Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat eten jullie voor het gebruik?

Wat eten jullie voor het gebruik?

49 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#1
drinken bedoel ik alcohol en plassen damn wat een ellende en dan sta je maar te persen van kom nou en als het komt wauw das lekker
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet te vet in iedergeval!

Ik eet meestal 1 banaan en wat chocolade(!) Die combinatie werkt heel goed bij mij als ik xtc gebruik.

De dag erna eet ik zelfgemaakte groentesoep :d Altijd zin in wat zouts de dag erna :P
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vigilante zei:
Oom Klaas zei:
zazzoo zei:
Steevast grapefruit. Het is namelijk bewezen dat wanneer je grapefruit eet of drinkt je meer effect hebt van bepaalde drugs. Heeft iets te maken met de zogenaamde "bioavailability" en de stof cytochrome p450, blah blah blah.

Waar het op neer komt is dat je mdma/xtc minder snel word afegebroken door je lichaam. Heel je metabolisme vertraagt gewoon.
Klik om te vergroten...

Dat gaat toch alleen op voor dxm?
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook dat dat te maken had met dxm ja. Voor pillen en/of bommetjes schijnt een rennie van te voren wel tot 50% verschil te kunnen maken in effectiviteit omdat je maagzuur anders een hoop verpest voor t opgenomen wordt.
Klik om te vergroten...

Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Macronie ofzo, en onderweg naar het feest 1 banaan en 2 manderijnen (soms nog een granen koekje ofzo). Ik drink dan meestal water erbij
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Harderstyles zei:
Weet iemand hier meer vanaf, Rennies die de effectiviteit aanzienlijk verhogen?
Klik om te vergroten...

Ik zit net wat te surfen en kom deze site tegen: http://www.pathofysiologie.nl/overig/drugs/xtc/

Daar lees ik: ....In het zure milieu van de maag neemt het MDMA-molecuul een waterstofatoom op met als gevolg dat het positief geladen wordt. Door deze lading kan het molecuul moeilijk worden opgenomen in het bloed vanuit de maag. Het is immers erg lastig, soms zelfs onmogelijk, voor geladen moleculen om lipofiele celmembranen te passeren [8]. Absorptie van MDMA in de maag is daarom erg laag. Als het MDMA echter in het milieu van de dunne darm terecht komt verliest het erg snel zijn waterstofatoom. Hierdoor is MDMA weer ongeladen en met hulp van het grote darmoppervlak en de lipofiele eigenschappen van MDMA wordt de stof snel opgenomen in het bloed vanuit de dunne darm [8]....

Door een rennie minder zuur, minder zuur zou dan minder lading kunnen betekenen en dus betere opname.

Dat is wat ik er van weet (sinds 5min).....
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#6
iSmokex zei:
Maar ik zou niet met een te volle maag een pilletje slikken, heb bij vrienden gezien dat dit soms nogal ongelukkig afloopt (voelde zich in principe wel goed, maar heeft wel alles onder gekotst wat niet echt prettig voor hem, en ook de mensen die erbij waren was).
Klik om te vergroten...
Ik kan bevestigen dat MDMA op een volle maag inderdaad geen goed idee is in verband met kotsgevaar, zeker als je eten 'zwaar gevallen' is (veel vet, etc.), en ook als je van plan bent meer dan één pil te gaan gebruiken. Een lege maag is ook niet goed, maar naar mijn mening beter te leeg dan te vol. Hoe meer je hebt gegeten hoe langer je beter kunt wachten totdat het enigszins gezakt is. Denk je dat je maag te leeg is, drink dan genoeg water bij de pil om een hoge concentratie van stoffen in de maag tegen te gaan en het goed op te lossen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor een nacht uitgaan en alle drugs die er dan ingaan, eet ik altijd zo stevig mogelijk. het liefst 2 uur voor het uitgaan. voornamelijk pasta, vlees, chili. tijdens het uitgaan eet ik ook altijd wat vlugs, een broodje of een snicker (hoe moeilijk het ook is) dat scheelt zoveel met je reserves uitputten.
na het uitgaan meestal nog een kom soep of noodles om de spijsvertering weer aan de gang te zetten. daarna de volgende dag meestal wokken icm met doorgekookte rijst of noodles, zodat alles lekker makkelijk naar binnen gaat.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Apeldoorner zei:
Plassen met X of M??? Haha..dat is altijd een ramp.. Sta me dan zoooo te concentreren om et eruit te laten komen..sta soms wel een half uur.. Maar als het eenmaal komt!Volle bak!
Klik om te vergroten...

OP den duur is dat concentreren net het gene waarom het niet gaat denk :grin: (tip iets lezen tijdens je je plasje wilt doen, helpt bij mij toch steeds; neemt de gedachte weg van "damn ik kan niet meer zeiken en ik moet zo nodig damn damn)
Maar das nog niets vergeleken met opiaten, vergeet plassen dan maar.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eigenlijk vrij weinig. Dan voel je hem het beste. :hearteyes:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Plassen met X of M??? Haha..dat is altijd een ramp.. Sta me dan zoooo te concentreren om et eruit te laten komen..sta soms wel een half uur.. Maar als het eenmaal komt!Volle bak!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."