Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit ook een tijd ondervonden, maar ik kwam er later achter dat het meer kwam door mijn voeding. Wanneer ik vrijwel niets eet en gebruik wordt het juist een stuk minder(zweten, vet verbranden denk ik) Er iets aan doen blijft natuurlijk moeilijk. Speed is slecht voor je en dat zal je lichaam ook laten merken. Wat je kan doen is, ondanks het slecht voor je is, toch goed voor je lichaam te blijven zorgen. Hierbij bedoel ik echt de meest algemene dingen zoals goed drinken, gezond, anders goed of gewoon iets eten. Ik weet niet wat je precies bedoelt met "huid", maar even nat washandje over huid doet ook wonderen"
"Hallo medegebruikers, Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg. heeft iemand hier een verklaring voor?"
"Deamon zei: iTest zei: Hallo medegebruikers, Heb 18:00 100 mg(36%) naar binnen gewerkt en ging hier echt heerlijk op. Uit overmoedigheid om 18:30 nog 60 mg erbij gedaan en ook deze sloeg er heerlijk bij in, maar nu 19:30 is het effect vrijwel alweer weg. heeft iemand hier een verklaring voor? Klik om te vergroten... Wat deed je nadat je de speed genomen had? Als je niet actief genoeg bent zakt de werking in. Probeer maar te slapen, dan merk je wel of het nog werkt. Klik om te vergroten... Denk dat dat zeker klopt, kan het ook zijn dat mijn dopaminevoorraad leeg is? of te vermoeid?"
"k0isk0 zei: Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke. Klik om te vergroten... Dat zou veel verklaren! maar betwijfel of dit wel helemaal klopt, want ik heb heel veel verscheidene dingen gelezen die dit keihard tegenspreken. Ben momenteel al een ruime poos wakker, dus het kan ook zeker uitputting of andere oorzaken hebben."
"k0isk0 zei: iTest zei: k0isk0 zei: Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke. Klik om te vergroten... Dat zou veel verklaren! maar betwijfel of dit wel helemaal klopt, want ik heb heel veel verscheidene dingen gelezen die dit keihard tegenspreken. Ben momenteel al een ruime poos wakker, dus het kan ook zeker uitputting of andere oorzaken hebben. Klik om te vergroten... Ik weet het zeker, ik heb wat proberen te google maar ik kon zo niks vinden maar ik heb er wel is wat over gelezen. En heb zelf ook maar de eerste 30-60 minuten het praat gevoel, etc. Dus moet je bijnemen Klik om te vergroten... Blijf het bizar vinden dat je de eerste bent van wie ik het hoor en er ook niks op google te vinden is en je het vervolgens zeker weet. bijpakken wordt hem sowieso niet meer, eerst maar weer eens een nachtje slapen. Bedankt voor je reactie, misschien morgen nog een andere mening"
"willemv zei: Nou ik hoop dat als je speed wil wassen hier wat aan hebt gebruik gewoon aceton van de etos die is zuiver en geen nagellakremover en gewone aceton kost een paar euro een flesje van 100ml. Heb zelf nog een aangebroken flesje staan van de laatste keer ik gewassen heb. En de pep goed drogen als je aceton erover gegooid heb en koffiefilter heb je niet nodig als je het weghaalt met een doek of een stuk keukenrol. In een koffiefilter blijft een hoop werkzame stof achter. Klik om te vergroten... Deze manier kende ik nog niet, maar ga ik zeker uitproberen met de nieuwe stack, hoeveel gram praat jij nu over dan? die je wast? addicted23 zei: De beste manier is natuurlijk aceton maar met nag. remover zonder aceton werkt het ook gewoon en het is wel een stuk goedkoper! Ik zal iig hier nog eens verder mee experimenteren Klik om te vergroten... Jij trekt véél te snel conclusies. Je hebt geen flauw idee van de hoeveelheid amfetamine vóór en ná de tijd. Het enige wat je weet is dat de hoeveelheid speed is verminderd, wat heel erg logisch te verklaren is aangezien speed en waarschijnlijk andere stoffen oplossen in water. Ik snap dat je enthousiast bent of overtuigt bent van je gelijk, maar scheikundig is dit proces onmogelijk(indien je niet hele rare speed hebt met 40% van een willekeurige andere stof of hier meerdere scheikundige reacties achter zitten die voor mij zelfs nog onbekend zijn). Andere mensen die dit forum bekijken zullen je zonder nadenken(toevallig studie scheikunde hier) je gedrag imiteren met als gevolg dat hun speed verloren gaat en er ook nog eens meer risico's aan komen i.v.m. met andere reacties. Blijf dit vooral zelf doen, maar plaats niet deze conclusies zonder enige resultaten of überhaupt logica"
"catootje zei: k0isk0 zei: Normaal werkt het gevoel van speed 30 tot 60 minuten, het lichamelijke effect kan 6 tot 8 uur duren. Dat is de reden waarom je zo vaak moet bijnemen met speed. Dit is trouwen ook het geval bij coke. Klik om te vergroten... Bij mij werkt het minstens 12 uur Klik om te vergroten... Zit me nu pas te realiseren dat ik anders ook nooit zo lang wakker ben geweest. Zal wel uitgewerkt zijn door de setting zoals hierboven gezegd werd. 21:00 nog zon 75 mg genomen met snoeiharde muziek op en die kikte er zeker wel in, dus maar even stappen."
"mbodenaar zei: Beste drugsforum-leden, Volgende week wil ik voor de eerste keer speed gebruiken, bij een vriend thuis. Ons idee was dan om gewoon te chillen, buiten rondjes lopen, dansen, muziek luisteren etc.. Maar ik vraag me af of dat wel lekker is met speed en of het überhaupt wel verstandig/chill is om thuis te doen. Ik heb wel al een keer xtc gebruikt, zowel op een feest als thuis. En daarbij vond ik thuis de allerbeste keer. Hebben jullie misschien tips voor de setting en bij het gebruik van speed? wat is lekker om zoal te doen? (ookal verschilt dit per persoon natuurlijk). Heel erg bedankt in ieder geval voor jullie hulp Klik om te vergroten... Ik durf bijna wel te zeggen dat álles leuk, of op zn minst leuker wordt. Wanneer ik speed op heb maakt het helemaal niet uit wat ik ga doen, dit kan van kamer opruimen, tot forum lezen of compleet uit mn dak gaan. In mijn geval vind ik Speed ook eigenlijk een onjuiste benaming, want ik kan heerlijk met vrienden lounge op de bank liggen en genieten. Dit geeft overigens ook weer het verslavende effect, want werk, school, sport wordt niet alleen leuker, maar meestal presteer je ook nog beter met alle gevolgen van dien. Pep kan altijd overal, XTC kan je beter rustig aan mee doen. Bepaal waar jij XTC het leukste vind en wijs pep die aan het andere"
"Persoonlijk hou ik er helemaal niet van om 's ochtend nog te gaan slapen. Bij een leuk feestje neem je zonder dat je het weet vaak bij en zit slapen er niet meer in. je kan vervolgens wel in de middag gaan slapen(heb ik ook wel gedaan), maar dan wordt je vervolgens in de avond wakker en ben je helemaal in de war. Ik ga meestal gewoon door en eet de dag erop gewoon goed en ga die avond vroeg slapen. Als je hierbij een goede nachtrust pakt, ben je de volgende dag weer 'fit' (:"
"Bananen! Ik vind ze echt heerlijk met zowel X als pep op, en ze zitten natuurlijk ook nog vol vitaminen."