#1
Ik weeg 60 kilo en ben 3 dagen goed waus geweest van VW pilletjes van 140MG, Zaterdag avond 1 pil, Zondag middag 2 pillen achter elkaar ingenomen, Maandag avond 1 pil. Maar ik merk geen schade hoor....
Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?Fishhead0707 zei:Forum regels gelezen?
geemiesch-goedje zei:Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?Fishhead0707 zei:Forum regels gelezen?
Pls. explain.
geemiesch-goedje zei:Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?Fishhead0707 zei:Forum regels gelezen?
Pls. explain.
Druppeltje zei:wtf over hoeveel kg. je weegt en hoelang je bent ????
snap er nix van!!!
ik bedoel als je hard wilt gaan, dan ga je toch anderen niet vragen hoeveel je nemen moet?!
Je weet zelf het beste wat je aankan, denikzo..
dus na 1 pilletje geslikt te hebben,, en je wilt harder gaan erna, dan mik je er toch nog een halfje in, en daarna nog een halfje ...of je stopt en houd het erbij.![]()
Cuppie zei:Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down.
Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo.
Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest.
Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel.
tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan

riflexz zei:Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.
En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.
Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier
Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!

1st en vooral natuurlijk ieder zijn dingk00k zei:tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg![]()
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
trippelh zei:ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer![]()
tune*it zei:1st en vooral natuurlijk ieder zijn dingk00k zei:tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg![]()
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
![]()
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
DDeeJay zei:dus, ik weet momenteel 85kg
ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang
heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad
ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?
EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."