#1
drinken bedoel ik alcohol en plassen damn wat een ellende en dan sta je maar te persen van kom nou en als het komt wauw das lekker
Vigilante zei:Oom Klaas zei:zazzoo zei:Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.
Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Dat gaat toch alleen op voor dxm?
Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.
Harderstyles zei:Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
Ik kan bevestigen dat MDMA op een volle maag inderdaad geen goed idee is in verband met kotsgevaar, zeker als je eten 'zwaar gevallen' is (veel vet, etc.), en ook als je van plan bent meer dan één pil te gaan gebruiken. Een lege maag is ook niet goed, maar naar mijn mening beter te leeg dan te vol. Hoe meer je hebt gegeten hoe langer je beter kunt wachten totdat het enigszins gezakt is. Denk je dat je maag te leeg is, drink dan genoeg water bij de pil om een hoge concentratie van stoffen in de maag tegen te gaan en het goed op te lossen.iSmokex zei:Maar ik zou niet met een te volle maag een pilletje slikken, heb bij vrienden gezien dat dit soms nogal ongelukkig afloopt (voelde zich in principe wel goed, maar heeft wel alles onder gekotst wat niet echt prettig voor hem, en ook de mensen die erbij waren was).
Apeldoorner zei:Plassen met X of M??? Haha..dat is altijd een ramp.. Sta me dan zoooo te concentreren om et eruit te laten komen..sta soms wel een half uur.. Maar als het eenmaal komt!Volle bak!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."