#1
Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
zeg je nuPopper zei:Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zitten
Daar snap ik nu niets vanKnetter Koekie zei:zeg je nuPopper zei:Ja inderdaad, ik zit dan toch liever een een zachte stoel dan dat ik in gedraaide foetushouding op een parketvloer ga zittenga maar is lekker in de chillmode en dan ik je zachte stoel. Wedden dat die stoel nog lekkerder zit.
) moet heten of een andere pseudo-hippe term. 
Pak Suiker zei:Mike64 zei:Pak Suiker zei:Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40.![]()
Je redenatie klopt niet, ik vind het namelijk ook chill, maar heb een IQ van 141.....![]()
- Een hoog IQ
- Dingen te letterlijk nemen
Zeg Mike, mag ik van jou uit de categorie "stoornissen in het autistisch spectrum": asperger syndroom? :P
Drientje zei:Ik heb ook nog een fijne XTC modus houding.
-Ga op je rug liggen
-Strek je helemaal uit en voel je lichaam goed
-Breng nu je knieen bij je gezicht (ook foetus)
-Probeer om je knieen naast je oren te krijgen (vergt wel een soepele rug)
In deze houding lig je wel met je aars omhoog en helemaal opgevouwen maar who gives a fuck? Je kunt hierbij het beste naakt zijn, dan ga je het hardste!!!!
[/sarcasme modus]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."