Ik ben 1 keer gaan hallucineren van xtc en dat is meteen de reden geweest waarom ik een afkeer heb van hallucinerende middelen.
Ik ging fout, of nou ja, ik voelde me in principe wel ok, alleen ik schrok me steeds kapot van de dingen die ik zag. Ik zag allemaal enge dingen.
In het begin was het nog grappig, ik zag een tomaat lopen over de weg die naar me zwaaide en ik zag overal speeltuinen die er niet waren. Ook wilde ik mijn tas pakken, maar ik greep 3 x 'mis'. Ik zag hem overal, maar als ik greep ging ik erdoor heen.
Maar op een gegeven moment zag ik dus freaky dingen.
Als ik mijn toenmalige beste vriend aankeek, vielen de ogen uit zijn oogkassen. Met bloed en al, geen fijn gezicht en alle andere mensen die ik aankeek veranderde langzamerhand in monsters.
Ik zag ook mijn toenmalige vriend dood in het gras liggen, maar hij zat naast me. Ook heel erg vaag.
Toen ik thuis was en op de wc zat, werd ik ineens ingesloten door muggen. Echt overal zag het zwart van de muggen, ik kon de klink niet eens meer vinden.
En in bed zag ik ook allemaal insecten en ik had 1 of andere tekening op mijn kussen staan, maar die veranderde ook in 1 of ander monster.
Geen gezellige boel in ieder geval
![:wink:]()
Daarna ben ik ook een tijdje gekapt met de xtc en steeds als ik daarna een x xtc nam, wilde ik zeker weten dat ik er niet van ging hallucineren. Nu gebruik ik al een jaar of 3 geen xtc meer.
Het was in ieder geval een hele nare ervaring, ik was echt zooo bang.
![:openmouth:]()