Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste wat ik tot nu toe heb ervaren: Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij. Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan"
"k00k zei: tune*it zei: Beste wat ik tot nu toe heb ervaren: Voor je binnengaat een halfje, binnen gaan, voorraadje water halen,mooi plaatsje zoeken om te dansen,volledige bijnemen en dan na uurtje of 3 nog een halfje erbij. Zo kan IK hard gaan maar toch niet slecht gaan Klik om te vergroten... Daar ben ik altijd zo op tegen he, al voordat je gaat feesten een halve je mik in gooien. Ik wacht toch echt altijd zo lang mogelijk. Als het feestje om 10 uur begint, tot 7 uur. Dan begin ik pas om 2-3-4 uur eerlijk gezegd. Zo neem je ook niet veel, meestal heb ik aan 1 á 1,5 genoeg Heb nu overigens al sinds 21 augustus niet meer gebruikt Ik pak pas weer wat op 18 december JOEHOE. Bijna 4 maanden tussen Klik om te vergroten... 1st en vooral natuurlijk ieder zijn ding En het ging hier toch wel over hard gaan + ik ga meestal pas binnen om 12u en heb het gehad om 5u dus dan moet het allemaal wat sneller gaan natuurlijk wil je hard gaan :P Als ik ergens langer zit dan ook liever 1st een paar uur rustig aan doen hoor. Eigenlijk idd beter gewoon altijd rustig aan doen, dat hard gaan is zo overrated en gewoon slecht voor je."
"Wat betalen jullie in belgië voor goede? Is het over de grens van Nederland (bv. Maastricht) dan goedkoper of gelden daar over het algemeen toeristenprijzen?"