#1
Patrick a.k.a Spaceface zei:nicolai zei:echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril
![]()
Klopt. verschillende brillen gewoon. Ik zie ook echt altijd de lichtweerspiegelingen erin enzo. Zie alleen niet vaak brillen. Keer bij mezelf in de spiegel was wel raar en wel is bij iemand anders. Verder zie ik alleen mensen, voorwerpen, dinosaurussen ipv bomen en dingen die nergens op slaan zoals teletubbie knuffels op een dakje, een 'ontzichtbare' reus die voorbij rent. Mezelf in een spiegel zien terwijl het geen spiegel is. Krijg er opeens weer zin in als k dit zo allemaal zeg maar heb met mezelf afgesproken en half jaar niks te doen tot 31dec QrimeTime

dus ik d8 dat het geen hallucinatie was, maar die mdma is zo vaag dat je echt gezamelijk dingen kunt zien die er niet zijn. We zijn toen ook maar gestopt met kijken want we snapten er echt de ballen van 