Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sublimo zei: Wat een verspilling van de ketamine Het is natuurlijk haar eigen schuld dat ze dood maar die kerels rond haar zijn ook wel gore klootzakken he... Iedereen weet dat zoeen lijn niet goed is, ik had allang gezezgd: Meisje stop daarmee. In het begin twijfelt ze nog duidelijk, ik snap niet dat je iemand zo zijn graf in duwt en dan nog rustig slaapt... Oke het is haar schuld maar die kerels hadden haar moeten stoppen... Klik om te vergroten... My thoughts.."
"gamezz zei: vind het vreem alsje zo'n lijn op een bar neerlegt er niemand aan de andere kant begint te snuiven. Klik om te vergroten... Eigenlijk zou ik er niet om moeten lachen maar ik kon het toch niet laten"
"Als ik sommige dingen hier lees, valt mijn mond gewoon open van verbazing.. Hoe kun je zoiets nou vet vinden? Ik zou het besterven van angst, echt serieus. Ik bedoel het niet als kritiek ofzo hè! Maar ik probeer gewoon te begrijpen hoe jullie zoiets zo tof kunnen vinden.. flip je niet helemaal uit omdat je echt dingen denkt en ziet waarvan je diep in je achterhoofd weet dat het er helemaal niet is?? Je fucked gewoon met je lichaam, je bewustzijn, je hersenen.. Ik vind het zo moeilijk te bevatten."
"Hee, hier is je redding! Ik heb niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag daarvoor gespaced en ik heb PRECIES de dingen die jij beschrijft.. Ik zit constant te checken of ik op bepaalde dingen of situaties hetzelfde reageer als dat ik voor de xtc deed omdat ik af en toe het gevoel heb dat ik nog in mijn space hang. En de eerste paar dagen erna zag ik steeds rare dingen die er niet waren en ik wordt soms opeens heel bang als ik gewoon ff in het donker naar boven loop bijvoorbeeld, bekruipt me zo'n akelig gevoel als ik gewoon over de gang loop (terwijl ik dat normaal altijd doe zonder licht en nergens last van heb). Ik had erbij ook nog eens tintelingen in handen en voeten en zo'n soort waas in me kop, alles drong niet door, vergat steeds waar ik mee bezig was en kon me niet meer herinneren wat ik 2 dagen ervoor had gedaan etc. Ik had ook echt ff flink angst dat het niet meer weg zou gaan Maar heb ook mijn best gedaan om goed te slapen en gezond te eten en het wordt nu steeds minder.. Ik had ook wat jij zegt dat ik constant eraan dacht, ik voelde me echt afgesloten van mijn ouders en zusjes en vriendinnen want die weten er allemaal niks vanaf dus kon er niet met hen over praten waardoor ik me nog kutter voelde. En krijg een heel onbehaaglijk gevoel als ik eraan terugdenk. Heb sindsdien geen joint, alcohol zelfs geen peuk meer aangeraakt zo ontdaan was ik.. Maar het is nu dus bijna 2 weken geleden en merk nu dat het langzaam minder word. Ik kon nog niet meer aan mijn vriend denken zonder een raar gevoel te krijgen omdat ik het met hem gedaan had en hij me kennis heeft laten maken met drugs. Maargoed ik brabbel maar verder haha om je gerust te stellen het gaat dus gewoon vanzelf over.. Ik heb mezelf zo bang gemaakt dat ik echt 's nachts wakker lag van angst en 's ochtends vaak moest kotsen van stress maar naarmate je andere dingen doet enzo en dr meer tijd overheen gaat voel je je steeds beter. Komt goed!"
"Oh en ik ben erachter waarom ik er zo'n slecht gevoel bij kreeg als ik eraan terugdacht. Op het einde van de space, reden we naar mijn vriend's huis waar we zouden slapen en toen bleek dat hij z'n sleutel kwijt was..... Toen zijn we helemaal teruggereden naar het bos overal zoeken, alle mensen opbellen die bij ons waren geweest. En toen was ik echttttttttttt in paniek want dat betekende dus dat we zouden moeten aanbellen dat zijn ouders ons zo zouden zien en dan kon ik het echt shaken. Dan had ik nu op straat gezeten denk ik of mijn vader had me kapot geslagen. We konden helemaal nergens heen, maar we zouden eerst moeten slapen voordat we naar huis konden want we zagen er zwaar begaaid uit maarja waar moesten we slapen?! Dus ik zag ons al op een bankje liggen. Nou heftige kutspeez dus. Uiteindelijk hebben we de sleutels gevonden. Maar die enorme paniek die ik toen voelde is waar ik last van heb gehad gok ik."
"Denkte?"
"endor zei: Ik herken 't , maar bij mij is dat door een andere reden dan drugs. Klik om te vergroten... Love?"
"Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook.. Heb je daar dan de rust voor?? Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P"
"KoxBox zei: Mindfuck zei: Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook.. Heb je daar dan de rust voor?? Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P Klik om te vergroten... Alei joenge! Dat is toch fijn, chatten onder invloed van MD. Onder invloed van pep trouwens ook, gaat lekker snel dan. Klik om te vergroten... Maar waar heb je het dan over? De mensen aan de andere kant zijn nuchter dus ze "feelen" je niet?"
"Om 10 uur 's ochtends?"