Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
w
wolfmannekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 35+ vrouwen

Leuk te lezen dat er even wordt stilgestaan bij leeftijden van gebruiksters, in dit geval. Ben me pas ná mijn 45ste gaan verdiepen in de soorten drugs. Als ouder van drie zoons hoefde ik ook daar niet wereldvreemd in te blijven. Daarbij is mijn motto altijd geweest: "Eerst proberen, dan pas oordelen". Mag je ruim interpreteren. Lees leeftijden van 35+ en 40+, ben zélf van 1960 en kan op speciale momenten enórm genieten van speed óf ghb óf xtc. Geloof niet dat je een leeftijd moet plakken om te kunnen/mogen genieten. Er gemakshalve vanuitgaand dat eenieder weet waarmee ie bezig is.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 35+ vrouwen

Schoonheid heeft niet persé iets met leeftijd te maken, ik ken genoeg 35+ vrouwen die er erg appetijtelijk uitzien :rolleyes: En vrouwen die na hun 35e (party)drugs ontdekken, zijn vaak héél boeiend :grin:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 35+ vrouwen

Nou... count me in... ik ben 36, en doe nog regelmatig gek en ga nog geregeld te gek :wink:
Niets raars aan.... is er een vanaf leeftijd en een t.h.t. leeftijd om :xtc: te gebruiken ?? Nee toch :wink:

Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes.... komt helemaal goed. En op een pillenfeest, waar menig " jongere" zich waarschijnlijk te jong zou voelen, want we zijn allemaal (bijna) dik de 30 gepasseerd :wink:

Wat dacht je van de DJ's ??? Moeten die ook maar stoppen met draaien omdat ze wellicht te oud zijn ?? :grin: :grin: Dano viert 8-8 zn 25 jarige jubilieum.... en hij was echt geen 2 toen ie de draaitafels voor het eerst beroerde :wink:

Wat is leeftijd ???
Zoete kus, Candy
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 35+ vrouwen

candygirl zei:
Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes....
Klik om te vergroten...

Het zal mijn leeftijd wel zijn, maar euh...bolletjes??? :confused:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 35+ vrouwen

Ja of het is mijn leeftijd :confused: Ik bedoel bommetjes :wink: :mrgreen:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mischien toch eens aan je zoon/neef vragen :grin: of anders een paar blowende jongeren op straat.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 35+ vrouwen

Oh, bommetjes :grin:



Mooie (bekende) 35+ vrouwen:

Halle Berry, Shania Twain, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Demi Moore...en één van mijn persoonlijke favorieten:Maura Tierny (1965)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 35+ vrouwen

Ik word over een half jaar 30 en gebruik nog maar heel sporadisch xtc (ik begon op m'n 16de), maar toch zie ik mezelf in de toekomst, na mijn 35ste, ook dan nog steeds wel eens heel soms een pilletje of kristalletje nemen hoor! :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 35+ vrouwen

Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: 35+ vrouwen

Ik vind het niet zozeer leeftijds gebonden. Meer hoe je ermee om gaat. 35+ ers hebben toch ook recht om los te gaan ?
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: 35+ vrouwen

MDMA<3 zei:
...
een tijdje terug kwam ik zelfs een leraar van me tegen op Gigadance, dat was helemaal dol :P
Klik om te vergroten...

Ik ben me eens de pleuris geschrokken toen ik één van mijn leerlingen tegenkwam! :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: 35+ vrouwen

SchilDpadDo zei:
Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).
Klik om te vergroten...

Wat zou het toevoegen?
d
dannypeterseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: 35+ vrouwen

Ik ken in mijn omgeving tientallen vrouwen die aan de XTC zitten dus je bent niet een van de weinigen:wink:
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: 35+ vrouwen

Dag iedereen,

Nee ik ben geen vrouw- maar mijn vrouw is. :) is wat ouder dan ik ben- 38 jaar, en blijkbaar latent hardstyle/hardcore adept al die tijd want we gaan tegenwoordig samen naar clubs en feesten (Ghosttown, Defqon, Decibel etc) En ja...inclusief pillen...Terwijl ik een hele poos nog alleen met vrienden ging...

Ik ben nu 34- hoor bij de '1992 is for you' generatie...de oldschool gabbers zeg maar...(ja- toen kaal en aus)

Toen vond ik niemand te oud- vond het zelfs interessant. (en gaaf natuurlijk- die oudjes lekker hakken) Nu ben ik dus 'die' leeftijd. Veel ouder, veel wijzer...Hoop dat mijn dochters (nu 4 en 7) later net zulke waanzinnig gave dingen ervaren als ik toen- en eigenlijk nog steeds...(maar heb wel eerst een paar hardgeleerde tips voor ze :) )

Echt, als je denkt dat je te oud bent- dan zou ik zeker eens op verschillende oldschool feesten gaan kijken. Daar ben je niet alleen.
m
midleyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

maarten643 zei:
grappige discussie dit.quote]


mannekes ge doet wage wilt. mer DA pakke ze me echt nimeer af... af en toe wa md daar sta gene leeftijd op. complete gelukkigheid :) as ge weet waar ge mee bezig zijt :hearteyes:
Klik om te vergroten...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 35+ vrouwen

praat ns nederlands dat begrijpt niemand voor de volle 100%



ontopic: ben mn tante op Solar tegen gekomen met verschrikkelijke doppen/ op Solar lag de leeftijd zowieso wat ouder en daar waren dr genoeg in de catogerie 35+ die nt knallen waren daar. ik denk dat dit nog vaker gebeurd als iedereen denkt
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 35+ vrouwen

Op grote feesten en festivals vind ik het te gek om 30/40 plussers onder invloed tegen te komen. Wil niet iedereen over één kam scheren, maar het zijn vaak heerlijk open en gezellige mensen die echt voor volle 100% gaan. Ik voel me daar met mijn 24 jaar vaak beter bij thuis dan tussen de stuiterende tieners.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
angie123 zei:
Nog gefeliciteerd met je 32ste verjaardag en welkom terug in de "open" wereld. En ehhh Julianadorp is toch in zeeland?

Groetjes Angie
Klik om te vergroten...

Bijna goed.... Noord Holland. :)
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#19
dagonweb zei:
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Klik om te vergroten...


:grin: plaats een contact advertentie :) :) :)
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

Ik ben 51 en voor jou al weer heel oud denk ik hihi, maar ik ben ook nog steeds in voor een feestje hoor :)
angie123 zei:
Heel erg leuk om zoveel reacties te krijgen van "de oudjes"!!!!

Ik denk dat als ik 51 ben en nog in goede gezonheid nog steeds in zal zijn voor een feestje!!!!!! Je bent nooit te oud om jezelf een pleziertje te gunnen :grin:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."