Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, jemig dit is wel heel erg sneu allemaal. Als ik zover heen was zou ik mezelf aan een heroinekuurtje zetten.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou das wel erg drastisch!!!!!!!!!!!!! :P En ehhh zo erg is het nu ook weer niet :) :) :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#3
angie123 zei:
We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.
Klik om te vergroten...

Er bestaan ook aardige en lieve ventjes hoor... :wave:
:)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren :wink:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben laatst bij een meiske blijven slapen na het stappen die bij benadering precies 2 keer zo oud bleek als ik. Ze was 36 maar zag er zeker 10 jaar jonger uit. Totaal geen problemen mee gehad, het was een geslaagde nacht :wink:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren :wink:
Klik om te vergroten...


haha zo laat je die dames wel ERG oud klinken :wink:

maar een leuke spontane dame die wat ouder is heb ik echt TOTAAL geen problemen mee :)

en op stap praat ik daar evengoed mee, van de week nog, kwam aan de praat, en toen kwamen we op de leeftijd, ze was 32, en ik zelf 20, ik had haar dat TOTAAL niet gegeven en verder was het echt wel gezellig :) (gezellig ja :wink: niks meer, niks minder)
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ach iedereen doet toch wat hij wilt :)
ik ben 17 maar ik zou er niet om geven moest ik een "ouder" iemand onder invloed van drugs tegenkomen want meestal ben ik zelf zo :)

en hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: :wave:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet slecht gedaan dan gozer. :mrgreen:
M
MissXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo allemaal......

Nog een ouwe mutz hier :grin:
Ik ben 33, bijna 34 en heb voor een paar weken geleden m'n eerste
xtc pil gehad. Wowwww..... :xtc: als ik dat eerder had geweten. Ik vond het ge-wel-dig!!!! Als dit zo blijft dan blijf ik gebruiken tot ik 80 ben (mocht ik dat halen dan :wink:)

We hadden een paar pilletjes van vrienden gehad. Die waren dolenthousiast (40+ btw :mrgreen: ) en zeiden dat we het eens MOESTEN proberen. Zo gezegd zo gedaan.... en idd het was het proberen waard. :hearteyes:

Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd. :flushed: :flushed: :flushed:
Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag?

Liefs MissX
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
MissX zei:
Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd. :flushed: :flushed: :flushed:
Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag?

Liefs MissX
Klik om te vergroten...
Haha, dat is te grappig om dom te zijn :grin: Tja, via via, feestjes, of een dealer zoeken.. verder kom ik ook niet. (Ja, zelf maken)
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is ook niet slecht dat ze zo flipt, zo weet ik tenminste wel dat ze echt om me geeft. Maar ze is zo overdreven bang dat ik harddrugs ga gebruiken (is al te laat, maar ik gebruik nog met mate). Nou durf ik eigenlijk niet te zeggen dat ik wel eens een jointje rook. Ik denk dat het gewoon aan een gebrek aan voorlichting ligt.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#12
angie123 zei:
reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
Klik om te vergroten...

ik vind het echt goed dat je met mate "gebruikt" etc etc maar wat je zegt dat "jullie oudere mensen" er met meer verstand mee om gaan of beter de gevaren kennen, ik heb respect voor je dat je de stap hebt genomen na hetgeen wat je broer is overkomen...

maar neemt niet weg dat "wij" "de jongere" hier op het forum niet weten wat we doen, de meeste althans wel...

we zijn hier (denk ik) (bijna) allemaal gekomen om informatie te zoeken... ben je dan niet zowiezo al "verstandig" bezig? (zover dit mogelijk is met drugs)

ik wacht graag je reactie af :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
s
sannetjuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
proton zei:
Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen :)

Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.

Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
Klik om te vergroten...

blauwe zijn mij ook goed bevalle inderdaad..het nadeel vond ik dat ik heel veel dingen ging zien die er niet waren. Maar inderdaad de kater valt heel erg mee! hoewel ik dag erna ook altijd veel jus d orange drink en spinazie eet!dat scheelt ook..
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

proton zei:
heerlijk heh?

Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn :)
Klik om te vergroten...

als je nog 1 blauwe heb liggen mag je die meenemen....S vond ze zo heerlijk :grin:
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: 35+ vrouwen

ps wij zijn ook net in de 40 en 36 en hebben het snoepen sinds half jaar ontdekt..........heerlijk en gelukkig kennen we het nu pas en kunnen er ook goed mee omgaan(verantwoordelijkheden qua werk en kid)
Hebben dus ook via DF veel informatie gevonden die ons veel heil heeft hebracht maar misschien wel meer onheil heeft bespaart :)
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: 35+ vrouwen

Paps is 60+ en heeft dit jaar zn eerste 2 xtc ervaringen gehad door zoonlief! :rock:
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: 35+ vrouwen

Hallo, wat een leuke discussie hier.
Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar.
laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? Dus zij zegt nu dat ze niks meer wil, maar we zien wel.

Wij zijn dus laat begonnen en vinden het soms gewoon erg leuk. is inderdaad leuker als je met anderen samen gebruikt en van onze vriendenkring gebruikt verder niemand, maar we voelen ons nog jong van geest en lichaam en zijn er nooit eerder mee in aanraking gekomen en nu op latere leeftijd wel.
En we doen wat we leuk vinden net als de jongeren en als jongeren het niet accepteren, dan maar niet.
Lang leve de lol, het leven is al zo kort. Gewoon lekker gek doen als je het samen maar leuk hebt

Groetjes Stelletje 3013
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: 35+ vrouwen

ik vind het altijd geniaal!

zat met thunderdome met een gast in de trein van 38 die had 4 gram coke op :grin:

geweldige vent :)
Z
ZIZILid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het spijtig dat er zo weinig reactie is op mijn vraag (toch alvast een suggestie ontvangen, waarvoor dank).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."