Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij 2C-B kan je rustig wat speed pakken, alleen is het effect dan weg... bij mij was dit tenminste het geval."
"Bij mij was dit zelf na een kleine hoeveelheid al het geval... maar ieder lichaam is anders natuurlijk! dus ik ga niet voor iedereen spreken. 2CB moet je ook sturen, en ik denk dat dit na speed niet meer mogelijk is... vandaag dat het effect waarschijnlijk weg blijft."
"Het blijft moeilijk"
"kaasbaas zei: CRYSTAL zei: Beetje laat, maar ik heb het geprobeerd! .. maar helaas had het geen effect. Klik om te vergroten... Hah weer wat geleerd, ik neem aan dat je ook geen negatieve effecten hebt gevoeld of buik pijn hebt gehad? Klik om te vergroten... Nergens last van gehad, maar ik moet er wel bij vermelden, dat alles heel moeilijk werkt bij mij.. hoe dit komt weet ik dan weer niet."
"TokoBali2 zei: k00k zei: XTC + Alcohol Klik om te vergroten... Lekker uitdrogen tot je door de ambulance wordt weggereden. Goeie tip, joh. Klik om te vergroten... Het is zelfs bewezen dat een beetje alcohol juist goed is in combinatie met mdma. T schijnt de hartslag op een wat beter tempo te houden.. maar dan gaat het ook maar om een biertje of 2 Kan de bron even niet vinden, als ik hem vindt plaats ik hem hier!"
"DamienDope zei: Het lijkt me logisch, aangezien XTC voor vasoconstrictie zorgt en alcohol het bloed verdunt, waardoor het hart minder hart hoeft te pompen. Klik om te vergroten... Ik heb het gevonden. Uit recent onderzoek van Glenn Dumont (Radboud Universiteit Nijmegen) blijkt, dat de cognitieve prestatie er weinig onder lijdt als iemand naast XTC ook alcohol of cannabis gebruikt. Ook blijkt uit het onderzoek dat XTC en alcohol samen zorgen voor minder potentieel gevaarlijke bijwerkingen (zoals hartslag- en temperatuurverhoging) dan XTC alléén. Als MDMA wordt gebruikt met cannabis, dan worden deze bijwerkingen juist versterkt. Verder blijkt dat de combinatie XTC-cannabis de prettige effecten van XTC versterkt."
"2C-P 2-(2,5-dimethoxy-4-propylphenyl)ethanamine. Shulgin heeft het over een dosis tussen 6-10 mg, met 16 mg gelabeld als overdosis. 2C-P is 1 van de meest potente stoffen in de 2C familie van psychedelische stoffen De stof schijnt heel rustig op te komen, en na 3 tot 5 uur zit je nog niet op de piek. De gehele ervaring schijnt zon 10 tot 16 uur in beslag te nemen. Verder lijkt het stofje het meest op 2C-E, alleen een stuk sterker, en sommige vinden de diepgang op die van lsd lijken. En het schijnt dat dit als veel te overweldigend word ervaren, als er nog geen ervaring is met andere stoffen."
"Ik moet zoiets serieus nemen, maar bij het stukje over de helium mannetjes moest ik toch even lachen... dit neemt niet weg dat dit wel erg is dat dit kan gebeuren. Groetjess"
"Dat is geen plant om te trippen , alleen de Salvia Divinorum is daar geschikt voor."
"Het nadeel vind ik meer dat hij de ene keer wel lekker valt en de andere keer totaal niet , dus je kunt er eigenlijk nooit echt vanuit gaan dat je lekker gaat."