Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties van Xtc

hallucinaties van Xtc

87 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Patrick a.k.a Spaceface zei:
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Klik om te vergroten...

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
Klik om te vergroten...

Klopt. verschillende brillen gewoon. Ik zie ook echt altijd de lichtweerspiegelingen erin enzo. Zie alleen niet vaak brillen. Keer bij mezelf in de spiegel was wel raar en wel is bij iemand anders. Verder zie ik alleen mensen, voorwerpen, dinosaurussen ipv bomen en dingen die nergens op slaan zoals teletubbie knuffels op een dakje, een 'ontzichtbare' reus die voorbij rent. Mezelf in een spiegel zien terwijl het geen spiegel is. Krijg er opeens weer zin in als k dit zo allemaal zeg maar heb met mezelf afgesproken en half jaar niks te doen tot 31dec QrimeTime
:hearteyes:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
damn hey hoeveel nemen jullie wel niet dat jullie zulke hallucinaties krijgen? :openmouth:

ik neem elke keer max 3 pillen.

ik hallucineer eigenlijk alleen maar als ik alleen ben.
hoewel 1 keer gingen we m'n hond uitlaten en toen zag ik verderop een man met een hoed staan die ineens z'n been zijwaarts omhoog tilde op zo'n lollige manier :P (was een boom)

verder elke keer op de terugweg fietsend.
maar waren meer vervormingen dan hallucinaties.
verkeersborden (vooral die wit met rode pijl voor een bocht) die ik aanzag voor mensen.
bomen, palen etc, allemaal mensen van veraf en van dichtbij gewoon normaal :P

ook hoorde ik 1x stemmen. fluisterende mensen enzo.
ik reed langs de hoogovens in ijmuiden. dat was echt FUCKING mooi!

gigantische lichtzee en ik zag vanalles...
-red alert fabriekjes x 10 naast elkaar
-hijskranen
-HET VRIJHEIDSBEELD! (whaha)
-ruimteschepen

damn wat was dat vet..


Ik snap nu wel hoe de meeste XTC hallucinaties voor mij worden veroorzaakt.
Tis gewoon dat je objecten vaak niet van hun achtergrond kan onderscheiden en dat het daarom op dezelfde afstand lijkt te staan en samenvloeit in een object dat je kent. echt super grappig.

heb et nuchter ook soms wel eens heel licht, of als ik moe ben ofzo.
dan denk en verlang ik meteen weer naar MDA hallucinaties ^^
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vanalles gezien bij me eerste keer vond het wel wat eng maar ook wel grappig af en toe.

Dit heb ik gezien:
- Veel mensen iniedergeval waar ik mee zat te praten :P
- Vliegende wezentjes toen ik buiten stond.
- Een oud omatje en het roken naast me op de bank.
- Een vrouw die de raam stond schoon te maken, 3 etage's hoog.
- Een neger in een blauwe pak die achter me maat liep.

:rock:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hallucineer eigelijk alleen op blauwe driekoekjes, of op andere maar dan moet ik wel veel nemen. Ik ga altijd teringhard op de wolken, eerst zie je gewoon die mooie vormen, maar als je je ogen beetje dichtknijpt en een beetje fantasie gebruikt vervormd het gewoon naar datgene wat je wilt zien, ik heb echt een keer een stripfiguur in de wolken gezien met kleuren en al, was echt onwijs vet. Ook heb ik een keer, maar dat was echt heel vreemd, een vliegtuig recht omhoog zien vliegen ^. en m'n vrienden zagen het ook :xtc: dus ik d8 dat het geen hallucinatie was, maar die mdma is zo vaag dat je echt gezamelijk dingen kunt zien die er niet zijn. We zijn toen ook maar gestopt met kijken want we snapten er echt de ballen van :confused:
T
TMNuclearLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zag een flinke, donker gekleurd bouwvakker metselen op het dak met een zonnebril op (midden in de nacht toen ik buiten een peuk ging roken). Leek net een geest, doorzichtig enzo. Mijn vrienden leken 80 jaar oud (kei veel rimpels en al) en ene leek hele tijd een bril op te hebben. Echt para :rockband:
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb elkekeer hallucinaties, maar de vetste vond ik toen ik kastelen, poorten en een auto in een boom heb zien hangen
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo mensen

