Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

189 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

endor zei:
Als je me niet gelooft , I'm fine with that. :)
Maar jij vroeg je af of het waar is of niet. Waarom zoek je 't dan zelf niet op?
Klik om te vergroten...

Dat je dat iemand hebt horen zeggen geloof ik wel hoor of het waar is wat gezegd word geloof ik niet zomaar nee. Ik ga niet af op alles wat men zegt; vandaar dat een bron zo welkom is. Het zou wat veel werk worden om alle ongefundeerde uitspraken zelf uit te zoeken.

Overigens heb ik wel even gegooglet en kwam er niets echt snel iets zinnigs naar voren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...10
s
supermagneetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

langeman zei:
endor zei:
Google 't lekker effe. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Jij doet toch een uitspraak.... maak m dan hard.

Maar goed ik ken geen bron die je uitspraak ondersteund, hooguit ervaringen die daarover geuit zijn.
Klik om te vergroten...

Mijn theorie is dan met wiet op worden je gevoelens versterkt dus merk je het ook heel sterk als de mdma 'waves' minder worden en je dus het idee krijgt dat je sneller 'nuchter' bent. Ik kan in ieder geval geen bronnen vinden die aangeven dat thc ervoor zorgt dat mdma sneller afbreekt. :stoned:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Oh ja, nog een weird side-effect; na gebruik krijg ik altijd een (koorts)blaar boven of op mijn lip! :( waarschijnlijk door de verminderde weerstand, en ik heb daar sowieso regelmatig (lees: 2-3 p. jaar excl. na drugs gebruik) last van. :(
s
snoeihardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Na Defqon.1 ervaarde ik wel heel wat vreemde dingen. Vooropgesteld, het mag geen verbazing wekken met een dosis van 400 mg verdeeld over ca. 5 uur:

Ik begon echt zwaar dingen dubbel te zien, maar echt zo zwaar dat ik begon te trippen. In de bus op de terugweg ging ik echt hevig hallucineren en rare dingen zien langs de snelweg, als ik m'n ogen dicht deed zag ik alleen maar mensen met hele grote ogen die ineens transformeerden in monsters... een hele leipe 3D-film zeg maar.
Die nacht daarna, eigenlijk weer vrij nuchter ging ik slapen en toen kreeg ik weer wat rare "dromen". Iemand gooide in een soort van droom een bal tegen m'n gezicht en het voelde ook echt als een klap en een bal die ik in m'n gezicht kreeg. Vaag :openmouth:

Maar het ergste was toch wel dat ik een half uurtje ofzo in mn trip moeizaam kon ademen. Dan kon ik geen lucht meer happen en pas op het laatste moment dat ik net dreigde te stikken, kon ik weer heel gewoon lucht halen. Echt vreemd. Dan begin je gewoon te denken "godver, hoe haal ik ook alweer adem" en wil het maar niet lukken.

Was eens maar nooit meer, even een pauze van 6 weken en dan een hele lage dosis op het eerstvolgende feest om dit soort shit te vermijden.
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

ik zag in veel dingen zoals een prullenbak of een boom de hele tijd een man die zijn hond aan het uitlaten was.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

@Snoeihard: Dat had ik dus ook op Defqon.1, alleen iets minder heftig. Het dubbel zien en het trippen in de bus op de terugweg, jupjup...
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Mijn ogen beginnen te trillen, klinkt dit iemand bekend in de oren? Als ik met iemand sta te praten zien ze het ook. Ze trillen super snel en ze schieten alle kanten uit. Dat uitschieten heb ik zelf niet in de gaten maar dat trillen wel, ik kan alleen iets lezen als ik me er heel goed op focus. En heb ook vaak dat ik scheel ga kijken. Verder de gebruikelijke 'zweefkaak' en lichte hallucinaties, denk aan hang-tafels, afstapjes en dergelijke.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Harderstyles zei:
Mijn ogen beginnen te trillen, klinkt dit iemand bekend in de oren? Als ik met iemand sta te praten zien ze het ook. Ze trillen super snel en ze schieten alle kanten uit. Dat uitschieten heb ik zelf niet in de gaten maar dat trillen wel, ik kan alleen iets lezen als ik me er heel goed op focus. En heb ook vaak dat ik scheel ga kijken. Verder de gebruikelijke 'zweefkaak' en lichte hallucinaties, denk aan hang-tafels, afstapjes en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik enkel als ik in mijn bed lig , waarschijnlijk gewoon nog een spier je opgespannen word door MDMA
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Harderstyles zei:
Mijn ogen beginnen te trillen, klinkt dit iemand bekend in de oren? Als ik met iemand sta te praten zien ze het ook. Ze trillen super snel en ze schieten alle kanten uit. Dat uitschieten heb ik zelf niet in de gaten maar dat trillen wel, ik kan alleen iets lezen als ik me er heel goed op focus. En heb ook vaak dat ik scheel ga kijken. Verder de gebruikelijke 'zweefkaak' en lichte hallucinaties, denk aan hang-tafels, afstapjes en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik dus ook, mijn ogen trillen ook heftig! Het uitschieten heb ik ook gehoord dat dat bij mij is, maar zelf merk ik dit niet. Ik heb gehoord dat dit komt als je veel in 1x pakt, of snel achter elkaar bij neemt. :tearsofjoy:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

