Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties van Xtc

hallucinaties van Xtc

87 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een ruiter op een paard me een lans vast
(weet ik veel wat het was, was op een feesje)
Volledige conversatie in mijn hoofd met maten waarop ik antwoord 'hier is de tabak'.. Iedereen keek ff van :confused: :confused: :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel ooit eens meegemaakt dat iemand 10 minuten lang alleen maar "dat was niet leuk" heeft kunnen zeggen, en ik heb hem volgens mij ook die volle 10 minuten ongelooflijk dom aan zitten kijken.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss J zei:
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
Klik om te vergroten...

Vond je het eng :P ?
B
Basta BasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonnebrillen, that's it :P
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Na m'n eerste (geweldige) keer ging ik klaarliggen om te slapen.. Het was donker in de kamer maar volgens mij viel er een heeel klein beetje licht binnen. Ik lag op een matrasje op de grond en toen ik keek zag ik schaduwen (contouren) heel gaaf om me heen staan dansen.. was totaal niet eng en ik wist dat t nep was. Op t plafond zag ik een soort haperende ventilatorpropellor. Het duurde maar een paar minuten, want daarna viel ik in slaap. Was wel een perfecte afsluiting.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Worstenjongen zei:
Vond je het eng :P ?
Klik om te vergroten...

Nee helemaal niet, hallucineren vind ik juist 1 van de voordelen :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#8
weg.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Copy/paste uit dopestories topic:
Met een goede vriend in het bos XTC gepakt. Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde en dus ging ik met een engeltje richting het bos - ideaal voor op de xtc kan ik je vertellen. Toen na in totaal 3 pilletjes de man we weer weggingen uit het bos, kwam ik erachter m'n beurs verloren te zijn. Ik zou die wel even gaan halen. In het donker. Waziger dan ik dacht te zijn.

Ik kwam in m'n eentje bij het bosje aan, en liep erin. Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren... Ik liep verder door het bosje, gewoon over het pad, dacht ik. Totdat ik ineens middenin een groot veld vol brandnetels en takken met prikkers stond. Na wat geworstel wist ik er uit te komen, ik zag een omgevallen boompje dat omhoog werd gehouden door iemand. Ik dacht even te helpen en hield het ook omhoog. Hier kwam ik er ook weer achter dat ik helemaal in m'n eentje daar stond.

Ik heb nog meerdere malen tegen bomen heel zachtjes 'hoi?!' gezegd om te kijken of het toch echt geen mensen waren, iedere keer zeiden ze niets terug. Ik besloot op te geven en de volgende dag maar te gaan kijken ofzo. Op de terugweg liep ik door een aspergeveld naar die vriend van me toe. Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom. Ik stopte nog ineens omdat ik midden in het veld een muur zag staan, maar na voorzichtig aftasten bleek ook die er niet te zijn .
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel ! geweldig :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel ! geweldig :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ja vet, zeker weten... vooral het gevoel hebben dat je totaal ergens anders bent herken ik goed... dat je ineens ''wakker'' word uit je space... maar ik zit helemaal niet in een discotheek... lekker weg zijn... heerlijk!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
de hallucinaties zijn echt vet :tongueout:

En dat je ergens anders bent met je koppie herrinner ik ook :sunglasses:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
man zonder hoofd, dichtbij had hij er wel 1.. in de verte mensen zien springen op een bankje, dichtbij bankje leeg..

oma zien oversteken.. dichtbij.. prullenbak

fo shizzle :cry:
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#14
het leuke is aan hallucinaties vind ik dat je soms zelf kan bepalen wat er gebeurt met wat je wil laten hallucineren :tongueout: bijvoorbeeld...

ik zag een beertje hangen aan een touw, ik dacht, ik ga hem wat laten doen, effen concenteren, en ik ja ik zag hem omhoog klimme :grin:

heel vaak ook naar het bos gegaan.. daaar hallucineer ik alleen maar beesten, het vetste was een paar bome die echt op een vet grote dino leek, die was echt leuk :grin:

voorderest allemaal kleine dingetjes, wat jullie allemaal hebbe gezien is trouwens echt leip :tearsofjoy:
i
ikspacehemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tientallen schroefjes op de heg zien leggen wat blaadjes van de bomen bleken te zijn

2 rechterarmen hebben toen ik aan het stofzuigen was

Iedereen die een bril opheeft(veel voorkomend)

Een sigaret aanzien voor een joint

Met 10 man om de vijver heen denken te staan terwijl je maar met z'n tweeen bent
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
op een tapijt
zo een zwarte vlek overlapt door een grijze
ik zag ineens een spin in de vleken met schaduw
het leek net alsof de spin aan het dansen was :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben 1 keer gaan hallucineren van xtc en dat is meteen de reden geweest waarom ik een afkeer heb van hallucinerende middelen.
Ik ging fout, of nou ja, ik voelde me in principe wel ok, alleen ik schrok me steeds kapot van de dingen die ik zag. Ik zag allemaal enge dingen.
In het begin was het nog grappig, ik zag een tomaat lopen over de weg die naar me zwaaide en ik zag overal speeltuinen die er niet waren. Ook wilde ik mijn tas pakken, maar ik greep 3 x 'mis'. Ik zag hem overal, maar als ik greep ging ik erdoor heen.
Maar op een gegeven moment zag ik dus freaky dingen.
Als ik mijn toenmalige beste vriend aankeek, vielen de ogen uit zijn oogkassen. Met bloed en al, geen fijn gezicht en alle andere mensen die ik aankeek veranderde langzamerhand in monsters.
Ik zag ook mijn toenmalige vriend dood in het gras liggen, maar hij zat naast me. Ook heel erg vaag.
Toen ik thuis was en op de wc zat, werd ik ineens ingesloten door muggen. Echt overal zag het zwart van de muggen, ik kon de klink niet eens meer vinden.
En in bed zag ik ook allemaal insecten en ik had 1 of andere tekening op mijn kussen staan, maar die veranderde ook in 1 of ander monster.

Geen gezellige boel in ieder geval :wink:
Daarna ben ik ook een tijdje gekapt met de xtc en steeds als ik daarna een x xtc nam, wilde ik zeker weten dat ik er niet van ging hallucineren. Nu gebruik ik al een jaar of 3 geen xtc meer.
Het was in ieder geval een hele nare ervaring, ik was echt zooo bang. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
er zijn echt al zo veel topics over dit onderwerp :rolleyes:
R
RegenKoningLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een keer meegemaakt dat ik met mijn ogen dicht in een stoel languit lag te relaxen en om me heen de stemmen van mijn vrienden hoorde.. Toen ik enkele minuten later mijn ogen open deed zat iedereen op een andere plaats dan dat ik hun stem hoorde.. heel bizar..
t
tommekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
vindt deze verhalen echt gestoord, kan me niet voorstellend at ik dit zou kunnen hebben.

Slecht één keer gehallucineerd, had mn gsm vast die nogal vrij groot is.

Plots was hij supr klein en mn arm gigantisch lang, tot op de grond.

Zag mn gsm ook 3 maal in 3 handen maar met 1 arm, allemaal zeer raar.

Heb daar ong 10 min naar mn gsm staan staren tot mn maat me kwam vertellen datk een beetj normaal moest doen omdat sommige naar me zaten te gapen.

Vond het ook geweldig mn arm omhoog en omlaag te doen :d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."