Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen bij XTC gebruik

Blowen bij XTC gebruik

94 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik hallucineer als ik een joint rook nadat ik MDMA heb gebruikt... :stoned:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste tijd standaard blowen erbij. Al merk ik wel duidelijk verschil in vooraf al blowen of na de MDMA pas. Beide zijn heerlijk btw...
M
MoNsTeRLid
01-01-2024, 00:00
#3
echt super rilax om er een blow bij te roken, niet aleen omdat het dan heftiger is maar ok omdat ik er altijd wat blijer van word als k er bij blow :grin:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
PuppiiiEyes zei:
Na het slikken nen toet,
en ge zijt drekt in de mood :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Hahahahahah. Deze zin is geniaal. Doet me denken aan mijn pa die nou ergens ver ver weg is.
Hij zei ook altijd een toet, of een toeter. Ik ga even een toeter roken. :P
b
blondje1992Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
PuppiiiEyes zei:
Na het slikken nen toet,
en ge zijt drekt in de mood :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Hahahahahah. Deze zin is geniaal. Doet me denken aan mijn pa die nou ergens ver ver weg is.
Hij zei ook altijd een toet, of een toeter. Ik ga even een toeter roken. :P[/quote

hahaha geniaal!
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blowen doe ik standaard, en ik vind het inderdaad een lekkere wending geven eraan.
Maar blow toch vooral voor het overheerlijke smaakje.
Tsja en alcohol ervaar ik dan zoals het is, een downer.
Bier drink ik (onbewust) eigenlijk nooit meer. Voornamelijk vanwege de uppers.
Ik wil gewoon lekker gaan van alleen xtc en het niet tegenwerken met alcohol.
Waardoor het effect merkbaar wordt vermindert. Vind het zonde van de uppers.
En nog een bijkomend nadeel van alcohol: uitdroging.
Zodra je stopt met bier drinken krijg je zo'n ontzettende na-dorst.
Ik probeer altijd dehydratie te voorkomen. Dus ik drink meestal lekker veel dubbel fris of water.
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, blowen tot nu toe altijd gedaan bij een pilletje, maar de werking die mensen hier noemen heb ik er niet van...

Heb juist het idee dat het geen ene klap in kan brengen tegen het overheersende mdma effect. Ik vind het lekker, het is is fijn om ff een stickie te roken maar een waarneembaar geestelijk/lichamelijk effect is er bij mij nooit bij :stoned:
d
dyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
is maar net de situatie , als ik tijdens een dikke party schijven gooi ga ik lekker stuiteren , en ookal werke ze uit , dan blijf ik stuiteren , daarba smoken is dodelijk , partykiller

alleen thuis lekker op de bank spacen met een joint drbij is geweldig , dan vlieg je weg terwijl je steeds dieper in de bank zakt
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nouja dat waarneembare geestelijke valt bij mij ook wel eens mee, maar
toch haalt de wiet de pit er wel een beetje uit. Het is super lekker, maar
tijdens een feest is het niet altijd even geschikt voor mij.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja vind ik ook, het vlakt het algehele gevoel van de xtc af, als je de joint op heb. Op het moment dat ik de joint aan het roken ben begin ik altijd helemaal te flipperkasten :grin:
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weed and E.

Good combo..


Wiet is ook voor de kater heel erg goed.
D
DiazepamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xtc en aan het eind een jointje roken is heeeeeeeeeerlijk.

Nou wat ik een tijdje terug meemaakte , zo weird !

Had tegen 21 u paar trekjes van een jointje genomen om 22.30 me pil in genomen, aangekomen op het feestje om 00.00 voelde ik nog niets, naja toen maar 1 drankje gedaan en beetje geblowd , Club stelde geen flikker voor, sfeer was niet goed , niks was goed, behalve ik en me aller liefste vriendin.

Eenmaal thuis nog wat af geblowd, zo stoned als tien garnalen lag ik op de bank naar animal planet te kijken.
Tot ik ff opstond om thee te maken om 3.30 ...BANGGGGGGGGGGG ja ja toen sloeg hij in en niet zo een beetje ook!!
Ik zat te stuiteren terwijl me vriendin stoned op de bank lag, spraakzaam dat ik was... maar ik heb getript op animal planet vooral monkey business , tijd ging onwijs snel voorbij, terwijl mijn vriendin sliep op de bank gingen me gedachtes van de hak naar de tak, mijn dijbeen voelde ook heerlijk zacht aan , en fak wat had ik een droge strot .

Ik irriteerde me onwijs aan mezelf dat ik zoveel dacht en dat ik tegen me zelf sprak in gedachtes, dus ik d8 ik blow nog ff wat en wie weet wordt ik wel ietsje mellow..
NIET DUS ! ik heb me rot geblowed, mocht niet baten maar ohhh wat smaakte het lekker en iedere peuk dat ik rookte...hmmmm heerlijk...

pas tegen een uur of 7,7.30 viel ik in slaap..



Mijn vraag is dus; hoe kan het dat mijn pil zo laat pas insloeg , ruim 5 uur later ?!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blowen is eigenlijk al zo'n gewoonte geworden dat ik het normaal bij alle drugs gebruik
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#14
blowe bij elke drug het liefste LSD dan krijg je dikke boost :grin:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Blowen is eigenlijk al zo'n gewoonte geworden dat ik het normaal bij alle drugs gebruik
Klik om te vergroten...
sowieso :hearteyes:

Vet ook dat blowen met zo'n beetje alle drug goed en veilig te combineren is :sunglasses:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rook met hoge uitzondering bij de come-down een joint, heerlijk uitspacen waardoor de drang om meer te nemen niet echt van toepassing is bij mij.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weet niet meer hoe xtc was zonder te blowen, een jointje bij de x vind ik zeker wel chill. Echt die smaak dan :hearteyes: Het gevoel, en het oproken in groepsverband, echt relaxed! Weet nog wel dat ik eerst, toen ik nog niet ook van te voren en tijdens het hoogtepunt blowde, ik tegen t einde van de space aan nog een jointje rookte om het gevoel een beetje terug te laten komen (wel op een veel wazigere manier is dat dan). Hoe dat met alcohol drinken erbij zit weet ik niet, nog nooit gedaan omdat ik er nooit behoefte aan heb. Vorige keer wel 1 drankje van te voren gedronken, maar dat is te weinig om er effect van te hebben.
Blowen met xtc is een absoluut een aanrader. :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je 'm voelt aankomen je jointje draaien zodat je die joint lekker bij de hand hebt als ie in kickt.
En dan lekker met je drankje en je jointje rondlopen door de muziek. Heerlijk. :smoke:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#19
ook relaxt als je pilletje(s) een beetje uitbegint te werken en je bent thuis, dat je dan het xtc gevoel een beetje terugvoelt komen en daarna heerlijk in slaap kan vallen :hearteyes:
en ik drink idd ook nooit alcohol bij x, gewoon een lekker watertje!
vind alcohol erbij een beetje jammer altijd
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamerOfDreams zei:
. maar het inhaleren voelt zo hemels, en de joint heeft absoluut geen gewicht. mmmm
yiehaa
Klik om te vergroten...

Dat vind ik ook, roken is dan ontzettend lekker. Het inhaleren en uitbazen voelt dan zo heerlijk aan... Ik heb echter wel het idee minder van de mdma te voelen als ik vanaf het begin stevig aan het blowen ben. Ik doe het altijd tegen het einde aan pas, of in ieder geval zeker niet teveel. Als de m is uitgewerkt rook ik vaak joints aan de lopende band. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."