Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties van Xtc

hallucinaties van Xtc

87 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Santatrip zei:
Ellesdee zei:
er zijn echt al zo veel topics over dit onderwerp :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hallucinaties kan ik dit alles ook niet noemen, meestal maar te zien in 1 oogopslag...als je echt wil hallucineren pak dan geen mdma :( volgens mij is hallucineren ook niet het juiste effect en pak je dan meer dan nodig is :cry:
Maar je mag natuurlijk doen wat je niet laten kan :beer:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet maar MDMA en speed zijn de enige drugs waar ik 'ECHTE' hallucinaties van heb gehad. Met 2cb, lsd en paddo's zijn het altijd meer vervormingen of 'altered reality'. Van MDMA en helemaal in hoge hoeveelheden met speed en blowen heb echt zo hard gehallucineerd. Hierboven is echt een notendop van wat ik allemaal wel niet gezien heb :xtc:
s
simonvrLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zag is een geest en ik vond dat best eng ,,,en dan was de pil al uitgewerkt :confused:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wou een keertje in een discotheek een zwevende telefoon pakken, maar hij was vreemd genoeg al weg voordat ik hem had. De mensen zullen vast wel vreemd gekeken hebben

En owja, ook al eens een keer een paar discolampen voor een rijdende trein aangezien :rolleyes:
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nog maar één keertje gehallucineerd van MDMA, ik ging toen echt véél te hard :grin:
Op een feest waar ik met enkele vrienden uit de buurt was, zag ik plotseling heel mijn klas enkele meters verderop staan, zag ik plotseling iedereen in de zaal neerzitten, dacht ik op een gegeven moment dat ik aan een vijver stond, toen ik naar het toilet ging dacht ik dat ik in een trein zat,... Was me wel een heftig avondje:grin: Alleen jammer dat ik dikwijls het gevoel had dat ik gelijk van de wereld was, het werkelijkheidsbesef kwijt... En dat ik dan plotseling terug wakkerschrok en mij afvroeg wat ik op dat moment daar deed. Ook vage gesprekken gehad met onbekenden: "Over wat hadden we het nu weer??" Al bij al een avond om nooit te vergeten:grin:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Besef me opeens dat ik ook een bad trip heb gehad ooit, maar toen was ik met 2 pilletjes (geen flauw idee wat de laatste was, maar werkte na mijn gevoel al bijna meteen na inname) echt helemaal de weg kwijt. Was toen naderhand (slecht gehoord van anderen uiteraad) ook twee punten van mijn hoektanden verloren omdat ik opeens mijn hoofd tussen de schuifdeur van de taxi deed. Thuisgekomen zag ik de schilderij van de zon en de maan tot leven gekomen en zat ik ook nog ff te darten, zonder pijlen naar het plafond en de volgende dag liep ik met een enorm rood hoofd.

Ik vraag me nog steeds af wat voor troep dat is geweest, echt een gevalletje van net een "klein beetje" te erg :confused:
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zag een kale man onder mn bed,
en een vrouw wat met der tong over der scheve tanden likte XD
en ik hallucineer veel geluiden
zoals een deurbel, mensen die praten xD
en ik heb ooit een keer een brilletje op gezien bij iemand haha
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vette shit zie nu weer allemaal van die rare tekentjes:P :grin:
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#8
met een dikke dosis mdma gegarandeert hallucineren.

plankjes die uit de vloer kwamen, toiletrollen die verdwenen wanneer ik ze wou pakken.

en vanaf de bank dacht ik dat de andere gasten een scooterblok op de tafel hadden staan.
iemands been gezien voor een toetsebord, en daar dan ook 5 minuten op zitten tikken.

na een scootermeeting paar pillen genomen, en vervolgens in je wauze bui alleen nog maar oorverdovende scooters horen :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Klik om te vergroten...

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo mensen

Hebben jullie ervaring met hallucinaties

Plaats ze hier en zeg wat je hebt gezien
Lijkt me wel leuk om jullie ervaringen ermee te lezen :tongueout:

mijn ervaringen zijn:
Het zien van een vliegende negerbaby met een rood oog xD
Het zien van een hek dat brandnetels waren en waar ik zo dom was het (hek) aan te raken
Het lopen over een brug die er niet was
Het zien van geesten die voor me stonden
Toen zag ik een man met een hond die de lucht in liep en in vlammen opging
En daarna d8 ik allemaal gehallucineerde mensen tezien , dus ik fiets er op af...
Was het geen hallucinatie

Nou dat waren mijn ervaringen en meer...
Maarja je vergeet ook he:tongueout:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#12
lock!!
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#13
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

want?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

Enne jong wrom :confused: ?
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een ruiter op een paard me een lans vast
(weet ik veel wat het was, was op een feesje)
Volledige conversatie in mijn hoofd met maten waarop ik antwoord 'hier is de tabak'.. Iedereen keek ff van :confused: :confused: :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb wel ooit eens meegemaakt dat iemand 10 minuten lang alleen maar "dat was niet leuk" heeft kunnen zeggen, en ik heb hem volgens mij ook die volle 10 minuten ongelooflijk dom aan zitten kijken.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Miss J zei:
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
Klik om te vergroten...

Vond je het eng :P ?
B
Basta BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zonnebrillen, that's it :P
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na m'n eerste (geweldige) keer ging ik klaarliggen om te slapen.. Het was donker in de kamer maar volgens mij viel er een heeel klein beetje licht binnen. Ik lag op een matrasje op de grond en toen ik keek zag ik schaduwen (contouren) heel gaaf om me heen staan dansen.. was totaal niet eng en ik wist dat t nep was. Op t plafond zag ik een soort haperende ventilatorpropellor. Het duurde maar een paar minuten, want daarna viel ik in slaap. Was wel een perfecte afsluiting.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."