Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties van Xtc

hallucinaties van Xtc

87 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FratzlLid
01-01-2024, 00:00
#1
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

want?
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#2
pretender zei:
lock!!
Klik om te vergroten...

Enne jong wrom :confused: ?
s
ssnorlaxLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zag een kale man onder mn bed,
en een vrouw wat met der tong over der scheve tanden likte XD
en ik hallucineer veel geluiden
zoals een deurbel, mensen die praten xD
en ik heb ooit een keer een brilletje op gezien bij iemand haha
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette shit zie nu weer allemaal van die rare tekentjes:P :grin:
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#5
met een dikke dosis mdma gegarandeert hallucineren.

plankjes die uit de vloer kwamen, toiletrollen die verdwenen wanneer ik ze wou pakken.

en vanaf de bank dacht ik dat de andere gasten een scooterblok op de tafel hadden staan.
iemands been gezien voor een toetsebord, en daar dan ook 5 minuten op zitten tikken.

na een scootermeeting paar pillen genomen, en vervolgens in je wauze bui alleen nog maar oorverdovende scooters horen :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Klik om te vergroten...

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Patrick a.k.a Spaceface zei:
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Klik om te vergroten...

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
Klik om te vergroten...
hmmm...ik wil dat ook een keer meemaken :cry:

dacht altijd dat iedereen die kringetjes gewoon bedoelde :grin:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op de loveparade dacht ik dat er een tracktor tussen het publiek stond, ongeveer 30 meter van ons af, waar allemaal mensen tegenaan stonden te relaxen haha.

Verder vroeg ik aan mn vriendin: "Hoe kom je aan dat brood joh? "
zij: "welk brood"
ik: "Dat onder je arm"
zij: "Dat zijn de poncho's gek"

haha. Dacht dat ze zo'n groot rond brood onder haar arm had, zoals op vakantie enzo. Waren onze oranje regenponcho's die samengepropt waren :grin:
E
EnsenataLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hele show van 3-D kabourtjes op de ramen van een boot
Een openscheurende vis waar wit spul uit valt
Dat witte spul op het gezicht van een vriend die daaronder sliep
Dat gezicht van die vriend dat daarna elke keer een ander gezicht was (met hele andere soort kleren die op de stoel lagen erbij ook...)
Een andere vriend die een bruin/geel konijn was
Overstromende wc toen ik daar gaan chillen met nog een andere vriend (we dachten het allebei :tearsofjoy: )
Miauwend kattenhoofd dat uit een lamp komt

En nog wel wat meer van dat soort wazige gedoe :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit weekend was ook weer vaag, ik drie verschillende pilletjes en heel wat speed op, ik zag echt mijn maat waar ik mee zat elke 5 minuten als iemand anders :xtc: ! Soms met baard, soms zonder dan weer met lang haar dan weer kort, ik was blijkbaar zelf erg kort :grin: ! Was wel lachen, hij ook in een deuk om die verbaasde kop van mij de hele tijd :P ! Hij had alleen speed op, dus lag blijkbaar toch echt aan de triplex combo :)
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Btw als je wil gaan Hallicuneren op X
Ga er dan niet op wachten
Want dan komt t niet
Tenminste bij mij ^^,
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Patrick a.k.a Spaceface zei:
hij ook in een deuk om die verbaasde kop van mij de hele tijd :P
Klik om te vergroten...

Haha ja, zo'n verbaasd gezicht van iemand die aan het hallucineren is echt lachwekkend!Je ziet ze dan gewoon denken: "wtf?!"
S
Spacie-CLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zag overal mensen die er niet waren, maar verder niet echt extreme dingen gezien. wel zij ik allemaal dingen uit het niets, maar dat waren alelen de eerste 2 keren.
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had een keer blauwe mitshus op en ik heb tog zitten hallucineren! :P
Het was in renesse op de camping...
Ik had eerst een halve op en tijdens het kaarten nam ik de andere helft omdat ik niks merkte en opeens kon ik niet meer kaarten ik hoorde iedereen door mekaar heen praten en kon me niet focussen op de kaarten even later begonnen mijn ogen heftig te trillen ik zag alles keihard heen en weer gaan voor zo'n 15 minuten (was opzich wel leuk maar wel vreemd want het duurde best een tijdje) daarna zijn we naar het strand gegaan met een groep mensen ... allemaal xtc op
Ik was echt super hard aan het spacen ging met iedereen praten over echt van alles en nog wat ... niet normaal.. eenmaal op strand aangekomen begon ik tog te hallucineren!! :tearsofjoy:
Eerst kwam er een bejaarde vrouw met een rolator voorbijgelopen echt vlak langs me
daarna ging ik pissen en toen keek ik naar de groep en die zaten opeens met zijn allen in de boom :openmouth: even later vielen ze naar beneden en zaten ze weer op de grond..
Het ging opeens ook echt keihard regenen .. niet normaal maar dat was zo vreemd we gingen toen snel teruglopen naar de camping en ik had het gevoel alsof ik toen in het leger zat! XD
eenmaal terug op de camping in het tentje vraagt iemand aan mij of ik een joint wil indraaien zodat hij er nog 1 kon draaien... Hij was al helemaal klaar alleen hoefde ik hem nog maar in te draaien ik heb er serieus 20 min over gedaan om er achter te komen dat het me niet lukte XD
Was wel lachen..
Ik hallucineer vaak van pillen vooral als het donker is.
Maar als je vaak pillen doet gaat dat effect weg.
Doe het daarom ook niet vaak is het effect veel heftiger ook met de hallucinaties.
Mzzl
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Patrick a.k.a Spaceface zei:
nicolai zei:
echt hallucineren heb ik niet gedaan op xtc...heb ook nog nooit de bekende brillen gezien. wel snap ik wat mensen daarmee bedoelen...het is namelijk zo dat xtc je op een bepaalde manier ook scherper maakt en je ziet dus meer de contouren in een object...die zogenaamde bril zijn gewoon kringen om de ogen, tenminste ik ervaar dat zo.l
Klik om te vergroten...

