Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100 pillen

100 pillen

116 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
YourePrivateDj zei:
100 voor 150e:)

goedkoper is meestal troep...
Klik om te vergroten...

Dan betaal jij misschien teveel :)
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kheb eindelijk een leuke verkoper gevonden die me kan voorzien van het nodige gerief!! hooray hooray!
deftige prijzen ook wel :wave: :smoke:

grtz
Pepnoize
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
beter dat ik ze niet zo goedkoop krijg, zou niet goed voor mn gezondheid zijn... vind 2.50 per pil een goede prijs, en koop er natuurlijk nooit 100!

soms 10 ofzeau...
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb eindelijk weer wat gevonden en voor een mooie prijs 20 stuks gehaald voor €20! Nu nog hopen dat het goeie zijn.
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
20 voor 20 doe je goed :)
S
SpeedUpXDownLid
01-01-2024, 00:00
#6
70 euro voor 100 dubbele ying yangs :)
b
bremmahLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zie dat ze heel goejekoop zijn hiero
hoeveel vragen jullie voor 20000 snoepjes en welke soort zijn het?
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Is een oud topic..
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jullie hebben allemaal goeie dealers :grin: hoe de fck kom je aan zo'n dealtjes?
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
100 voor 100 hier :) en dan heb je nog goeie ook :wink:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
180 euro is vrij veel ja

Een goede prijs is 100 à 150 euro

Een heel goede prijs is 50 à 100 euro
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hey, een vriend van me heeft 100 xtc pille ineens gekocht, hij heeft hiervoor 180 € betaalt , dus 1.8 € per pil, ik dacht dat toch redelijk veel was voor zo'n grote hoeveelheid pillen.
wat denken jullie? (hij woont wel in België)
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
veel te veel idd
en nog eens extra jammer als het ook nog eens blijkt dat het niet zo'n goede pillen zijn
gaat heel snel rond :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jezus..

Gemiddeld is 110 voor 100 in mijn kringen (en dat is al vrij veel als ik kijk naar wat degene betaald die ze per 5000 en meer haalt).
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Idd wel veel, maar weet je 1.8 is nog altijd wel leuk om voor een pil te betalen als je weet dat ze hier soms rondgaan voor 5 euro of pakjes cigarettes...

En 100 pillen heb je snel verkocht tegenwoordig.
r
robbert87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
voor dat geld kom ik ze nog wel brengen!!! haha beetje duur dacht ik zo! delen door 3 is het hier meestal! :mrgreen:
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#18
knurft zei:
Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!

Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijk :flushed: Er van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
Klik om te vergroten...

neeje... dichter bij de bron zien te komen jonge :wink: tussen de 100 en 130 is goeie :smoke:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#19
da lijkt mij toch ook nogal duur... kan ze gewoon voor 1,50 p/s kopen... :confused: en das nog met tussenpersoon en koop ik ze niet eens per 100... max 10 ofzo
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#20
1.40 kleine hoeveelheden

grote hoeveelheden zeker weten onder de 100

(altijd 100+ mg mdma (verschilt))

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."