Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebruik?

189 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

gamezz zei:
Reza zei:
Standaard bij mij als ik MDMA gebruik:

Ik voel het verschil niet tussen warm en koud. Voel het water op mijn huid wel, maar kan niet plaatsen of het warm of koud water is.
Klik om te vergroten...
same, ken noch mensen die het hebben.
alsje opmerkt bij elkaar dat de ander erg warm heeft , verwittig hem dan even :tongueout:
maat van me liep in een pull rond terwijl hij er wel warm uitzag. gelukkig merkte ik dit op en heb ik hem er even attent op gemaakt.
Klik om te vergroten...

+1 goeie vriend ben je ,echt waar :wink:

ik let wel op mijn vrienden maar zo in detail :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

al 3 jaar lang last van derealisatie..
en in die 3 jaar tijd.. niets meer normaal (bewust) meegemaakt..
erg vervelend.. maar er zit niks anders op..
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Tijdens een thuis feestje heb ik na 1,5 blauw boompje het idee dat mijn kat door huis loopt en iets doet wat hij niet mag. Ik knip mijn vingers en roep de naam en corrigeer.
Alleen: de kat zit tijdens deze thuis feestjes in een andere kamer met de deur dicht lekker te slapen. Leuk Matrix momentje" :sunglasses: , gelukkig heb ik dit niet vaak, ook omdat ik dan m'n feestje partner uit d'r vibe haal met dit soort rare acties.

Nog minder is dat ik na 2,5 tickel naar mensen zwaai, alleen zijn de gordijnen (pot) dicht en begin ik veel onzin te brabbelen zoals "concentratie kampen en schoonmoeders" (ik ben dus een halfbloed voor de duidelijkheid :wave:). Of ik houd een discussie ergens over, maar kan totaal niet de context verhelderen of verdedigen. Hierin bleef ik dus "wel in zitten". Na wat yoghurt met muesli te hebben gegeten (aanrader, ook al heb je geen honger hebt) en wat melk te hebben gedronken, ben ik naar bed gestuurd (letterlijk).

Mijn conclusie: gewoon teveel mg's aan mdma genomen. De laatste tijd let ik hierop en stel een maximum in afhankelijk van de tickel.

Kan er in mijn geval sprake zijn van een tijdelijke derealisatie? Ik heb dan ook weinig onthouden van deze avond. Dat wil ik dus niet weer :rolleyes:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

k00k zei:
Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik ook de best werkende manier: kalm worden en zijn, je weet het toch wel:)
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

of kalm worden en dan doorhebben dat je er gwn middenin staat
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

DDeeJay zei:
of kalm worden en dan doorhebben dat je er gwn middenin staat
Klik om te vergroten...
:wink: hoop dan wel dat je niet in iets on prettigs staat.
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

:wink: hangt ervan af... als we met onze groote groep gaan 30-40 man wil je zeker niet vanvoor staan :grin:

veel te wild
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Astrix_7 zei:
k00k zei:
Als ik alleen naar het toilet ga op een feestje, vind ik nooit meer waar we stonden. Dat is meestal wel een angstig moment, maar dan ga ik me concentreren en dat vind ik ze meestal wel. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is denk ik ook de best werkende manier: kalm worden en zijn, je weet het toch wel:)
Klik om te vergroten...

Ja dat is inderdaad het beste, gelukkig lukt me dat meestal wel.

Maar het opgefokte en angstige gevoel trekt echt zo HEERLIJK weg als je ze gevonden hebt. Haha, dat gevoel is dan wel weer chill! :hearteyes:
A
Astrix_7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

k00k zei:
Maar het opgefokte en angstige gevoel trekt echt zo HEERLIJK weg als je ze gevonden hebt. Haha, dat gevoel is dan wel weer chill! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Daar kan ik wel inkomen, het is de opluchting "keer 10" :tearsofjoy:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Onder invloed raak ik alles kwijt. Als ik bang ben dat ik de terugweg niet meer ga vinden, neem ik gewoon mijn vriend mee :sunglasses:
En nouja, er zijn wel ergere dingen op de wereld als je telefoon kwijtraken of je muntjes kwijt zijn.. en daarbij, meestal is het niet eens weg. :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

