Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
H
HarDmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
maarten643 zei:
toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt.
dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen??
Klik om te vergroten...

Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
HarDman zei:
Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!
Klik om te vergroten...

seksleven met haar gehad... dus nu niet meer, dan veronderstel ik dat het je ex is... mogen we dan ook effe haar email zodat we kunnen vragen of zij dat hetzelfde heeft beleefd als jij dat onwijze seksleven? :wink:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen" Ik zelf ben niet zo iemand die feesten afloopt, maar gewoon gezellig thuis met mijn ventje. :hearteyes:

Wel leuk dat dit topic nog steeds loopt en er nog steeds reacties zijn.
HEt verwonderd mij wel dat er meer vrouwen van 30+ zijn die het recreatief gebruiken. Helaas kunnen we daar niet openlijk vooruit komen omdat je dan meteen bestempeld wordt als een junkie. Er zit heeel veeel onbegip bij mensen die het nog nooit gedaan hebben.

Ik ben zelf nogal open-minded en veroordeel niet zo snel mensen. Af en toe eens een pilletje en/of kristalletje, wie doe je daar kwaad mee?? Zolang het maar onder controle te houden is en het niet je leven gaat beheersen. Nou mensen have funn :wave:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet toevallig iemand hier 30+ die in regio Zwolle woont en het wel gezellig vind om samen te wappen? Alleen thuis is ook niks...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
angie123 zei:
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen" Ik zelf ben niet zo iemand die feesten afloopt, maar gewoon gezellig thuis met mijn ventje. :hearteyes:

Wel leuk dat dit topic nog steeds loopt en er nog steeds reacties zijn.
HEt verwonderd mij wel dat er meer vrouwen van 30+ zijn die het recreatief gebruiken. Helaas kunnen we daar niet openlijk vooruit komen omdat je dan meteen bestempeld wordt als een junkie. Er zit heeel veeel onbegip bij mensen die het nog nooit gedaan hebben.

Ik ben zelf nogal open-minded en veroordeel niet zo snel mensen. Af en toe eens een pilletje en/of kristalletje, wie doe je daar kwaad mee?? Zolang het maar onder controle te houden is en het niet je leven gaat beheersen. Nou mensen have funn :wave:
Klik om te vergroten...
volledig mee eens :hearteyes: :wave:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#6
precies Angie!!
Leven en laten leven :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
HarDman zei:
Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!
Klik om te vergroten...

seksleven met haar gehad... dus nu niet meer, dan veronderstel ik dat het je ex is... mogen we dan ook effe haar email zodat we kunnen vragen of zij dat hetzelfde heeft beleefd als jij dat onwijze seksleven? :wink:
Klik om te vergroten...

Ingelijks bij al jou ex'n, hoeveel zijn het er eigenlijk?

Talk about onredelijkheid, en uit den hoogte lullen.

Je kan best in de 30 zijn, maar je doet net alsof de hele jongere generatie dat niet respecteert.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet zo onaardig tegen elkaar doen hoor!!!! Ik heb nl. altijd een "love"gevoel bij me :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dat krijg je als je al in de 30 bent :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
angie123 zei:
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen"
Klik om te vergroten...

Ik wap er ook op los allemaal dankzij dit forum.

Hoe kan ik het ooit terug betalen ?

Me aanmelden als modje ?

hehe

Stonie
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben dan nog wel geen 30+. Maar ik ben ook een wat ouder lid met twee kleine, lieve, mooie kindjes. Af en toe ga ik los, maar mijn kinderen gaan boven alles. Maar een meetinkje of een feestje op zijn tijd, dat wil ik natuurlijk niet missen! Voor de rest ben ik gewoon een toffe moeder voor mijn kinderen! En ze beginnen steeds beter te luisteren, wat natuurlijk prettig is! Ik kan best lang wakker blijven, omdat ik altijd al slecht slaap, maar ik zal nooit teveel gebruiken.
Angie123 is echt heel erg leuk! :hearteyes:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou Djo dan denken we hetzelfde over de manier waarop we "gebruiken"

Het is gewoon erg leuk om af en toe eens te ontsnappen aan het gewone leven. Een avondje spacen met een stel vrienden of je geliefde is een geweldige manier om op te laden. Sinds ik (deze)drug gebruik ben ik denk ik een betere en gezelligere moeder en echtgenote geworden. Ik wil natuurlijk niet het drugsgebruik gaan promoten, want het is en blijft gevaarlijk spul, maar voor mij heeft het een positieve wending gegeven in mijn leven. Drugs was eerst iets wat heel gevaarlijk was en ik had er alleen maar uiterst negatieve dingen mee meegemaakt. Mijn broer heeft door overmatig speed-gebruik een einde aan zijn leven gemaakt, dus daardoor was ik erg bang voor drugs.

Nu heb ik er een andere kijk op gekregen en ik denk dat, als je het met mate en vooral voorzichtig doet je er veel plezier aan kan beleven. Omdat wij wat ouder zijn zien wij de gevaren beter en weten we donders goed waar we mee bezig zijn. Dus we zijn wijzer geworden met de jaren :)

En Djo, ik hou ook van jou :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TONY MERTENS zei:
Ik ben een veertiger en ga graag uit de bol maar dan wel thuis in intieme kring.
Vroeger gebruikten we explosion dit is jammer genoeg uit de handel genomen.
Het is erg moeilijk om achter goed spul te komen als je niet in het uitgansmilieu zit.
Iemand een idee?
Klik om te vergroten...

als ik me niet vergis verkopen ze nu nog een variant van explosion in smart shops... en in het orgineel zat gewoon mdma als het goed is... (xtc dus)
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 35+ vrouwen

Nou... count me in... ik ben 36, en doe nog regelmatig gek en ga nog geregeld te gek :wink:
Niets raars aan.... is er een vanaf leeftijd en een t.h.t. leeftijd om :xtc: te gebruiken ?? Nee toch :wink:

Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes.... komt helemaal goed. En op een pillenfeest, waar menig " jongere" zich waarschijnlijk te jong zou voelen, want we zijn allemaal (bijna) dik de 30 gepasseerd :wink:

Wat dacht je van de DJ's ??? Moeten die ook maar stoppen met draaien omdat ze wellicht te oud zijn ?? :grin: :grin: Dano viert 8-8 zn 25 jarige jubilieum.... en hij was echt geen 2 toen ie de draaitafels voor het eerst beroerde :wink:

Wat is leeftijd ???
Zoete kus, Candy
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 35+ vrouwen

candygirl zei:
Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes....
Klik om te vergroten...

Het zal mijn leeftijd wel zijn, maar euh...bolletjes??? :confused:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: 35+ vrouwen

Ja of het is mijn leeftijd :confused: Ik bedoel bommetjes :wink: :mrgreen:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mischien toch eens aan je zoon/neef vragen :grin: of anders een paar blowende jongeren op straat.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 35+ vrouwen

Oh, bommetjes :grin:



Mooie (bekende) 35+ vrouwen:

Halle Berry, Shania Twain, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Demi Moore...en één van mijn persoonlijke favorieten:Maura Tierny (1965)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 35+ vrouwen

Ik word over een half jaar 30 en gebruik nog maar heel sporadisch xtc (ik begon op m'n 16de), maar toch zie ik mezelf in de toekomst, na mijn 35ste, ook dan nog steeds wel eens heel soms een pilletje of kristalletje nemen hoor! :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 35+ vrouwen

Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: 35+ vrouwen

Ik vind het niet zozeer leeftijds gebonden. Meer hoe je ermee om gaat. 35+ ers hebben toch ook recht om los te gaan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."