Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

108 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#1
KlaasVaak zei:
joeperdepoep zei:
Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten :grin: na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel :grin:

Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt :)
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen :))
Klik om te vergroten...
Ik heb hier acht hardop om moeten lachen :tearsofjoy:
Ik zie het ook al helemaal voor me :grin:
Klik om te vergroten...
Wel nice dat ze je gewoon rustig hebben laten zitten :) :)
C
ChrizonezLid
01-01-2024, 00:00
#2
thanks for this topic!

net geprobeerd op explosion (liquid Mdma) was echt heerlijk!
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euh, oké. Denk ik. :confused:

Worden er ook cursussen in gegeven?

Beeeb
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oh my.... het komt weer naar boven...

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chrizonez zei:
thanks for this topic!

net geprobeerd op explosion (liquid Mdma) was echt heerlijk!
Klik om te vergroten...

Explosion is wat anders dan vloeibare mdma hoor...
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nuchter bent klinkt het inderdaad achterlijk maar ik denk dat als je onder invloed van mdma was en iemand vroeg aan je om het eens te proberen dat je wel zou doen aangezien er niks achterlijk is als je mdma op hebt
Klik om te vergroten...

helemaal mee eens
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jouw bericht duidt pas echt op een laag IQ.. :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nibiru zei:
Pak Suiker zei:
Hmm... ik vind dit topic wel handig eigenlijk, het is een soort basic IQ test.
De mensen die deze houding uitproberen hebben sowieso een IQ minder dan 100 en de mensen die het "kanker chill ouwe" (of soortgelijke uitspraak) noemen komen niet hoger dan een IQ van 40. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Jouw bericht duidt pas echt op een laag IQ.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Dat wisten we al.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marcell` zei:
Ik vind het héérlijk om met mijn handen op mijn achterhoofd/nek te staan of te liggen. Dat is mijn ultieme spacemode-standje :grin: Zie foto:





Owja, en ik moet je gewoon even verbeteren...

Hoe kan je Technoboy en Wild Motherfuckers in godsnaam hardcore noemen... Probeer je eens te verdiepen in je favoriete muziekscene :wink:
Klik om te vergroten...

Zoiets heet Hardstyle. Hard Harder Harderstyles ...
XTC + Hardstyle = Fastest Style .
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon rustig met vrienden, muziek en een bong wat op bed liggen met de bong en genieten van alles wat door je hoofd gaat.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
atbboy zei:
Marcell` zei:
Ik vind het héérlijk om met mijn handen op mijn achterhoofd/nek te staan of te liggen. Dat is mijn ultieme spacemode-standje :grin: Zie foto:





Owja, en ik moet je gewoon even verbeteren...

Hoe kan je Technoboy en Wild Motherfuckers in godsnaam hardcore noemen... Probeer je eens te verdiepen in je favoriete muziekscene :wink:
Klik om te vergroten...

Zoiets heet Hardstyle. Hard Harder Harderstyles ...
XTC + Hardstyle = Fastest Style .
Klik om te vergroten...

Plooier
pannekoek
:tearsofjoy:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#12
vind het wel altijd heerlijk om gewoon te gaan liggen totaal gestrekt op je rug proberen alles t ontspannen, maakt me echt niet uit waar ik t doe :P als je waus bent is toch alles prima. Mss ga ik dit ngo wel eens proberen alhoewel ik altijd op xtc na 2-3 min met mn ogen dicht iets heb van hmm mss ziet dit er beetje vaag uit en ik begin te denken dat ik weer iets wil gaan doen :P dus zal wel zien.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha ja raar he :grin:
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb het net een half uurtje geprobeert, maar ik moet zeggen dat het effect zonder XTC wel erg tegenvalt.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Ik vind het nog steeds achterlijk..
Klik om te vergroten...

Ik ga het vrijdag of zaterdag proberen, dan laat ik weten of ik het ook achterlijk vond... Alleen weet ik uit eerdere ervaringen dat ik alles wat ik van plan ben onder E meestal vergeet of op dat moment helemaal niet interessant vind. Zo ben ik ook iedere keer van plan om foto's te maken en/of te filmen. Maar dat is me nog nooit gelukt. Ook beloof ik iedere keer mijn vriendin te gaan masseren, maar meestal kom ik niet verder dan het pakken van de massage olie. Dan is het flesje zo interessant of leuk dat ik de rest alweer vergeten ben.

Maar goed, we gaan het zien!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#16
op een woensdag nog wel :openmouth:

nou ben benieuwd, ik over precies een week :xtc: :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maar als jij het geweldig vond, vind ik het nog steeds achterlijk hoor :wink:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
TrippyShit zei:
Maar als jij het geweldig vond, vind ik het nog steeds achterlijk hoor :wink:
Klik om te vergroten...

Als jij het dan maar niet achterlijk vind dat ik het geweldig vond...

:)
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, dit topic is echt te wappiewaus voor woorden zeg!

Vind het wel grappig mensen, die dit soort leipe dingen bedenken!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het hele gebeuren dat je in zo'n rare houding gaat liggen achterlijk. Dus iedereen die het probeerd vind ik achterlijk en mensen die het geweldig of gewoon leuk vinden vind ik nog achterlijker.. Waarom zou je ingodsnaam zou gaan liggen als je pillen of hebt :confused: Gedraag je is :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."