#1
Eigenlijk vrij weinig. Dan voel je hem het beste. ![:hearteyes:]()
Dittem. Gewoon je avondmaal.iSmokex zei:Meestal eet ik gewoon ongeveer 3 uur van te voren iets, niet echt iets speciaals, gewoon wat mn ouders me die avond voorschotelen.
Vigilante zei:Oom Klaas zei:zazzoo zei:Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.
Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Dat gaat toch alleen op voor dxm?
Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.
Harderstyles zei:Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."