Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp welk moment neem jij de X?

Op welk moment neem jij de X?

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hej!

Elke keer als ik weer een knettergeil feest heb, denk ik zorgvuldig na over wanneer ik de pil of het bommetje zal droppen. Al voor het feest? Gelijk bij binnenkomst? Of wil je even nuchter in de sfeer komen om vervolgens je unit te slikken? Keuzes keuzes...ik kom het liefst nuchter in het sfeertje, en drop binnen een uur meestal mijn eerste pil. Ik vind het ook lekker om even een kleine blow te doen voor de inslag. Dan gaat alles helemaal smooth! :grin:

wat doen jullie?
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil de sfeer nuchter meemaken, als het feest echt losbarst rond een uur of 2-3 dan drop ik mijne meestal :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerst veel bier en wiet, en dan na een tijd pas de pil.
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hangt helemaal af van het feest, de sfeer en de mensen met wie ik ben.
Soms begin ik een half uur na binnenkomst met een halfje en neem ik gedurende de avond nog een paar halfjes, en een andere keer neem ik er na 1,5 uur eentje en dan blijft het daar bij.
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paar uur voor het einde anders word je zo'n zombie.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal 2/3 uur voor het feest is afgelopen, zodat ik tot het einde waus ben. En niet als een zombie daar hoef rond te lopen.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#7
als het tot 7 uur duurt rond een uurtje of 1.. pil werkt dan altijd uit als ik in de trein terug zit.. :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerst het feest meemaken en pas wanneer het echt een geweldig leuk feest blijkt te zijn pak ik een pilletje om het nóg leuker te maken.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hangt af van het feest en of ik nog bij ga pakken. Aannemend dat ik om zo'n 23:00 aankom en het feest tot 04:00-05:00 doorgaat pak ik om zo'n 00:30 een pilletje.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal wil ik eerst nuchter de sfeer proeven, een beetje orienteren in het pand. En dan neem ik rond 2u de pil.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo, jullie gaan allemaal wel laat.. :P Nemen jullie dan nooit bij ofzo?

Ik neem altijd voor ik naar binnen ga, dan slaat hij na een uur wel in, en dan neem ik net zolang bij tot het feest afgelopen is. :grin: 8 uur lang lukt me altijd wel, gewoon de eerste dosering verdubbelen (70mg + 120mg of 100mg + 200mg deed het goed). 12u is wat moeilijker maar dat kan ook nog. Doorgaans ben ik nog steeds waus als het feest eindigt en anders ga ik maar speed nemen ofzo.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Ik neem altijd voor ik naar binnen ga, dan slaat hij na een uur wel in, en dan neem ik net zolang bij tot het feest afgelopen is. :grin: 8 uur lang lukt me altijd wel, gewoon de eerste dosering verdubbelen (70mg + 120mg of 100mg + 200mg deed het goed). 12u is wat moeilijker maar dat kan ook nog. Doorgaans ben ik nog steeds waus als het feest eindigt en anders ga ik maar speed nemen ofzo.
Klik om te vergroten...

+1.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil meestal niet teveel nemen op een feest omdat ik na een bepaalde dosis als een gek begin te hallucineren en niet meer weet waar ik ben enzo :P Voor 10min grappig maar op een feest met duizenden mensen gaat dat je snel vervelen. Dus ik probeer altijd even te wachten. Maar meestal toch een half uur nadat ik binnen ben vliegt de 1e erin :P Even beetje de omgeving verkennen, rond kijken, flesje water halen, wc opzoeken en nemen. En meestal eindigt het dan tegen het einde toch in hallucineren omdat ik weer teveel heb genomen :P

Nou is het alweer een hele flinke tijd geleden & wacht ik tot Qlimax om weer eens een pilletje in mn maag te gooien.. :grin:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik 2 dagen vrij heb en ik denk, "oke, ik ga helemaal naar de klote".
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beetje net na halverwege.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het moment dat ik op het feest ben. Tussen de 100-300mg

Maar ik neem nooit bij eigenlijk.
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het kan verschillen per situatie meestal hebben wij dan stuk of 20 pillen op zak voor 4 persone.

dan gebruiken we eerst eentje voordat we binnen zijn beetje wenne aan de sfeer
daarna meestal na 2/3 uur en de rest aan de einde wanneer het bijna afgelope is
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik doe het pas op het feest, even kijken hoe de sfeer is en als die goed is dan is het mdma tijd :grin:
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verschilt, maar vaak een half uur na binnenkomst neem ik me X.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Elke keer verschillend.
Soms pas om kwart over 5 een pilletje genomen omdat er nog een vette after was waar ik wou spacen.
Soms al knetter wasted aankomen bij een feest.

Het is net wat de avond brengt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."