiken :openmouth:
Klik om te vergroten...
Precies. Op sommige gelegenheden is het gewoon beter niet te gebruiken. Maar op die gelegenheden is de zin om te gebruiken toch nooit zo aanwezig.

Olle
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beeeb zei:
Maar het is zo lekker, sta je lekker te dansen of te spacen en dan ineens valt het op dat je iemand aan zit/staat te staren. Maar ie ander doet dat ook en je lacht instemmend naar elkaar. Zo van lekker hè.... Dat je op dezelfde golflengte zit en elkaar volkomen begrijpt met een enkele glimlach/knik naar elkaar. :hearteyes:

Beeeb
Klik om te vergroten...

Dit vind ik één van de mooiste dingen van X, geweldig :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mensen staren constant naar me.

Ik vind dat niet zo erg, zal wel komen omdat ik voor de zoveelste keer spastisch beweeg of een raar gezicht trek. Als ze blijven kijken ga ik er gewoon op af en vraag wat er zo interessant is.

Krijg je vaak grappige conversaties hoor :tearsofjoy: . Of ik bied ze een blowtje aan :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is inderdaad de kunst wat Beanhead zegt, maar dat moet je wel 'kunnen'. Is vooral een kwestie van doen.... Voor de TS is dat w.s. wel moeilijk want als hij zijn ogen niet verbergt dan kijkt hij naar de grond....

BorisDude zei:
...of maakt het jullie geen moer uit en verberg je je ogen niet (door bijvoorbeeld naar de grond te kijken...)
Klik om te vergroten...

Boris, dude, maak je niet druk man. Denk je echt dat iedereen over jou fluisterd? en dan, als dat zo is hoe weet je dan wat ze zeggen? Jou gedachten zeggen veel meer van jezelf dan van een ander. Leer ervan, maar wel met alle plezier en zonder zorgen. Hoofd omhoog, borst vooruit en feesten!! :hearteyes:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals ik al zei heb ik er niet zoveel last van, ik zoek stiekem
juist de blikken op :rolleyes: Maar een goede vriend van mij, met
wie ik heel veel naar feesten ga, lijkt er wel problemen mee te hebben.
Ik heb heel erg het idee dat hij blikken en conversatie ontwijkt, omdat
hij denk dat mensen hem raar vinden. Als je zo doet, dan gaan mensen je
vanzelf raar aankijken. Als je net zoals ik altijd vrolijk kijkt en lacht, dan
vind iedereen dat chill :P Mensen gaan toch naar feesten om lol te hebben, dusz...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
De enige mensen die het zullen merken zijn de mensen die het zelf nemen en die hebben daar geen probleem mee :P
t
tolkanarieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ahja mensen kijken niet naar je het lijkt wel zo maar ze hebben et veel te druk met zich zelf en als jij die gene lang aan kijkt ja dan het wel is zo zijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."