Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MDMA (xtc) en lachgas Als je de lachgas inademt heb je na een tijdje het gevoel dat je out gaat als je terugkomt heb ik het idee dat ik wat dieper in mn trip kom. Het effect van de lachgas als je het gebruikt met MDMA is moeilijk uit te leggen maar wel superfijn op een of andere manier."
"Heb laatst een documentaire gezien van een jongen die elke dag meer dan een halve gram ketamine gebruikte en steeds als hij moest pissen kwam er ook bloed uit dus het is wel degelijk slecht voor je blaas en nieren."
"In de koelkast? Doet mn baas altijd met zn fruittabak hij zegt dat het dan niet uitdroogt."
"Het is gewoon dom om je speed te versnijden met glas. Er zijn veel goedkopere middelen verkrijgbaar die de werking van speed nabootsen en vrijwel ongevaarlijk zijn. Ook is speed al supergoedkoop dus ik zou niet weten waarom je het zou moeten versnijden met glas..."
"Heb je pijn in je buik als je bommetjes hebt genomen of doe je niet aan bommetjes? Ik heb er nooit last van als ik snuif maar als ik een bommetje slik voel ik de volgende dag zo'n raar gevoel in mn maag van dat ik honger heb terwijl het niet zo is, heel raar."
"Je hebt vast wel een leeg wietzakje toch? Als het droog is en je doet het daarin en je bewaard het op een donkere plek dan gaat de kwaliteit echt niet achteruit."
"Ik zou jou wel aanraden om speed snuiven een keertje te proberen. Het werkt sneller en heftiger en het effect houdt niet zo lang aan als met een bommetje. Waarom heb je trouwens een afkeur voor snuiven? Omdat je denkt dat je neus ervan kapot gaat? Wat denk je dat er met je maag gebeurt als je een bommetje neemt?"
"Ik vind xtc ook leuker om in een thuissituatie te gebruiken! Voordeel vind ik dat je nooit bekenden tegenkomt en je hebt gewoon alles makkelijk bij de hand zodat je optimaal kan genieten van je trip!"
"Leuk om te lezen! Is het voor herhaling vatbaar?"
"Je kan het toch ook in een puurpijpje doen?"