#1
tomz0r zei:Sublimo zei:Alleen ben je dan zwaar depressief. :P
Ligt er aan, als je in je eentje bent kan je je in die periode wel kut voelen, maar als je steeds in de zomer wat met vrienden doet en elke avond lol maakt heb je daar niet echt last van.![]()
Ja, het zal ook wel komen doordat mijn eerste echte ervaring veel te intens was, weekje depri geweest. Dat kwam dan ook nog denk ik door de omstandigheden.
Ik heb vrij weinig met MDMA, ook nog geen echte love feeling gehad, veels te hard voor gegaan, dat heeft het een beetje verpest.