Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"SomsGebruiken zei: Cheeta, ikzelf woon ook in belgië heroine zou ik zeker uitsluiten xtc is dan wel weer aan te raden als je echt eens een happy moment wilt hebben, indien je een partner nodig hebt die samen met jouw die pill wilt nemen wil ik wel gerust dit met jouw doen, mits het niet te ver is natuurlijk ^^ Klik om te vergroten... ik zou drugs helemaal afraden met zo een ingesteldheid"
"boenkeng zei: Goed bezig, ik hoop dat je het ook echt volhoud en dat je niet de fout ingaat onder het genot van alcohol. Dat is namelijk een vaak voorgekomen fout Klik om te vergroten... inderdaad!"
"idioot"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Als ik met de scooter naar huis reed, zeker 15 keer stop onderweg omdat ik "meende" men gsm te horen."
"over houydbaarheidsdatum gesproken, stel dat je online truffels besteld die je normaal in de frigo moet bewaren, en wanneer je ze aankrijgt zijn ze eigenlijk al een dag of 4-5 niet koel bewaard. heeft dit veel invloed op de houdbaarheidsdatum?Kwil gewoon maar bedoelen, of ze je dan nog even lang in de frigo kan bewaren als ze een paar dagen niet koel zijn bewaard?"
"paddo's zijn zeker te combineren met andere drugs maar voor een first timer niet aangeraden."
"Hallo ben nieuw op de site en ik heb een vraagje over "fenix black". Ik heb naar info gezocht over dit product op dit forum maar niet gevonden, daarom dat ik deze thread maak. Voor mensen die Fenix Black niet kennen, het is een product uit de smartshop dat je online kan kopen, het is een vloeibaar extract gemaakt van Bali Kratom. Anyway, als ik lees bij gebruik, staat er dat je 5ml op je tong moet laten oplossen zo lang mogelijk, maar is er geen andere manier om dit te gebruiken? want het goedje smaakt verschrikkelijk en dan zo op je tong laten oplossen vond ik ook maar niks. De eerste keer dat ik ervan gebruikt heb voelde ik er zo goed als niks van. Zijn er nog mensen hier die ervaring hebben over dit product of tips hebben?"
"Hallo, Ik heb op dit forum gelezen over salvia en ik wil het echt wel is proberen maar heb wel 1 probleem, de laatste keer dat ik getript had was op paddos, had toen 2x dosis genomen en heel de dag niets gegeten en een redelijke harde bad trip gehad. Dit was eigenlijk men eerste bad trip uit de talloze keren dat ik paddos had genomen. (ik kan hier wel mss een tripreport over schrijven het was wel een heftige ervaring). Dit is ondertusssen al zovele jaren geleden en sindsdien heb ik het niet meer aangedurft te trippen gewoon omdat ik bang heb terug een bad trip te krijgen, ik heb er alleszinds de emotionele ingesteldheid niet voor. Anyway kzou toch wel graag is salvia proberen omdat dit niet zo lang duurt maar heb er toch enigzins bang voor en het is makkelijker gezegd dan gedaan om die gedachte van weer bad trip te krijgen uit men hoofd te krijgen. Nu is men vraag, is het ok om alcohol te drinken als ik salvia ga nemen voor de angst weg te nemen voor een bad trip, of is dit een slecht idee?"
"Buddha Cheese zei: Hmm afgelopen weekend heb ik nog gelijkaardige vreemde dingen meegemaakt met lachgas. Het was in combinatie met mdma en ik werd volledig meegezogen in andere werelden. En elke keer ik mijn ogen opendeed (denk ik) was er een volledig nieuwe situatie voor mijn ogen. Telkens met een zeer vreemd dèjà vu gevoel. Alsof ik net hetzelfde eerder heb gezien op lachgas en dan ook nog eens in dezelfde volgorde. Compleet met stemmen van mensen die er niet eens waren die iets bepaalds terugkerend zeiden enzo. Of de mensen om me heen die precies hetzelfde deden en rare loops in hun bewegingen. Het probleem is dat ik eens ik uit de lachgastrip ben ik het meeste vergeten ben. Slechts flarden blijven me bij, maar telkens ik een nieuwe ballon neem, herinner ik me dingen terug en heb ik weer dat deja vu gevoel. Echt zéér vreemd maar des te interessanter. Ik heb deze ervaringen bijna altijd als ik het combineer met tripmiddelen of mdma. In lichte vorm op wiet. Klik om te vergroten... Ik heb exact hetzelfde met lachgas. dat vreemd deja vu gevoel. khad net half uurtje gelede nog is gedaan, een stuk of 10 capsules op kwartiertje. De eerste keer had ik als ik mijn ogen sloot heel vreemde lichtpunten, groen en rood, en als ik mijn ogen opendeed vroeg er iemand aan mij iets, waarop ik me direct afvroeg of ik nu net lachgas had gedaan of niet. Dan besef ik ineens dat ik lachgas gedaan heb en ik probeer me normaal te gedragen, maar doordat dit niet lukt krijg ik opnieuw die rode en groene lichtpunten, totdat ik besef dat il lachgas heb gedaan, en zo door totdat ik terug begin normaal te worden."
"ik denk dat als je wezens hebt gezien dat je blij mag zijn...zoek maar is op over terence mckenna"