funky_skunk_junky zei:
Onder invloed raak ik alles kwijt. Als ik bang ben dat ik de terugweg niet meer ga vinden, neem ik gewoon mijn vriend mee :sunglasses:
En nouja, er zijn wel ergere dingen op de wereld als je telefoon kwijtraken of je muntjes kwijt zijn.. en daarbij, meestal is het niet eens weg. :grin:
Klik om te vergroten...

alles inclusief je vriend? :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Heb de dagen na een lekker avondje op de MDMA altijd dat ik me soms in een keer een beetje waus voel. Volgende dag voel k me ook redelijk wazig altijd, niet eens zozeer depressief ofzo
gewoon meer dat ik geen idee heb wat ik zou moeten gaan doen
maar vaak was de avond zelf ook zoo gruwelijk vet dat ik alleen maar daaraan kan denken :hearteyes:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

het "leeg" gevoel dus ?

alles lijkt saai en nuteloos?

ik denk dat zowat iedereen dit heeft
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

poe. ik had de laatste keer toch wel een paar dagen last van dat ik dingen in mn ooghoeken zag. :flushed:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

Stuiptrekkingen in m'n benen!
Heb er normaal al best wel veel last van als ik rustig zit, maar na een nachtje MDMA wordt het nog net iets erger. :P
a
audierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr

De dingen die ik meestal heb:

- Ik zie iedereen met een bril op.
- Ik zie dingen roken terwijl er geen rook is.
- Als ik thuis zit denk ik altijd dat ik overal katten zie lopen, kwam zelfs een keer op het idee met een vriend om de katten uit te gaan hongeren omdat we ze niet meer wilden! Daarna kwamen we er pas mee: "Wilden we nou net denkbeeldige katten gaan uithongeren?" Dat was echt een grappig moment.
- Ik vergeet soms dat mensen aanwezig of juist niet aanwezig zijn. Dan zeg ik: "ja zitten we weer met z'n 2en!" terwijl we gewoon met z'n 4en of 5en zitten..
- Als ik op de bank zit en ik denk ergens aan ga ik het gelijk doen, maar na 2 meter lopen ben ik meestal al vergeten wat.
- telefoon is niet meer te gebruiken, het is gewoon 1 grote waas..

Dat zijn denk ik wel de meestvoorkomende effecten die ik ervaar!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha lezen kan ik ook echt niet. Telefoon is echt gewoon onmogelijk. Heerlijk is dat :sunglasses:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
MÐMA zei:
Op een feestje rondlopen en dan zie je je vrienden zitten, kom je dichterbij zijn het onbekenden.
Klik om te vergroten...

Ja of dat IEDEREEN op een enorm feest op je vrienden lijkt. Hoe vaak ik wel niet tegen mensen heb aan staan lullen die ik dus niet kende. :rolleyes: Ook erg leuk als je ineens aangekeken lijkt te worden door duizenden mensen met allemaal hetzelfde gezicht als je iemand zoekt.

Het steeds iets zien bewegen in je ooghoeken tot het echt zien van kleine creepy kabouters/ ogen/gezichtenin bomen of bosjes die lijken te grijnzen of bewegen. :wink:

Achteraf muziek horen in bv het geluid van een trein (na een feest) Een deel van een nummer dat zich steeds herhaalt in je hoofd zodat je je afvraagt wie er muziek aan heeft gezet.

Hele gesprekken voeren met een kamer vol mensen die er achteraf helemaal niet geweest zijn. Dit was wel op hoge doses mdma.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bovenstaande post brengt herinneringen boven van zaterdag :grin:

Maar heb nu vooral nog last van duizelingen, al twee dagen :( Heb ik ook vaker na xtc, meestal alleen als ik een iets hogere dosis heb gebruikt...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."