#1
De nare: ik kan niet meer scherp zien, alles is vaag in mijn gezichtsveld. Plus een hele mooie ruisshow.
Bekend, bekend. Mdma is mild hallucinogeen, en dat verschilt weer per persoon.alcoholist zei:ik heb 1x visuals gehad van pillen,en dat was bij de uitwerking,verder noooit.
is dit per persoon verschillend?zijn sommige mensen gevoeliger voor visuals?
en ik had toen ook,dat ik stemmen hoorde,zit je met je ogen dicht,en hoor je ineens een iemand zeggn. bij. ,Hey heb je peuk. ofzo,maar dan schrik je echt,je hoort het echt. gekk hoor.
maar iedereen,heb ik dus maar 1x gehad,en heb heel vaak pillen geslikt.

Smulpaapje zei:Hm, ik vind het toch ook wel zijn charme hebben... voor 2 dagen dan. Zou het lastig vinden om van het blije mdma-wereldje zo de rauwe, echte wereld ingegooid te worden. Ik vind dit juist een fijne overgang (plan sowieso niks belangrijks in deze 'droomdagen').
Het was levensecht. Het vaagste was toch wel dat ik 'n kerel de huid van z'n gezicht zag scheuren. Bizar.gNuxx zei:Vet
Maar waren het visuals in de vorm van rare beelden, of patronen net als met LSD.
Peace
alcoholist zei:ik heb 1x visuals gehad van pillen,en dat was bij de uitwerking,verder noooit.
is dit per persoon verschillend?zijn sommige mensen gevoeliger voor visuals?
en ik had toen ook,dat ik stemmen hoorde,zit je met je ogen dicht,en hoor je ineens een iemand zeggn. bij. ,Hey heb je peuk. ofzo,maar dan schrik je echt,je hoort het echt. gekk hoor.
maar iedereen,heb ik dus maar 1x gehad,en heb heel vaak pillen geslikt.
Ollemann zei:M'n maag kon deze dosis ook niet waarderen overigens, en ik heb toch aardig gebraakt die nacht, en had vaak last van brandende pijn in m'n maag (na één slok cola dubbelvouwen van de pijn, en vervolgens de boel onder braken).
Seriously? You kiddin', right? xDW.F.L. zei:Ollemann zei:M'n maag kon deze dosis ook niet waarderen overigens, en ik heb toch aardig gebraakt die nacht, en had vaak last van brandende pijn in m'n maag (na één slok cola dubbelvouwen van de pijn, en vervolgens de boel onder braken).
Misschien was dat omdat er een fikse dosis 4-FMP in die cola zat![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."