Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

189 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eens in mijn vroegere xtc perioden gehad dat we tv keken, maar dat de ondertiteling totaal niet klopte met wat er gezegd werd. Bleek dus dat ik mijn ogen dicht had en als CEV de tv zag met andere beelden en ondertitels terwijl ik het geluid van de normale tv hoorde!

Brilletjes en piercings zien bij mensen.

Ook een keer dat ik achterover lag en allemaal lettertjes zag vallen uit de lucht.

Ik ben gek op xtc-hallucinaties!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
joint draaien en hem dan al 'zien' roken terwijl ie nog niet aangestoken is
C
CasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vaak 'last' van de bekende bankjes en zonnebrillen :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
telefoon is heftig ja, en wanneer je dan die gene aan de lijn,dan heb je de volgende dag spijt,nou dat wil jeniet weten
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van een sterke pil heb ik bijna altijd dat ik tijdens het eerste half uur van de space een keer moet kotsen.

En vage dingen zien die er niet zijn :grin:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
dat je beeld zo blijft hangen,
bv je ziet op 100m van je een huis dat zich in stukken verplaatst.
dan daar, dan weer 5m verder, dan weer 5m verder.
:grin:
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel gehad dat ik 5 minuten kleurenblind leek te zijn, alles was blauwig grijs vondt ik wel heel vaag.Ook dat ik aleen was idd en dacht dat er overal mensen om me heen waren.

Ik liep keer op een Hardstyle feest met een schirt aan was zelf nuchter, dat schirt heeft schaakbord patroon, en ik ben die avond door stuk of 8 mensen(duidelijk van de kaart) heel voorzicht aabgeraakt met een vinger op een van de vakjes.Toen ik regaeerde of er wat van zei shrokken ze echt op van hey het leeft :P
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een van de meest vreemde dingen vind ik de dromen na gebruik. Dus pas als je gaat slapen.

Van die hele echt-lijkende, mindfuckende dromen over onderwerp die je nuchter niet eens kan verzinnen. Wel heel vet, dat dan weer wel.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet kunnen focussen, flesje water voelt alsof het zo licht als een veertje is, ik zie kleuren zoals ze horen te zijn (ben normaal kleurenblind) geluiden klinken aan het begin van de trip of ze van ver komen, brilletjes, piercings, tatoeages, stripfiguurtjes, alles lijkt te bewegen, schok op de wc als je ziet dat je de lul van een 10 jarig kereltje hebt, waar je bovendien onmogelijk iets uit krijgt, as van je sigaret ver naast de asbak gooien, asbak waar je dwars doorheen kan kijken, sigaret of joint aansteken en dan niet weten waar je je aansteker moet houden of hem in het midden aansteken, afstandbediening van je tv niet meer begrijpen, laptop op je schoot nemen en dan absoluut niet weten wat je met dat ding met al die knopjes moet, alles wat je vantevoren gepland hebt (foto's maken, bepaalde muziek opzetten, masseren, vrijen) tijdens de trip een belachelijk idee vinden, lopen alsof je boven de vloer zweeft, je eigen bewegingen zien alsof je een stroboscoop aan hebt staan, scheel kijken, Bacardi cola smerig vinden, een uur naar een sproetje van je vriendin kijken omdat het zo'n lief sproetje is, enz enz. :)

LOVE IT!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dubz zei:
Een van de meest vreemde dingen vind ik de dromen na gebruik. Dus pas als je gaat slapen.

Van die hele echt-lijkende, mindfuckende dromen over onderwerp die je nuchter niet eens kan verzinnen. Wel heel vet, dat dan weer wel.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, ben ik vergeten te noemen. Behoorlijk intensieve dromen heb ik dan, waarvan je niet uitrust. Het hoeven niet eens nachtmerries te zijn, gewoon dromen die heftiger ervaart dan anders. En ook achter mekaar door, geen pauze.

voorbeeld: gebeten worden door een zwarte wolf, waardoor ik vervolgens iets tegen eventuele rabiës moest zoeken.... :rolleyes: meteen vloog ik wat in 't rond bij het veroveren van een stad
bij age of empires I...en nog zoites...oh ja: het zoeken naar scandinavisch studiemateriaal in allerlei verspringende omgevingen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oh de dromen inderdaad..

