Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums35-plussers

35-plussers

297 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: 35+ vrouwen

Oh, bommetjes :grin:



Mooie (bekende) 35+ vrouwen:

Halle Berry, Shania Twain, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Demi Moore...en één van mijn persoonlijke favorieten:Maura Tierny (1965)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: 35+ vrouwen

Ik word over een half jaar 30 en gebruik nog maar heel sporadisch xtc (ik begon op m'n 16de), maar toch zie ik mezelf in de toekomst, na mijn 35ste, ook dan nog steeds wel eens heel soms een pilletje of kristalletje nemen hoor! :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: 35+ vrouwen

Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: 35+ vrouwen

Ik vind het niet zozeer leeftijds gebonden. Meer hoe je ermee om gaat. 35+ ers hebben toch ook recht om los te gaan ?
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: 35+ vrouwen

MDMA<3 zei:
...
een tijdje terug kwam ik zelfs een leraar van me tegen op Gigadance, dat was helemaal dol :P
Klik om te vergroten...

Ik ben me eens de pleuris geschrokken toen ik één van mijn leerlingen tegenkwam! :mrgreen:
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: 35+ vrouwen

vind ik prima, ben nu 41 en lust best wel een snoepie, of paar ml G, of Ballonnetje, of speedbommetje... :tongueout:
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...
Klik om te vergroten...

Sjop...ik stem voor...alleen maar omdat ik sinds vrijdag bij die groep hoor. :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: 35+ vrouwen

Jaah ik ben ook voor! :wink:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: 35+ vrouwen

Marla Singer zei:
Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...
Klik om te vergroten...

Deze oude lul is ook voor! :)

Edit: Vrijdag mogen we weer!!!! :mrgreen: :grin:
M
MegasumoLid
01-01-2024, 00:00
#10
edit: Zaterdag mogen we weer. :wink:

Iemand voor The Eden Rave?
z
zomertje39Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Megasumo zei:
edit: Zaterdag mogen we weer. :wink:

Iemand voor The Eden Rave?
Klik om te vergroten...


Nee ...maar wel ruigoord een ker per mand trance orient express.....super top sfeer voor alle leftijden.....
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#12
hm.....,.lekker as zaterdag mogen/kunnen we ook weer :) ..........lekker op ons wapkamertje evt samen met ander stel......liefhebbers? pr is niet direct aan de orde verder alles wat 'verboden' is wel. :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ZIZI zei:
Ik vind het spijtig dat er zo weinig reactie is op mijn vraag (toch alvast een suggestie ontvangen, waarvoor dank).
Klik om te vergroten...

Het is niet altijd gezegd dat je hier alles maar direct kunt vinden/horen wanneer en wat je maar wilt :)
Wie weet over een aantal weken pas? Zoek anders verder op een ander forum of Google zou ik zeggen..
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ZIZI zei:
Ik vind het spijtig dat er zo weinig reactie is op mijn vraag (toch alvast een suggestie ontvangen, waarvoor dank).
Klik om te vergroten...

Ik zou er even een apart topic voor maken, dit is een off topic vraag in dit topic.
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben 34 en maakte 7 februari 2004 ( Luna X-Qlusive ) voor 't eerst kennis met HD *XTC* (kersjes :hearteyes: ) is me zeer goed bevallen!! Maar idd gebruik en kinders ver van elkaar gescheiden houden!! Ook ik ben blij dat ik t pas op latere leeftijd ben gaan proberen, wellicht was ik anders 't spoor volledig bijster geraakt :wink:
....er ging een wereld voor me open :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
DrPepper zei:
....er ging een wereld voor me open :)
Klik om te vergroten...


Welkom in de "open" wereld. :hearteyes:
d
dagonwebLid
01-01-2024, 00:00
#17
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dagonweb zei:
44, met name ecstacy. Therapeutisch eigenlijk. De laatste jaren niet, ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Klik om te vergroten...

Zoek en gij zult vinden :wave:
G
Guus FrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
angie123 zei:
dagonweb zei:
ik ken niemand in 'het cirquit" en kan er niet meer aan komen.
Klik om te vergroten...
Zoek en gij zult vinden :wave:
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een 35plusser en zit ook niet in het circuit....
Moet heel veel moeite doen om eraan te komen - heb wel een bestellinkje uitstaan bij een collega maar wacht er al een paar weken op....Gaaaaaaap
Het zoeken is niet zo lastig, maar vinden he....
R
RatynoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat leuk om dit tegen te komen.
Ben zelf sinds ruim een jaar weer in het circuit aanwezig door weer naar feessies toe te gaan.
Ben echt 12 jaar niet heen geweest en dus ook niets gebruikt maar vind het weer super :)
Ben nog wel geen 35-plusser maar wordt dinsdag 32, maar vind het wel leuk om andere dames te lezen op dit forum

Groetjes Rach

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."