#1
Haha, jemig dit is wel heel erg sneu allemaal. Als ik zover heen was zou ik mezelf aan een heroinekuurtje zetten.
angie123 zei:We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.
Serenity zei:Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren![]()


als ik dat eerder had geweten. Ik vond het ge-wel-dig!!!! Als dit zo blijft dan blijf ik gebruiken tot ik 80 ben (mocht ik dat halen dan
) en zeiden dat we het eens MOESTEN proberen. Zo gezegd zo gedaan.... en idd het was het proberen waard. Haha, dat is te grappig om dom te zijnMissX zei:Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd.![]()
![]()
![]()
Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag?
Liefs MissX
angie123 zei:reactie naar djo over "verstandig + gevaren kennen"
proton zei:Heb de blauw mitsu's nog steeds niet kunnen proberen... kwam er niet aan toe... hoop voor 2008 toch de kans nog eens te krijgen
Wat ik van vrienden hoor zijn ze toppie en geen kater/na-effecten achteraf.
Achja, laatste keer was in Oktober, dus genoeg serotonine opgebouwd nu om weer eens lekker ervan te genieten de komende keer... :P
proton zei:heerlijk heh?
Heb nu blauwe mitsu's, ben benieuwd, schijnen goeie te zijn![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."