#1
k00k zei:Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
*Schouderklopje*
*Kijkt k00k aan met respect reflecterend in zijn ogen*
Goed bezig!
k00k zei:Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
Telpeva zei:k00k zei:Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
*Schouderklopje*
*Kijkt k00k aan met respect reflecterend in zijn ogen*
Goed bezig!
riflexz zei:Ik ben van belgie, spijtig genoeg kan ik nooit m'n pillen testen.
Je moet gewoon geluk hebben.
Lange tijd geleden heb ik eens 6 blauwe dolfijnen gepakt op hardstyle feestje, man, was gewoon zalig.
En van andere pillen, ik probeer altijd een max van 5 pillen te doen. Eerst beginnen met 1tje, kijken wat het heeft, uurtje later zelf innemen of verkopen.
Ik combineerde in die tijd eigenlijk altijd xtc met 1gr speed, en constant bier
Hoe meer je het doet, hoe kutter je zal voelen tijdens de week, vooral de dinsdag!

1st en vooral natuurlijk ieder zijn dingk00k zei:tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg![]()
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
trippelh zei:ik weeg 78 kilo en neem altijd over een avond/nacht 2,5 tot 3 pillen en ik ga als een speer![]()
tune*it zei:1st en vooral natuurlijk ieder zijn dingk00k zei:tune*it zei:Beste wat ik tot nu toe heb ervaren:
Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij.
Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan
Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg![]()
Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruiktIk pak pas weer wat op 18 december JOEHOE.
![]()
Bijna 4 maanden tussen
![]()
![]()
En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P
Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor.
Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je.
DDeeJay zei:dus, ik weet momenteel 85kg
ik gebruik gemiddeld 6-7x per jaar X en al 2 jaar lang
heb net blauwe boompjes tepakken gekregen en heb nog nooit its boven de 117 gehad
ga naar een 10 uur durend feestje zouw ik dan met halfjes nemen of met helen?
EDIT: heb nu 2.5 maan gewacht
Daar gaat het niet om.KoxBox zei:Als er nu maar 70-80mg in die pillen zit, zijn 2,5-3 pillen niet zo overdreven vind ik.
Ja ok, daar geef ik je gelijk in.kiekert zei:Daar gaat het niet om.KoxBox zei:Als er nu maar 70-80mg in die pillen zit, zijn 2,5-3 pillen niet zo overdreven vind ik.
Hij zegt: ik neem ALTIJD 2.5 tot 3 pillen.
Zoiets kun je niet zeggen en zoiets heeft 0 nut om te zeggen in dit topic.
Als ik zeg dat ik er altijd 10 slik, wat heeft iemand daar dan aan? Niets, want je weet niet hoeveel erin zit.
KoxBox zei:Ja ok, daar geef ik je gelijk in.kiekert zei:Daar gaat het niet om.KoxBox zei:Als er nu maar 70-80mg in die pillen zit, zijn 2,5-3 pillen niet zo overdreven vind ik.
Hij zegt: ik neem ALTIJD 2.5 tot 3 pillen.
Zoiets kun je niet zeggen en zoiets heeft 0 nut om te zeggen in dit topic.
Als ik zeg dat ik er altijd 10 slik, wat heeft iemand daar dan aan? Niets, want je weet niet hoeveel erin zit.
Rabbithole zei:k00k zei:Even tussendoor en offtopic: als je bijvoorbeeld 100 weegt en je pakt een pilletje van 90mg. Voel je hem dan wel voldoende?
Nee.
En zal je dan gewoon goed hard knallen de hele avond door?![]()
Nee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."