Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit soort berichtjes word ik altijd zo verdrietig van ... Zonde... zouden graag nog wat te snoepen hebben hier..(houden) Sweet kiss, Candy"
"Bacardi black/cola... gisteravond"
"Nog enigsinds uit mn dak zijnde na een pilletje of een bommetje, bijna geen orgasme... Ligt ook aan wat er in zit. Maar gefuckt naast mn partner liggen ?? Neuh.... genieten met een grote G, sex met xtc. Lekker lang.. lang lekker.... en dat orgasme ?? Komt s avonds wel.... na lekkere geslapen te hebben en nog ff na gespaced te hebben... onder het genot van een prosecco dan wil het wel weer lukken hoor... Ook mn man heeft er moeite mee, dus no problemo's hier."
"Klaarkomen tijdens een ballonnetje kan het je aanraden... Mijn man heeft magische vingers.. en weet mij dan ook binnen enkele tellen te laten spuiten. Van het weekend heb ik het nog mogen meemaken... Ik nam een ballon, en mn man begon zn werk te doen... nou heftig zeg... niet normaal.. verders alleen een blowtje op meer niet. Heb genoten..en daarna heerlijk in slaap gevallen... Dus ja met een ballonnetje klaarkomen kan ik je aanraden. Liefs en sweet kiss, Candy"
""
"Ja kijk dat bedoel ik nou.. weer een hokje gecreeerd... Maakt niet uit hoor"
"Momenteel de onbestorven weduwe... Mannetje is voor het weekend weg...fietsen in duitsland... Maar... d.w.NIET.z. dat ik het niet gezellig ga en kan krijgen dit weekend Geen idee nog wat de zaterdag in petto heeft voor me.. maar wellicht ga ik morgenavond lekker opstap... sweet kiss, Candy"
"Ik plaats me bij voorkeur niet in een hokje... Ik val op mensen.. ik word aangetrokken door mensen.. en of dat mannen of vrouwen zijn..dat word op dat moment door mn gevoelens bepaald. Maar aangezien wij mensen graag werken met hokjes en stickers... dan hoor ik dus bij de BI dames... Sweet kiss, Candy"
"Pff... wat een gezeik zeg... Oom Klaas... Is er nou geen een topic waarin ik reageer waar jij NIET op reageerd ? Ik vraag me af wat er mis is met mijn postings.. maar elke posting die ik doe word negen van de tien keer gevolgd door commentaar van jou. Ik wil alleen maar aangeven dat ik niet in hokjes denk.. want als je in hokjes denkt dan sluit je al het andere uit... en dat vind ik zonde... En aangezien jij niet de power hebt om mij mijn mening te laten herzien... houdt ik het erbij dat ik niet van hokjes denken houdt. Groet Candy"
"Thanks voor je moeite, Vigilante. Aardig van je dat je het probeerd uit te leggen. En tja de mensen zijn nou eenmaal hokjesminded.. en tuurlijk hoor ik het hokje BI thuis. Maar word claustrofobisch van hokjes Denk graag buiten de lijnen van het leven. Sweet kiss, Candy"