#1
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr
Dat had ik me vanacht ook joh, iedereen mocht van mij opflikkeren, elke keer als vrienden van me met hinderlijke vragen of opmerkingen kwamen mompelde ik ze weg, om vervolgens, heerlijk autistisch in mijn eigen wereldje van de muziek te genieten.
Scralemonkey zei:Iets vreemder is dat ik er, na langdurig gebruik, bijzonder asociaal van werd.
In het begin was alles super, mega sociaal en praten tegen iedereen...
Maar nu.. tijdens het weggaan hoef ik echt niet te praten. Soms zeg ik gewoon uren niets.
Vreemden (mijn vrienden zijn er van op de hoogte) praten dan wel tegen me maar het enige wat ik kan is ja knikken. En dat is dan al te veel voor mij... in men hoofd gaat het dan echt van:
"ga weg, ik wil niet tegen jou praten , laat me gerust, ik wil alleen MUZIEK"
Dat had ik me vanacht ook joh, iedereen mocht van mij opflikkeren, elke keer als vrienden van me met hinderlijke vragen of opmerkingen kwamen mompelde ik ze weg, om vervolgens, heerlijk autistisch in mijn eigen wereldje van de muziek te genieten.
