Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kan door het drogen dan niet de geur er uit gaan"
"Maar helemaal zou k het er niet meer uitkrijgen toch"
"Doet me denken aan Mcpp, zeer slechte ervaring mee gehad"
"Ik wil graag een ervaring met jullie delen, maar ik weet niet of ik het me inbeeld. Maar ik heb er iig wel baat bij! Ik heb de laatste tijd vaker pillen gekocht, waarvan ik uitging dat het MDMA was maar het mcpp bleek te zijn... (Ik weet dat het dom is om ongeteste pillen te nemen. Maar ik leerde al snel hoe het voelt als de mcpp opkomt.) Tijdens de keren dat ik mcpp had genomen voelde ik me gewoon weg zwaar klote. Een keer voelde ik me egt slecht en dacht, ik ga eens wat suikerwater maken, miss helpt het! Ik de suikerpot gepakt, een glas water en echt super veel suiker erin! Dat een paar keer, goed opgedronke en rustig gaan liggen. Ik merkte dat het vieze gevoel van de mcpp uit me lichaam verdween. Nu heb ik vaker mcpp gehad en voelde ik hoe het opkwam zetten. Als ik nu dacht dat ik mcpp had genomen begon ik direct aan het suikerwater. En dan bleek het best wel mee te vallen, ik voelde me niet 100% maar wel beter! Ik weet niet of ik me dit inbeeld, of dat het echt helpt om suikerwater te drinken. Voor mijn gevoel werd het effect van mcpp er deels mee verdrongen. Maar zoals ik al zei, ik kan het me ook in beelden. Mocht iemand het zelfde mee gemaakt hebben hoor ik dit graag. Ik hoop op positieve reactie's en hoop dat jullie er iets aan hebben. Mvg Wausske"
"Jah inderdaad ik denk ook dat het tussen me oren zit Zolang je er zelf maar in geloofd komt het wel allemaal goed"
"1. Ik kom toch niet klaar. 2. Omhoog krijgen is ook een probleem. 3. Hij krimpt Dus nee Wacky zei: Ik heb niet zon last van dat opgewonden gevoel met mdma. Sterker nog, als ik een lekker wijf zie op mdma, dan wil ik haar knuffelen ipv neuken. Klik om te vergroten... Klopt, de aandrang tot knuffelen en praten is groot"
"JunkieEyes zei: ik krijg em nu niet recht aangezien ik strak sta op de snelle, maar op pillen krijg ik em altijd recht en dan is de climax ook écht een climax :') Klik om te vergroten... Ligt eraan hoeveel pille dak gooi"
"ik ook, pilletjes zijn uitgewerkt"
"Hallooow mensse Ik heb een vraagje over de geur en de smaak van die vieze pep. Ik koop mijn speed altijd nat, maar die geur is echt héél sterk! Nu is het probleem, ik kan niet zo goed tegen die geur want ik word er al misselijk van als ik eraan ruik. Een bommetje is wel een oplossing maar ik vind snuiven eigelijk toch relaxter ! Mijn vraag is of je de geur van de pep af kan krijgen door het bijvoorbeeld te laten drogen en wat langer laten liggen zodat misschien de geur er uit kan gaan? Als ik gesnoven heb en er komt wel eens wat in me keel vind ik het ook vreselijk! Kun je misschien er iets aan toevoege dat die smaak ook niet meer zo smerig is? Nou ik hoop het wel haha ! Bedankt voor de reactie's alvast Gr's Wausske"
"Jah sorry voor de mense die het een raar topic vinden, maar sommige pep diej ruikt egt te sterk en ga ik van kokhalse... Ik dacht dat er misschien een manier was om die geur er uit te krijge Maar zo te zien moet ik er maar mee leren leven haha. Toch bedankt voor de reactie's Laters"