Dat ik een trap afloop die ik van bovenaf zie, en dan ineens het beeld opzij zie gaan waar ik twee muppet achtige poppen zie waarvan er één zit te smakken met zijn mond open en dicht en dan zien dat de mond vanbinnen ook vochtig is.
:openmouth:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tijdens m'n rush zijn simpele acties soms een stuk lastiger inderdaad, en overzicht krijgen over een situatie of een kamer is erg lastig (wat resulteert in alles in je weg omver stoten etcetera) maar het vaagste is wel de dag na gebruik.

Meestal is m'n beeld nog een beetje korrelig, maar ook voel ik soms de wereld een sprong opzij maken, terwijl ik nog stil sta (wat dan resulteert in 'n wegzinkende maag en omver vallen).

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is niet enkel het beeld dat wegschuift, ik voel het ook met m'n hele lichaam, dat is het wazige.

Tijdens m'n trip schuift het beeld sowieso alle kanten op maar daar heb ik niet zo'n last van omdat ik het dan niet voel. De volgende dag wil ik nog wel eens omver vallen, though. :P

Olle
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#14
over dat beeld, dat wegschuift, zoiets heb ik soms ook, ook alsof je geest sliep en even weer in je lichaam 'valt'. En wat ik ook heb, is dat ik de dag erna de wereld als 'leeg' zie, dwz emotieloos, avontuurloos, statisch. en toch ben je soms weer heel chaotisch .
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
heeft niemand last van een 100X extra goed gehoor,
ik lag een keer in mn bed,en dan hoor je het echt galmen,(heb je ook wel eens wanneer je ziek bent) een constante piep,maar niet zo'n piep die je soms wel eens hebt na hard muziek luisteren,maar echt alsof er een stofzuiger in je kop aanstaat.

en ik had er ook bij dat ik steeds in een soort van "staar" bleef hangen,dat was heel eng,leek net op dood gaan.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Ohja, ik zie ook altijd regen op de bladeren van de bomen, maar dan regent het niet.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Bij mij lijkt het altijd alsof alles bevroren is :confused:
d
dyeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

in de spacehouding gaan liggen op de grond , en zo hard gaan dat je denkt dat je een spaceshuttle in de ruimte bent die met een enorme kracht de ruimte doorklieft , met tintelingen in je lichaam alsof het leek dat je helemaal door elkaar werd geschud door de kracht van de ruimte die langs je spaceshuttle gleed , daarbij tunnelvisie met de raarste hallucinaties erbij :openmouth:

wat kunnen een paar pilletjes toch met je doen :hearteyes:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

dzN zei:
de levensechte dromen de dagen erna :grin:
Klik om te vergroten...

Mee eens! Geweldige ervaring. :sunglasses:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
De titel zegt het al. Welke vreemde, niet bedoelde effecten ervaar jij tijdens of na het gebruik van XTC? ik heb er alvast 3...

-ik kan nauwelijks lezen tijdens gebruik. niet zozeer omdat letters en cijfers vreemd voor mij zijn, maar omdat ik me absoluut niet kan focussen op dingen binnen handbereik. OOk kijken naar een polsbandje doet me tollen.

-Na gebruik komt het voor dat ik muziek hoor, en mensen hoor die er in werkelijkheid niet zijn. Het ging eens zo ver dat ik in de trein-wc stond na een technofeest, dat ik binnen tien seconden
5 keer heb omgekeken omdat ik dacht dat iemand de deur open deed. Ik hoorde achter de deur ook allemaal mensen praten; toen ik de wc uitging was er niemand.

-het anders zien van dingen onder invloed. opzich een bekend bijverschijnsel. Ik had laatst op een technofeest dat ik een meisje dat bukte aan zag voor een witte tafel met een kat erop, die werd omgestoten. Ik wilde serieus bijna erop af gaan om de kat op te vangen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."