#1
trippelh zei:ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer![]()
Same here!
trippelh zei:ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer![]()
tune*it zei:1st en vooral natuurlijk ieder zijn dingk00k zei:tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg![]()
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
![]()
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
DDeeJay zei:dus, ik weet momenteel 85kg
ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang
heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad
ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?
EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
Flameon zei:Getest? Hou het maar gewoon bij 1 is mijn advies
clockcable zei:Ik ken mensen die er voor het feest al 4 van 100mg naar binnen werken
Nee hoor, als jij de laatste 8-10 weken niks geslikt hebt, heb jij ontzettend veel lol op een pilletje van 117-120 mg, het zou niet best zijn. ik benoemde 2mg per kg lichaamsgewicht als max om de schade te beperken.Chaincells zei:Pilletjes zijn getest op 117-120 mg mdma. En het was een 'schone' pil. Maar met 2mg per kg zou ik dus 150 moeten nemen? Of is dat alleen lichamelijk?
k00k zei:Even tussendoor en offtopic: als je bijvoorbeeld 100 weegt en je pakt een pilletje van 90mg. Voel je hem dan wel voldoende?
En zal je dan gewoon goed hard knallen de hele avond door?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."