Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

108 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Popper zei:
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
Klik om te vergroten...
zeg je nu:wink: ga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Knetter Koekie zei:
Popper zei:
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
Klik om te vergroten...
zeg je nu:wink: ga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.
Klik om te vergroten...
Daar snap ik nu niets van :confused:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik deel die mening Drientje, ik snap niet waarom de foetushouding nu opeens "tHa ChIlLm0dEh" (I know, ik overdrijf :rolleyes: ) moet heten of een andere pseudo-hippe term. :confused:
Als dit topic nou "houdingen die je graag aanneemt tijdens het trippen/spacen" had geheten, dan was het nog wel een aardig topic.
Maar XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen! klinkt als een heel erg slecht radiospotje... :rolleyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
hebben de mensen met negatieve meningen dit wel eens geprobeerd?
Ik niet maar al die negativiteit en sarcasme hier
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pak Suiker zei:
Mike64 zei:
Pak Suiker zei:
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141..... :wave:
Klik om te vergroten...

- Een hoog IQ
- Dingen te letterlijk nemen
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
+100
E
ExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.

-Ga op je rug liggen
-Strek je helemaal uit en voel je lichaam goed
-Breng nu je knieen bij je gezicht (ook foetus)
-Probeer om je knieen naast je oren te krijgen (vergt wel een soepele rug)

In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!

[/sarcasme modus]
Klik om te vergroten...

Serieus hierbij kon je me echt opvegen haahahaha
D
DreesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het gedaan.
Vet vaag gevoel in je hoofd, vond het niet egt chill
j
joeperdepoepLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten :grin: na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel :grin:

Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt :)
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen :))
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm


Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras.

Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus.

Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront.

Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren!

Echt een tip, proberen!
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha ik ben gister achter een nieuwe '' chillmode'' gekomen alleen dan een tikkeltje minder chill.:rolleyes:
sinds kort gebruik ik strattera (40 mg) en gister dacht ik na het werken even lekker een Puur jointje te gaan roken. Helemaal niet aan die medicatie gedacht dat ik die in had genomen.
Toen even oogjes dicht en in 1 x begin ik over allemaal dingen na te denken als een malloot.
Ik werd er gewoon bang van.
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoe kom je er op?! :tearsofjoy:
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#13
oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P

Angramar Temenos zei:
Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm


Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras.

Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus.

Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront.

Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren!

Echt een tip, proberen!
Klik om te vergroten...
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#14
omg.
tis wel heerlijk om met je hoofd omlaag te hangen in kleermakerszit op t gras.
's nachts,.
en dan je haren langs je gezicht.
en maar chillen...
En beetje bewegen.
yeh.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#15
Werkt idd prima...! :grin: +1
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#16
SoSSoS zei:
oke ik ging echt kapot toen ik dit las:P

Angramar Temenos zei:
Je hebt ook nog de XTC fietsmode. Dit wordt als volgt bereikt:

Je hebt nodig:

Een eenwieler
Een schans
Een clownskostuum
XTC
een dildo
een geit
een megafoon.
een grote bak met stront
een stoel
gras
lijm


Plaats de schans, bind de geit voor de schans aan de stoel vast. Leg de grote (30+ liter) bak met stront op de stoel. Doe het clownspak aan, en maak een groot gat in het pak op de rug. Smeer hier de lijm op, en daarop weer het gras.

Slik nu je XTC, en wacht tot deze werkt. Pak de eenwieler en de megafoon; Fiets zo hard als je kan richting de schans. Neem de megafoon en schreeuw er "ICH BIN EIN BERLINER" door. Op het moment dat je de schans bereikt en in de lucht zit met de eenwieler, spring je zo hard als je kan van de eenwieler, trek je je broek uit, en ram je de dildo in het plasgat van je penis, buk voorover en ram je hoofd in je anus.

Als alles goed gaat kom je nu met een kapotte penis en je hoofd in je anus neer op de grond tegen de geit aan, die keihard schrikt, probeert weg te rennen en daarmee de stoel met stront omgooit, zodat dit op je hoofd valt, terwijl je neerkomt op de geit die onder je gewicht gevangen zit, en ook bedekt wordt met stront.

Als het goed is gaat de geit stukken gras van je rug kauwen; de sensatie van gebroken botten, een kapotte lul/anus, stukken huid die door de geit mee worden gescheurd en de zachte, stinkende diarree en de XTC zullen ervoor zorgen dat je harder gaat als ooit te voren!

Echt een tip, proberen!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...



omg :'D xtc love.
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het héérlijk om met mijn handen op mijn achterhoofd/nek te staan of te liggen. Dat is mijn ultieme spacemode-standje :grin: Zie foto:





Owja, en ik moet je gewoon even verbeteren...

Hoe kan je Technoboy en Wild Motherfuckers in godsnaam hardcore noemen... Probeer je eens te verdiepen in je favoriete muziekscene :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op : the prodigy - smack my bitch up
Bone thug's n harmony - the weed song
chosen few - name of my dj
Toni salmonelli - hey


heb ik vaaaaak op lopen spacen ,heeeeerlijk
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#19
geen wonder dat het zo ''chill'' en veilig voelt.... Foetus houding (zit diep in ieder geprogrammeerd)
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik probeer em morgen! :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."