Niet echt eigenlijk, zijn gewoon echt 'echte' brilletjes :grin: ! Bij mij vaak goude en bruine ouderwetse, maakte ook vaak de grap wat was er eerder xtc of de bril :grin:
Klik om te vergroten...

Klopt. verschillende brillen gewoon. Ik zie ook echt altijd de lichtweerspiegelingen erin enzo. Zie alleen niet vaak brillen. Keer bij mezelf in de spiegel was wel raar en wel is bij iemand anders. Verder zie ik alleen mensen, voorwerpen, dinosaurussen ipv bomen en dingen die nergens op slaan zoals teletubbie knuffels op een dakje, een 'ontzichtbare' reus die voorbij rent. Mezelf in een spiegel zien terwijl het geen spiegel is. Krijg er opeens weer zin in als k dit zo allemaal zeg maar heb met mezelf afgesproken en half jaar niks te doen tot 31dec QrimeTime
:hearteyes:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
damn hey hoeveel nemen jullie wel niet dat jullie zulke hallucinaties krijgen? :openmouth:

ik neem elke keer max 3 pillen.

ik hallucineer eigenlijk alleen maar als ik alleen ben.
hoewel 1 keer gingen we m'n hond uitlaten en toen zag ik verderop een man met een hoed staan die ineens z'n been zijwaarts omhoog tilde op zo'n lollige manier :P (was een boom)

verder elke keer op de terugweg fietsend.
maar waren meer vervormingen dan hallucinaties.
verkeersborden (vooral die wit met rode pijl voor een bocht) die ik aanzag voor mensen.
bomen, palen etc, allemaal mensen van veraf en van dichtbij gewoon normaal :P

ook hoorde ik 1x stemmen. fluisterende mensen enzo.
ik reed langs de hoogovens in ijmuiden. dat was echt FUCKING mooi!

gigantische lichtzee en ik zag vanalles...
-red alert fabriekjes x 10 naast elkaar
-hijskranen
-HET VRIJHEIDSBEELD! (whaha)
-ruimteschepen

damn wat was dat vet..


Ik snap nu wel hoe de meeste XTC hallucinaties voor mij worden veroorzaakt.
Tis gewoon dat je objecten vaak niet van hun achtergrond kan onderscheiden en dat het daarom op dezelfde afstand lijkt te staan en samenvloeit in een object dat je kent. echt super grappig.

heb et nuchter ook soms wel eens heel licht, of als ik moe ben ofzo.
dan denk en verlang ik meteen weer naar MDA hallucinaties ^^
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb vanalles gezien bij me eerste keer vond het wel wat eng maar ook wel grappig af en toe.

Dit heb ik gezien:
- Veel mensen iniedergeval waar ik mee zat te praten :P
- Vliegende wezentjes toen ik buiten stond.
- Een oud omatje en het roken naast me op de bank.
- Een vrouw die de raam stond schoon te maken, 3 etage's hoog.
- Een neger in een blauwe pak die achter me maat liep.

:rock:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik hallucineer eigelijk alleen op blauwe driekoekjes, of op andere maar dan moet ik wel veel nemen. Ik ga altijd teringhard op de wolken, eerst zie je gewoon die mooie vormen, maar als je je ogen beetje dichtknijpt en een beetje fantasie gebruikt vervormd het gewoon naar datgene wat je wilt zien, ik heb echt een keer een stripfiguur in de wolken gezien met kleuren en al, was echt onwijs vet. Ook heb ik een keer, maar dat was echt heel vreemd, een vliegtuig recht omhoog zien vliegen ^. en m'n vrienden zagen het ook :xtc: dus ik d8 dat het geen hallucinatie was, maar die mdma is zo vaag dat je echt gezamelijk dingen kunt zien die er niet zijn. We zijn toen ook maar gestopt met kijken want we snapten er echt de ballen van :confused:
T
TMNuclearLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik zag een flinke, donker gekleurd bouwvakker metselen op het dak met een zonnebril op (midden in de nacht toen ik buiten een peuk ging roken). Leek net een geest, doorzichtig enzo. Mijn vrienden leken 80 jaar oud (kei veel rimpels en al) en ene leek hele tijd een bril op te hebben. Echt para :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."