Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat eten jullie voor het gebruik?

Wat eten jullie voor het gebruik?

49 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eigenlijk vrij weinig. Dan voel je hem het beste. :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik probeer altijd flink wat te eten (gezond eten), voor ik xtc gebruik omdat de dag erna toch niet echt veel naar binnen wilt. Na het gebruik eet ik meestal fruit.
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoy

Als je naar een feestje gaat en je wilt XTC/mdma nemen wat hebben jullie op voorhand gegeten? Ik eet nooit OP het feestje, ook niet als 't feestje bijna gedaan is (hamburger ed) want kan dan gewoon niet eten.

Is 't beter om op voorhand iets vettigs te eten (friet oid) of toch best een salade met dressing/brood? Letten jullie daar speciaal op wat jullie eten voor je gebruik of niet?

Gr
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet al te vet iig, dat kan nog wel eens zwaar op de maag liggen
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb net friet met biefstuk binnen.

Denk dat ik nog langs het frituur ga, daarna CORE EN MDMA WOOOO
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soep,(stok)brood,sla :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon waar je trek in hebt, liefst een beetje gezond (waar ik vooral gevarieerd mee bedoel).
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meestal eet ik gewoon ongeveer 3 uur van te voren iets, niet echt iets speciaals, gewoon wat mn ouders me die avond voorschotelen. Maar ik zou niet met een te volle maag een pilletje slikken, heb bij vrienden gezien dat dit soms nogal ongelukkig afloopt (voelde zich in principe wel goed, maar heeft wel alles onder gekotst wat niet echt prettig voor hem, en ook de mensen die erbij waren was).
De dag erna wel goed eten natuurlijk! Al is het moeilijk, is het echt veel beter je er wel toe te zetten.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
iSmokex zei:
Meestal eet ik gewoon ongeveer 3 uur van te voren iets, niet echt iets speciaals, gewoon wat mn ouders me die avond voorschotelen.
Klik om te vergroten...
Dittem. Gewoon je avondmaal.

Tenzij ik me erg leeg voel eet ik daarna niks meer. Op een totaal lege maag neem ik geen drugs, aangezien ik dan nog wel eens wil gaan braken bij inslag.

Te vet eten is ook niet aan te raden, zoals sperSIZEboon al zei, dat wil ook nog al eens tot braken leiden.

Op een volle maag xtc nemen kan wel, maar het zal een tijd duren voor het begint te werken, dus houd daar rekening mee en ga niet bijnemen uit ongeduld. Als het dan inslaat wil je nog wel eens totaal van de wereld raken. :P

Olle
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het liefst mijn favo eten zodat ik mezelf zo veel mogelijk vol kan proppen omdat ik daarna meestal niet zo veel eet.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
9 van de 10 keer ben ik zaterdag uit eten, dus is mijn maagje goedgevuld.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niks bijzonders, gewoon wat ik normaal eet. En dan 3 uur na het eten neem ik de dope pas.
B
BorisDudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okee, dus 't zal die avond voor mij een gewone maaltijd worden (niet te vettig) en ik ga eens proberen om niet vlak voor mijn vertrek te eten want idd de inslag duurt dan bij mij langer. Kotsen heb ik nog niet moeten doen, behalve een keertje van een mcpp pil (ervaring wil ik echt nooit meer meemaken!). Dus 3u ervoor ga ik eens proberen, thanks!

Grtz
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik eet altijd tot 3 uur voor dat ik een pil neem normaal een broodje of wat er voor handen ligt daarna niets meer
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aanrader: Pasta

Veel verschillende dingen geprobeerd en heb het idee dat als ik bijvoorbeeld een flink bord macaroni of spaghetti heb gegeten is veel minder last van een kater heb en me beter voel tijdens en na de trip. Komt vooral door de langzame koolhydraten. Wielrenners eten bijvoorbeeld ook vaak pasta voor een grote rit.
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Plassen met X of M??? Haha..dat is altijd een ramp.. Sta me dan zoooo te concentreren om et eruit te laten komen..sta soms wel een half uur.. Maar als het eenmaal komt!Volle bak!
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet te vet in iedergeval!

Ik eet meestal 1 banaan en wat chocolade(!) Die combinatie werkt heel goed bij mij als ik xtc gebruik.

De dag erna eet ik zelfgemaakte groentesoep :d Altijd zin in wat zouts de dag erna :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vigilante zei:
Oom Klaas zei:
zazzoo zei:
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Klik om te vergroten...

Dat gaat toch alleen op voor dxm?
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.
Klik om te vergroten...

Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#19
Macronie ofzo, en onderweg naar het feest 1 banaan en 2 manderijnen (soms nog een granen koekje ofzo). Ik drink dan meestal water erbij
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Harderstyles zei:
Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
Klik om te vergroten...

Ik zit net wat te surfen en kom deze site tegen: http://www.pathofysiologie.nl/overig/drugs/xtc/

Daar lees ik: ....In het zure milieu van de maag neemt het MDMA-molecuul een waterstofatoom op met als gevolg dat het positief geladen wordt. Door deze lading kan het molecuul moeilijk worden opgenomen in het bloed vanuit de maag. Het is immers erg lastig, soms zelfs onmogelijk, voor geladen moleculen om lipofiele celmembranen te passeren [8]. Absorptie van MDMA in de maag is daarom erg laag. Als het MDMA echter in het milieu van de dunne darm terecht komt verliest het erg snel zijn waterstofatoom. Hierdoor is MDMA weer ongeladen en met hulp van het grote darmoppervlak en de lipofiele eigenschappen van MDMA wordt de stof snel opgenomen in het bloed vanuit de dunne darm [8]....

Door een rennie minder zuur, minder zuur zou dan minder lading kunnen betekenen en dus betere opname.

Dat is wat ik er van weet (sinds 5min).....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."