Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

XTC Chillmode! Dit Moet Je Doen!

108 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
m
martin van nuLid
01-01-2024, 00:00
#1
@ donniedarko

Nou ik moet zeggen, ook dat vond ik een beetje tegenvallen.
Doe ik het wel goed, of heb je hier ook perse XTC voor nodig.
Stuur eens een foto.
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Chillmodeeeeeeee :rolleyes:

wat doet de chillmode met je?

als je lekker aant wousen bent en je zit er lekker in dan moet je in de chillmode houding gaan zitten.. als je eenmaal in deze houding zit.. wil je er niet meer uit.. echt geeft een uniek chill gevoel. de muziek is vet je gezicht voelt uber chill net als de rest van je lichaam.. het is gewoon allemaal zwaar chill. ook kan je een lach kick krijgen en als je een beetje je ogen open doet dn is alles tja.. hoe leg je dat nou uit.. geen idee.. doe het maar gewoon..!

waar doe je de chillmode?
Overal als je maar gek genoeg bent.. maar het beste is ut gewoon thuis want als je uitgaat en je doet dit.. dan ziet het r niet uit.. een maat van me heeft ut midden op MoH gedaan.. maar dan zit echt iedereen je aan te kijken van: wtf? :confused: dus beter doe je het lekker thuis en maak het goed donker en zet gewoon dikke muziek aan..

hoe doe je de chillmode?

ok.. dit is lastig om uit te leggen.. daarom ook een foto onderaan toegevoegd sinds 26jan.

Je gaat op je knieën zitten (je knieën tegen elkaar aan)( dus niet gehurkt!) op de rand van een matras of op een kussen en je vouwt je handen in elkaar en legt je handen achter op je hoofd (alsof je dus met 2 handen je hoofd vast houd) en dan ga je met je ellebogen op de grond tegen de voorkant van je knieën met je ogen dicht en met je hoofd op het matras/kussen.
LET OP!!: ALLEEN OP MDMA BASIS! Speed werkt niet!
als je er 1 maal goed inzit dan wil je er niet meer uit.. ik heb wel is (ongeveer) 20-30 minuten in die houding gezeten..
hoe donkerder het is.. des te meer je in je gevoel opgaat.. het hoeft niet persee met muziek maar wij doen altijd muziek op omdat je dan na de muziek gaa luisteren.
Muziek aanraders.. (vind ik persoonlijk zwaar relax!):

Hardcore:
- ART OF FIGHTERS vs ENDYMION - Let's Get It On
- TechnoBoy - RAGE
- Wild Motherfuckers - Fother Mucker
- Korsakoff - PowerRave
- DJ Neophyte vs Tha Playah - The Ultimate Project

Hardstyle:
- Dj Zany
- Donkey Rollers - Sound Of The Beast

Reggeaton:
- Mosta man - Mi tin kunes
veel muziek van Daddy Yankee is chill..


House:
Vato Gonzalez -Badman Riddim
Minimal nummers zijn ook echt vet lekker..

Dance/Trance:

Faithless - Insomnia
Faithless - God is a Dj
Faithless - We Come 1
Faithless is gewoon eigenlijk de muziek die moet luister.

en tja.. de rest weet je zelf wel.. draai je favoriete nummers dan komt ut wel goed..

Lemme Know what you think about the Chill Mode :wave:

Tha KnetterKoekie Man:grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou uh, het klinkt me erg ongemakkelijk in de oren. Maar als het zover is dan laat ik het je weten!
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nou zoo moeilijk is het toch niet :P

zou best eens gigantisch chill kunnen zijn inderdaad
volgende week vrijdag maar es proberen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik volg er geen reet van kan je geen filmpje maken of tekenen ofzo :P
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#6
een soort van zelf pijpen dus :P
heb het geprobeerd is idd wel relax.
bedankt voor de tip.
had alleen wel het gevoel alsof ik heletijd voorover viel :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het maar achterlijk
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#8
martin van nu zei:
heb het net een half uurtje geprobeert, maar ik moet zeggen dat het effect zonder XTC wel erg tegenvalt.
Klik om te vergroten...

een half uur zonder xtc?? :confused: beetje te gek?? dat heeft ook helemaal geen effect en als ik zonder xtc dat doe dan heb ik een vreemd gevoel erbij.. want het is nou niet echt een houding die er chill uit ziet haha.. maar jungske.. als jij lekker wous ben en je doet het dan nog een keer.. hoor ik het nog van je..

Lijkt me chill om jullie ervaringen te horen.. ik ken niemand die het nie chill vind dus ook negatieve ervaringen zijn welkom maar die zullen er weinig zijn :hearteyes:

Lemme know mensen :sunglasses:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lang leve ABN!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
Klik om te vergroten...
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#11
eerst proberen, afzeiken kan altijd nog

ik denk dat het toch wel erg chill wordt vrijdag :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
Klik om te vergroten...

Als je nuchter bent klinkt het inderdaad achterlijk maar ik denk dat als je onder invloed van mdma was en iemand vroeg aan je om het eens te proberen dat je wel zou doen aangezien er niks achterlijk is als je mdma op hebt :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wel leuk dat er nog mensen zijn die het proberen. :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Post eens een foto van die houding ofzo?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
tomz0r zei:
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Wel leuk dat er nog mensen zijn die het proberen. :)
Klik om te vergroten...

iid, volgende week maak ik een topic aan waarin ik iedereen ga aanraden een paraplu in zijn of haar anus te doen onder invloed van xtc. Hoeveel mensen zouden het werkelijk gaan proberen....minstens 10? :wave:
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ut maakt mij nie uit wat je ermee doet.. maar ga niet posten van achterlijk dit en dat als je het niet hebt geprobeert.. want als je het hebt geprobeert dan zeik je mensen af die het achterlijk vinden zonder dat ze hebben geprobeert.. want het gevoel wat je krijgt is gewoon nog veel harder als het moment dat hij klapt.. het is gewoon zwaar hard..

en voor de mensen die de houding niet snappen.. als je het doet terwijl je het leest dan kom je in de goede houding..


dus afzeikende mensjes.. doe het gewoon eerst en dan hoor ik je wel weer.

:xtc: :rock:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Die vrijdag ging helaas niet door

Nu in de voorjaarsvakantie (over 2 weken)
Dus daarna laat ik het hier ff weten :wink:
K
Knetter KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#18
DonnieDark0 zei:
TrippyShit zei:
Ik vind het maar achterlijk
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
iid, volgende week maak ik een topic aan waarin ik iedereen ga aanraden een paraplu in zijn of haar anus te doen onder invloed van xtc. Hoeveel mensen zouden het werkelijk gaan proberen....minstens 10? :wave
Klik om te vergroten...
:


wie smeerde voor het eerst mdma op zn tandvlees.. wie ging er voor het eerst pado's vreten om een kronkel voor 6 uur in je kop te hebben.. de eerste persoon die salvia ging roken.. de persoon die een waterpijp gebruikt om wiet te roken..

wat is er nou achterlijk.. het is gewoon iets waardoor het effect gewoon zwaar veel harder is.

:grin:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mja niet op letten..

Ik vertel zaterdag wel hoe het was :wink:
n
nick_drutehLid
01-01-2024, 00:00
#20
ga het is probere

kan er niet ff iemand een blauwe mitshu laboratorium opbouwen
ze verdwijnen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."