Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Wat is de max?

[XTC] Wat is de max?

58 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weeg 60 kilo en ben 3 dagen goed waus geweest van VW pilletjes van 140MG, Zaterdag avond 1 pil, Zondag middag 2 pillen achter elkaar ingenomen, Maandag avond 1 pil. Maar ik merk geen schade hoor....
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead0707 zei:
Forum regels gelezen?
Klik om te vergroten...
Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?
Pls. explain.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
geemiesch-goedje zei:
Fishhead0707 zei:
Forum regels gelezen?
Klik om te vergroten...
Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?
Pls. explain.
Klik om te vergroten...

Ik weet niet meer waarom ik dat heb gepost, waarschijnlijk stond er reclame of iets in je post. Zie dat je nu de post hebt aangepast.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geemiesch-goedje zei:
Fishhead0707 zei:
Forum regels gelezen?
Klik om te vergroten...
Ik zie dit nu een aantal keer, zie jij ergens een forum-regel overtreding of zo?
Pls. explain.
Klik om te vergroten...

Ik weet al wat het was. De post was niet voor jou bedoeld. Er was een andere newbie die reclame zat te posten. Maar die is gelukkig verwijderd en gebanned, dus jij ging er vanuit deze post voor jou bedoeld was.

Zo opgehelderd :)
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Druppeltje zei:
wtf over hoeveel kg. je weegt en hoelang je bent ????
snap er nix van!!!

ik bedoel als je hard wilt gaan, dan ga je toch anderen niet vragen hoeveel je nemen moet?!
Je weet zelf het beste wat je aankan, denikzo..

dus na 1 pilletje geslikt te hebben,, en je wilt harder gaan erna, dan mik je er toch nog een halfje in, en daarna nog een halfje ...of je stopt en houd het erbij. :rock:
Klik om te vergroten...

Een verstandige opmerking.. :rolleyes: :rolleyes:

Er bestaat gewoon een verhouding tussen lichaamsgewicht en de dosering MDMA. That's Not Rocket Science.

Voor iedereen betekend hard gaan wat anders, je moet zelf kijken waar/wanneer je XTC gaat gebruiken. Altijd gewoon met 1 of een halve beginnen(ligt aan de sterkte) en dan bepalen op basis van wat je voelt, hoe je verder met de XTC om gaat. Je kan niet zeggen neem er 1 of neem er 2 ofzo. Er zijn gewoon teveel variabelen die mee spelen.

:)
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb me maar ff aangemeld ik zat al met deze vraag. M,n eerste ervaring met xtc een halve witte dolfijntje 130 mg mdma kwam ik er niet in. Best wel raar als je partner helemaal in de hemel ziet gaan en zelf een heel licht gevoel. Bij het volgende feestje dus een hele genomen maar ook nog niet er helemaal in. Nu half jaartje verder al een aantal buitenfeesjes gehad begin ik altijd met 2 pillen van 130 mg. Dat is dus 260 mg mdma. Nu weeg ik wel tegen de 1oo kg. en ben vrij gespierd. Als ik zo de forums lees is dit toch wel veel. Trouwens na de start slik ik na zo,n 3 uur wel 1 pilletje om erin te blijven dat gaat prima. Zijn hier nog meer mensen die dit hebben? Alvast bedankt voor de reactie
C
CuppieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down.

Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo.

Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest.

Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Cuppie zei:
Afgelopen feestje begonnen met 130mg. Binnen 30min Flink heftige inslag, na de inslag weinig love, maar wel lekker vaag. (Had een maand daarvoor ook 130+80mg genomen precies het zelfde effect.) 2u45min later weer 130 gepakt, binnen 30min inslag, daarna na 1u15min de volgende gepakt, maar voelde niet echt super veel effect. 1,5 uur later kwam zelfs al de come-down.

Vanaf het begin af aan heb ik altijd gehad dat het snel opkomt en redelijk snel weer afzakt. Weeg 95 kilo.

Toch ga ik de volgende keer rustig beginnen, gewoon 60-80mg en dan na 1,5uur zelfde dosis bijpakken. Vond de inslag van die 130mg te heftig en ben eigenlijk niet uit de vaagheid geweest.

Geef mij maar het love gevoel. Hoewel ik soms denk dat het ook aan het type pill ligt. De ene ga je hard op de andere meer een chill gevoel. Of ik heb gewoon weinig serotonine en ervaar ik niet lang het love gevoel.
Klik om te vergroten...

Het love gevoel komt puur door de Serotonine. Is die laag dan ervaar je dus weinig van je XTC.

Als je Serotonine goed is en je neemt zoals jij doet 3 keer 130 mg, dan ga je kei en kei hard al weeg je 2000 kilo. Dus beter gewoon even wachten tot je Serotonine is bijgevuld voordat je opnieuw XTC doet. Anders maakt het niet uit hoe hoog je dosis is, je gaat niet dat gevoel ervaren.

Succes!! :wink:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.

En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.

Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier

Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!
r
rekkab24Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon 2 lekkere dikke pillen over een hele avond / nacht :hearteyes:
t
tune*itLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#12
tune*it zei:
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Klik om te vergroten...

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
riflexz zei:
Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.

En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.

Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier

Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!
Klik om te vergroten...

Wel als je het in die hoeveelheden en in die combinatie doet ja. :rolleyes:
t
tune*itLid
01-01-2024, 00:00
#14
k00k zei:
tune*it zei:
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Klik om te vergroten...

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:
Klik om te vergroten...
1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding :)
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
trippelh zei:
ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer :xtc:
Klik om te vergroten...

Same here! :grin: :hearteyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#16
tune*it zei:
k00k zei:
tune*it zei:
Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Klik om te vergroten...

Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg :)

Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt :) Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. :) :hearteyes: Bijna 4 maanden tussen :rock:
Klik om te vergroten...
1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding :)
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
Klik om te vergroten...

Waarom denk je dat ik zeg: "Daar ben ik zo op tegen he." dus ja, ieder zijn eigen ding :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
DDeeJay zei:
dus, ik weet momenteel 85kg

ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang

heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad

ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?

EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
Klik om te vergroten...

Hoogstwaarschijnlijk zijn die blauwe boompjes van jou +/- 179mg p.st. (als jij dezelfde batch als ik heb..) Als je normaal nooit meer dan 117mg pakt zou je een hele kunnen nemen, maar ga er dan maar wel vanuit dat je piek erg hoog zal zijn :tongueout: Misschien zelfs even schrikken(?)
Neem lekker een halfje, en als die goed inslaat en je er lekker bij voelt neemt je nog een halfje :) :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#18
jah ik zouw graag hard gaan maar ben altijd bang dat ik weer aandacht trek met te kotsen

dus denk dat ik een halfje pak en mish 30 min later nog een halfje

en later mischien (2-3 uur) een heele droppen?
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb dit weekeind ook een goeie gepakt.....180 mg dat is een hoge dosis voor mij want ik weeg maar 49.5 heb eerst een halve en naar 1 uur de andere helft en oen ging ik goed hard :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."