Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"da komt ni in u longen terecht, maar wordt in uw neusslijmvlies opgelost.. en zo sijpelt da in uw bloedbaan..."
"alleen, tripeltje of 2 - 3 ( - 4) en gewoon hangen achter tv maar nooit de tyfus als op café, en toch dat net iets extra willen als je alleen bent zit er altijd wel in. lang leve hash dan"
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) utieme chill modus net zoals mdma zonder al het gedwongen aan mdma, puur genot voelt ook heel natuurlijk aan. (de mdai dat ik heb is wit en fluffy) ach we zullen het even beter beschrijven. set: heel de namiddag paar flessen wijn met 3 man en een paar vedettjes op. goed gegeten erna, gevolgd door een jointje en even met een biertje buiten aan 't scheld hangen. ik was al goed in de wind. maar had die mdai al de dag ervoor nuchter geprobeerd in klein hoeveelheid, en wist ongeveer wat het gaf. setting: iedereen ging naar huis dus ik ook, goed in de wind, dus zowizo klaar om op de zetel te gaan liggen met een muziekske op (fsol en the orb). content van een leuk dagje. verder: thuis lijntje mdai, zonder al teveel gevolg, ik bleef eerder zat. maar zag meer wel weer zitten vanavond. dus goede hoeveelheid (zonder af te wegen, ik weet.. vraag me niet hoeveel) in glas water. loste niet op, beetje citroen erbij en hel loste wel op. binnengekapt en verder gaan liggen op de zetel. 35min later overval me het ultieme geluk. net zoals die eerste keer mdma, maar dan zonder de gedrevenheid en strakheid. liggen en gewoon zijn is hemels en de smile geraakt ook niet meer van m'n gezicht goh, ik denk dat dit echt nog een mooiere love-drug is dan mdma. al liggend wegspacen is echt zalig, maar rechtstaan en gewoon iets normaal doen gaat even goed. nou, ok.. ja zou alles kunnen knuffelen hehe maar je kan gewoon functioneren. fysisch voelt het ook gewoon aan, m'n temperatuur en hartslag zijn iets hoger maar echt niet overdreven. alles gaat gewoon z'n gangetje en er is genot van alles. anders kan ik het niet omschrijven midley"
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) Oom Klaas zei: Zelfs van temazepam kan je nog (eventjes) energie krijgen om te dansen, puur omdat je je zo goed voelt stroomt de energie gewoon door je lichaam. Klik om te vergroten... jep, idd.. pure levenskracht die naar boven komt omdet je je goed voelt. Ik kan me overigens goed vinden in den tripreport. heb eigelijk net hetzelfde meegemaakt. het is als verliefd zijn je loopt op wolkjes maar niet zoals mdma dat je alle wolkjes tegelijk wil aflopen *edit: ow zelfde thread, ach ja.."
"wel, om een of andere reden is dit m'n favoriet geworden. Ik wordt er zo ongelooflijk lacherig van, en dat humeur blijft even hangen de volgende dagen ik denk wel dage der best ni teveel dagen achtereen aan hangt, 2 dagen achtereen was genoeg om randje zot te worden.. maar ja da hangt af van mens tot mens en hoe ge er mee omgaat. Ook waarschijnlijk door de weinig slaap omdat het toch vrij lang duurt."
"hash speed 2c-b mdma alcohol paddo's wiet ... ... coke"
"Re: maarten643 zei: grappige discussie dit.quote] mannekes ge doet wage wilt. mer DA pakke ze me echt nimeer af... af en toe wa md daar sta gene leeftijd op. complete gelukkigheid as ge weet waar ge mee bezig zijt Klik om te vergroten..."
"[double]"
"fokker zei: MCPP Alvast bedankt! Fokker Klik om te vergroten... uitzitten, na 2 pillen tegelijk was het echt niet te begrijpen meer, alles sloeg 2D uit, ongelooflijke dorst en maar te zijgen over dat warm/kpoud gevoel... ni kunnen slapen, mer wel wille.. met klein hoeveelheden is het wel leuk . der voorbij = vettige beroerdheid"
"Re: Wat zijn legale RC met een effect dat de moeite waard is amt"