Hebben jullie ervaring met hallucinaties

Plaats ze hier en zeg wat je hebt gezien
Lijkt me wel leuk om jullie ervaringen ermee te lezen :tongueout:

mijn ervaringen zijn:
Het zien van een vliegende negerbaby met een rood oog xD
Het zien van een hek dat brandnetels waren en waar ik zo dom was het (hek) aan te raken
Het lopen over een brug die er niet was
Het zien van geesten die voor me stonden
Toen zag ik een man met een hond die de lucht in liep en in vlammen opging
En daarna d8 ik allemaal gehallucineerde mensen tezien , dus ik fiets er op af...
Was het geen hallucinatie

Nou dat waren mijn ervaringen en meer...
Maarja je vergeet ook he:tongueout:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#8
lock!!
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#9
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

want?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#10
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

Enne jong wrom :confused: ?
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een ruiter op een paard me een lans vast
(weet ik veel wat het was, was op een feesje)
Volledige conversatie in mijn hoofd met maten waarop ik antwoord 'hier is de tabak'.. Iedereen keek ff van :confused: :confused: :grin:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel ooit eens meegemaakt dat iemand 10 minuten lang alleen maar "dat was niet leuk" heeft kunnen zeggen, en ik heb hem volgens mij ook die volle 10 minuten ongelooflijk dom aan zitten kijken.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
Raam vol muggen,
Schaduwen van groeiende planten op het plafond,
Heeeel veel spinnen,
Bos rozen in de vensterbank.
Klik om te vergroten...

Vond je het eng :P ?
B
Basta BasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zonnebrillen, that's it :P
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na m'n eerste (geweldige) keer ging ik klaarliggen om te slapen.. Het was donker in de kamer maar volgens mij viel er een heeel klein beetje licht binnen. Ik lag op een matrasje op de grond en toen ik keek zag ik schaduwen (contouren) heel gaaf om me heen staan dansen.. was totaal niet eng en ik wist dat t nep was. Op t plafond zag ik een soort haperende ventilatorpropellor. Het duurde maar een paar minuten, want daarna viel ik in slaap. Was wel een perfecte afsluiting.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#17
Worstenjongen zei:
Vond je het eng :P ?
Klik om te vergroten...

Nee helemaal niet, hallucineren vind ik juist 1 van de voordelen :wink:
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#18
weg.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Copy/paste uit dopestories topic:
Met een goede vriend in het bos XTC gepakt. Thuis had hij besloten dat hij mijn carnavalskostuum aan wilde en dus ging ik met een engeltje richting het bos - ideaal voor op de xtc kan ik je vertellen. Toen na in totaal 3 pilletjes de man we weer weggingen uit het bos, kwam ik erachter m'n beurs verloren te zijn. Ik zou die wel even gaan halen. In het donker. Waziger dan ik dacht te zijn.

Ik kwam in m'n eentje bij het bosje aan, en liep erin. Ik kwam een groepje mensen tegen die allemaal ergens naar keken en hun hand omhoog hielden. Ik dacht dat ze aan 't stemmen waren over iets, dus ik ging er bij staan en hield m'n hand ook omhoog. Een paar minuten later kwam ik er pas achter dat de mensen, die ik toch echt zag, bomen waren... Ik liep verder door het bosje, gewoon over het pad, dacht ik. Totdat ik ineens middenin een groot veld vol brandnetels en takken met prikkers stond. Na wat geworstel wist ik er uit te komen, ik zag een omgevallen boompje dat omhoog werd gehouden door iemand. Ik dacht even te helpen en hield het ook omhoog. Hier kwam ik er ook weer achter dat ik helemaal in m'n eentje daar stond.

Ik heb nog meerdere malen tegen bomen heel zachtjes 'hoi?!' gezegd om te kijken of het toch echt geen mensen waren, iedere keer zeiden ze niets terug. Ik besloot op te geven en de volgende dag maar te gaan kijken ofzo. Op de terugweg liep ik door een aspergeveld naar die vriend van me toe. Ik zag aan de weg een reus lopen, heel duidelijk, van een meter of vier. Na een meter of twintig dat hij wandelde, boog hij voorover en bleef hij staan en veranderde langzaam in een boom. Ik stopte nog ineens omdat ik midden in het veld een muur zag staan, maar na voorzichtig aftasten bleek ook die er niet te zijn .
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vele malen zo hard trippen dat je echt niet meer weet hoe en wat (verschillende soorten beesten door de zaal zien lopen, discolichten in mijn kamer, het gevoel hebben dat je helemaal ergens anders bent) , zo mooi naar mijn mening.

hele films in je hoofd afspelen levensecht (meestal tekenfilms). Had ik toen ik net begon heel veel ! geweldig :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."