#1
Wel nice dat ze je gewoon rustig hebben laten zittenKlaasVaak zei:Ik heb hier acht hardop om moeten lachenjoeperdepoep zei:Niet aan te raden..
Had een caps mdma op en 2 schijfjes..
Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest..
Het zat zo fijn, ben maar blijven zittenna 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was..
Waar je wel op letten moet:
Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel
Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt
(speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen)
![]()
Ik zie het ook al helemaal voor me![]()