k00k zei:
Harderstyles zei:
Mijn ogen beginnen te trillen, klinkt dit iemand bekend in de oren? Als ik met iemand sta te praten zien ze het ook. Ze trillen super snel en ze schieten alle kanten uit. Dat uitschieten heb ik zelf niet in de gaten maar dat trillen wel, ik kan alleen iets lezen als ik me er heel goed op focus. En heb ook vaak dat ik scheel ga kijken. Verder de gebruikelijke 'zweefkaak' en lichte hallucinaties, denk aan hang-tafels, afstapjes en dergelijke.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik dus ook, mijn ogen trillen ook heftig! Het uitschieten heb ik ook gehoord dat dat bij mij is, maar zelf merk ik dit niet. Ik heb gehoord dat dit komt als je veel in 1x pakt, of snel achter elkaar bij neemt. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Bij mij maakt het niet echt uit hoeveel ik pak. Natuurlijk is het wel soms erger dan andere keren maar ze trillen hoe dan ook :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Dat trillen van het beeld heb ik alleen bij doseringen van boven de 300 mg en daar heb ik het echt wel mee gehad, lagere doseringen zijn zoveel leuker :grin:
u
uniqueLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Dat ik me ogen eigenlijk dicht heb maar dat ik gewoon zie overdag. Dan doe ik mijn ogen open en dan zie ik pas dat ze dicht waren.

Dat mijn visie blijft hangen een paar seconden.

Slaapverlamming. Wakker zijn maar lichaam denkt dat ik slaap. (dit beschouw ik echt als zeer onaangenaam en eng). Opgesloten zitten in je eigen lichaam verlamd. Je wilt schreeuwen maar het lukt niet.

Trippende dromen. in de droom 30x herhalingen hebben.
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Ik voel me vaak heel afstandelijk van mijn lichaam in de comedown, soms heb ik dan ook dat ik maar een eindje in het niets aan het staren ben en ik het gevoel heb ook in een soort van niks te verdwijnen.

Dat van die trippende dromen heb ik ook na MDMA, beetje het mandelbrot fractal idee.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Oom Klaas zei:
Dat trillen van het beeld heb ik alleen bij doseringen van boven de 300 mg en daar heb ik het echt wel mee gehad, lagere doseringen zijn zoveel leuker :grin:
Klik om te vergroten...

Dat had ik laatst ook met een 140mg pilletje. :P

unique zei:
Slaapverlamming.
Klik om te vergroten...

Heb het ook wel eens een paar keer gehad na MDMA. Bah. Teveel genomen denk ik, ik moet het maar weer eens gaan doen met 150mg op een avond, dat is veel fijner inderdaad.
C
ChewbaccaBoiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Als mn pil in begint in te slaan eerst superscherp gehoor, en soms dat mn zicht wat frames overslaat ofzo alsof je heel snel knippert , dat is echt heel vet maar heb ik steeds minder.
De dag erna vaak hele diepe hoofdpijn, en mn pil komt de dag erna altijd tussen 2 en 3 weer terug.. altijd leuk als je aan het werk bent.
t
trip2dreamlandLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Onmogelijk om iets te lezen... De volgende dag zie je dan de meest idiote smsjes...
Of dan je biertje op een tafel zetten die er ineens niet meer is...
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Ik typ 1 smsje met 2 zinnen van; 'Waar sta je? Ik sta hier en hier' in een half uur! En als ik klaar ben krijg ik echt een lekker rustig gevoel. Dat heb ik lekker snel gedaan (NOT) :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Dat mijn ogen heel snel beginnen trillen (2 tal keer naar de zijkanten) als ik iets van dichtbij bekijk.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

side effects:
tijdens stevig pilgebruik draaide ik een blow, ik deed de tabak op het vloeitje pakte me hash keek naar de vloe met tabak en dacht echt dat er een berg kleine rood/bruine wormpjes aan het krioelen waren op de vloe :confused:
regelmatig heb ik de dag na een nachtje xtc dat ik dingen zie die er niet zijn. heb zelfs een keer verkondigd in een kamer vol visite dat er aan de overkant (buren) aardig gehoused werd, ik zag echt mensen staan hakken, de aanwezigen keken me erg vaag aan.......later die dag keek ik nog eens goed en waren het gewoon bomen die aan de overkant stonden te wiegen in de wind :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

thunder-droopy zei:
heb zelfs een keer verkondigd in een kamer vol visite dat er aan de overkant (buren) aardig gehoused werd, ik zag echt mensen staan hakken, de aanwezigen keken me erg vaag aan.......later die dag keek ik nog eens goed en waren het gewoon bomen die aan de overkant stonden te wiegen in de wind :confused:
Klik om te vergroten...

HAHAHA! Zelfs als dit een leugen is is het nog steeds fucking geniaal :grin:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."