Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Wat is de max?

[XTC] Wat is de max?

58 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
trippelh zei:
ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer :xtc:
Klik om te vergroten...

Same here! :grin: :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#2
tune*it zei:
k00k zei:
tune*it zei:
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Klik om te vergroten...

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:
Klik om te vergroten...
1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding :)
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
Klik om te vergroten...

Waarom denk je dat ik zeg: "Daar ben ik zo op tegen he." dus ja, ieder zijn eigen ding :)
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#3
Metabolisme, piekconcentraties, verdelingsvolume, vetpercentage..

Farmacokinetiek, farmacodynamiek..het is allemaal wat.

Vlak het niet uit.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
dus, ik weet momenteel 85kg

ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang

heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad

ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?

EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
DDeeJay zei:
dus, ik weet momenteel 85kg

ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang

heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad

ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?

EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
Klik om te vergroten...

Hoogstwaarschijnlijk zijn die blauwe boompjes van jou +/- 179mg p.st. (als jij dezelfde batch als ik heb..) Als je normaal nooit meer dan 117mg pakt zou je een hele kunnen nemen, maar ga er dan maar wel vanuit dat je piek erg hoog zal zijn :tongueout: Misschien zelfs even schrikken(?)
Neem lekker een halfje, en als die goed inslaat en je er lekker bij voelt neemt je nog een halfje :) :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah ik zouw graag hard gaan maar ben altijd bang dat ik weer aandacht trek met te kotsen

dus denk dat ik een halfje pak en mish 30 min later nog een halfje

en later mischien (2-3 uur) een heele droppen?
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb dit weekeind ook een goeie gepakt.....180 mg dat is een hoge dosis voor mij want ik weeg maar 49.5 heb eerst een halve en naar 1 uur de andere helft en oen ging ik goed hard :openmouth:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb meerdere keren 1 pilletje genomen, en daar heb ik altijd een leuke trip aan overgehouden.

Nou wil ik een keer met een maat van mij 'echt hard gaan', dus wij waren van plan 2 pilletjes te nemen (of meer als dat aangeraden word). We willen gewoon een keer echt de max uit een pilletje halen.

Kan dit?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Getest? Hou het maar gewoon bij 1 is mijn advies
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Max om de schade te beperken is 2 mg per kg lichaamsgewicht, max qua gevoel dat verschilt per persoon en zal je zelf moeten ervaren. Als jij de afgelopen 9-10 weken niks gebruikt hebt, goed uitgerust bent, gezond van lichaam en geest, de dag van gebruik gezond gegeten hebt en de setting ideaal is, haal je over het algemeen het maximale uit je goed geteste pilletjes.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Getest? Hou het maar gewoon bij 1 is mijn advies
Klik om te vergroten...

Waarom? Als je 'gewone' pillen hebt van ca. 80-100 mg is het echt niet vreemd om er 2 te nemen hoor. Ik moet er niet aan denken om altijd maar 1 pil te nemen, juist op de tweede ga ik altijd het lekkerst.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ken mensen die er voor het feest al 4 van 100mg naar binnen werken
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#13
clockcable zei:
Ik ken mensen die er voor het feest al 4 van 100mg naar binnen werken
Klik om te vergroten...

x2 :) Ik ook, maar met die mensen loopt het niet zo heel goed af :P Als ze inslaan beginnen ze te kotsen als een rund, en dat houd op na een uurtje. Daarna zijn ze zo van de kaart dat ze niemand meer vinden en je ze dan de hele avond kwijt bent. Als je ze tegenkomt weten ze amper nog wie je bent omdat ze niet meer zo goed uit hun doppen kunnen kijken. Op de terugweg zitten ze allemaal met hun ogen dicht, spierwit en om de beurt naar de WC voor te schijten/kotsen. Je moet er maar zin in hebben. NB: tussendoor op het feest pakken ze soms ook nog 1 of 2 pillen bij.

Ook meegemaakt dat iemand het hele feest door zich slecht gevoeld heeft en alleen maar heeft gekotst.

Pas op met hoeveel je neemt :)
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pilletjes zijn getest op 117-120 mg mdma. En het was een 'schone' pil. Maar met 2mg per kg zou ik dus 150 moeten nemen? Of is dat alleen lichamelijk?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou twee keer één pil nemen: bijvoorbeeld om 20.00 uur één, en om 22.30/23.00 uur nog één. Dat is een nette dosis. Als je het nog wat langer wil rekken zou je ook nog twee keer een halve pil bij kunnen nemen, dus dat je drie keer een dosis neemt. De meeste mensen nemen twee of drie keer een dosis, de vierde keer zul je meestal geen lovegevoel meer over hebben, en wordt je alleen maar vager. En wel genoeg tijd laten tussen je xtc-trips hè. :)
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chaincells zei:
Pilletjes zijn getest op 117-120 mg mdma. En het was een 'schone' pil. Maar met 2mg per kg zou ik dus 150 moeten nemen? Of is dat alleen lichamelijk?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, als jij de laatste 8-10 weken niks geslikt hebt, heb jij ontzettend veel lol op een pilletje van 117-120 mg, het zou niet best zijn. ik benoemde 2mg per kg lichaamsgewicht als max om de schade te beperken.

dus als jij 70 kg weegt doe je er goed aan max 150mg te slikken, maar zeker niet meer, zodat je de evt schade die je kan oplopen binnen de perken houdt. Je kan meer slikken maar de kans op schade wordt dan aanzienlijk vergroot.

dat sommige mensen hier 400 mg slikken, die zijn niet goed bij hun hoofd, maar daar komen ze vanzelf wel een keer achter :wink:

Waar jij het meeste plezier aan beleeft, is een kwestie van uit proberen, want dat is echt heel persoonlijk.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even tussendoor en offtopic: als je bijvoorbeeld 100 weegt en je pakt een pilletje van 90mg. Voel je hem dan wel voldoende? En zal je dan gewoon goed hard knallen de hele avond door? :)

Dat vraag ik me soms af :tongueout:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
De hele avond op één pilletje knallen zie ik sowieso niet zo snel gebeuren, aangezien het na een uur of vier toch wel gedaan is.

Beginnen met 100-150mg, dan tweemaal om de twee/drie uur 75-100mg bijpakken is de manier die voor mij het best leek te werken. Gezond zal het niet zijn, though, maar het is een stuk beter dan de absurde doseringen die ik al vaker heb gepakt.

Wat ik hier noem is wel zo'n beetje de max, overigens, die absurde binges hebben mijn nachten nooit echt enige meerwaarde gegeven. Op deze manier ga ik het hardst zonder ontzettend vaag en naar te worden.

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
k00k zei:
Even tussendoor en offtopic: als je bijvoorbeeld 100 weegt en je pakt een pilletje van 90mg. Voel je hem dan wel voldoende?
Klik om te vergroten...

Nee.


En zal je dan gewoon goed hard knallen de hele avond door? :)
Klik om te vergroten...

Nee.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."