#1
Mandriva zei:Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?
Als je het zo stelt, dan heb je daar ook wel gelijk in, maar nadat iemand het nog wijzere standpunt heeft ingenomen van het zich houden aan de basisnorm komt het een beetje over als 'doe het toch maar :P '
Bovendien was het niet de vraag of het kon en/of een probleem is, maar:
Mandriva zei:Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga?
Driekwartjes even tussen door heeft niet zo'n zin. Door tolerantie ga je daar niet zo veel van voelen, maar toch doet het wel een belasting op je voorraden. En de kans is groot dat je, doordat je toch al begonnen bent en dus ook wel echt iets wilt voelen, dat je meer gata gebruiken dan voorgenomen. En zie daar het tweede voornemen in duigen vallen.