Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100 pillen

100 pillen

116 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
s
spitfire007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
100 deftige pillen heb ik voor zo'n 140 euro :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
TimKGB zei:
100 voor 100 hier :) en dan heb je nog goeie ook :wink:
Klik om te vergroten...

zelfde hier
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#4
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Klik om te vergroten...

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dissonant zei:
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Klik om te vergroten...

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...
Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dissonant zei:
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Klik om te vergroten...

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...
Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Dissonant zei:
spitfire007 zei:
Kolere!!! 100 pillen voor 200 euri klinkt me als een droom in de oren,doe maar een zak als je ziet dat ik er meer als 5 euri per stuk voor betaald heb!!!! nog slappe klote pillen ook
Klik om te vergroten...

Méér dan 5 euro? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...
Jah binnen op een feest misschien, vind ik het nog vrij veel.
Klik om te vergroten...
vriendin van me heeft op Sonne Mond Sterne aan duitsers pilletjes verkocht voor 10euro p/s

ken iemand die kreeg op k-dag ook 10 euro per pil
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#8
Armani7 zei:
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:
Klik om te vergroten...

ach wat is nou 15€... Kan me wel voorstellen dat als je eens 1-2X spaced per jaar daar wel 15€ voor over hebt.

idem voor het lijntje pep van 10€.
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Armani7 zei:
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:
Klik om te vergroten...

Haha

Afripper
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dissonant zei:
Armani7 zei:
heb op rock werchter 2 voor 15 kunnen verkopen :) en mn laatste speed (0.1gram) ook nog eens voor 10 euro verkocht :grin:
Klik om te vergroten...

Haha

Afripper
Klik om te vergroten...

whaha volgende X werchter neem ik een pilletje of 60 mee :grin: leve de buitenlanders die er komen :grin:
d
despeeserLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
despeeser zei:
Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.

Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.

Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik :stoned:
Klik om te vergroten...

In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien? :wave:
Klik om te vergroten...

Kijk, het zou een stunt zijn als ik erover ga liegen, maar ik snap niet wat ik daar aan heb, laat staan wat jij daar aan hebt.

Die strip is doorzichtig, met folie aan de onderzijde, je ziet de pillen dus zitten, je ziet ook of ze gebroken zijn of niet.

Het is natuurlijk pure toeval dat juist ik bij zo'n enorme 'baron' terecht kom, die het spul gewoon rechtstreeks ergens vandaan haalt, of zelf maakt. In principe ga ik gewoon nooit naar die vent toe, ik krijg ze gewoon graties van die maat van me die bij hem altijd veeel afneemt. Ik was gewoon de juiste tijd op de juiste plaats om zo die vent te ''ontmoeten''.

Handelen erin is mij gewoon te link, ik zie mijn toekomst anders in dan drugs dealen en daarmee rijk worden (of niet).

Ik weet het, en dat is het, klaar. daarmee uit.

@zaagmans, geloof je me niet, dan geloof je mij niet. Zoals ik net al zei, ik heb er niets aan om hierover te gaan liegen, ik laat jullie alleen weten hoe het zit.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Telefoon zei:
Pillen zijn voor mietjes :grin: :hearteyes:
Klik om te vergroten...


nee, slapen is voor mietjes :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe kan eindelijk een beetje voor fatsoenlijke prijs aan pillen komen.

Roze hartjes 100 stuks = 150 / 130 mg mdma ofzo (heb het testnummer)
En ying yang die kosten de helft daarvan ongeveer want daar zat 70 in.

:)
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik koop er 50 voor 50 euri. Als hij nieuwe heeft mag ik er altijd eerst een paar mee om te testen. Toch best goed geregeld vond ik zo zelf :)
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#15
eerhm...gewoon rondkijken...een paar keer de mist in gaan...en uiteindelijk toch een goeie dealer vinden? :grin:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
en misschien scheelt het ook waar je woont.
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk

krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien)

en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)
k
knotsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker op 180 mg getest bij de buurman met gladde praat?
Lijkt me sterk....
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Everio zei:
ik krijg normaal (110-130mg) voor 1 euro tot 1.30 per stuk

krijg nu de beroemde blauwe mitsubishis (kan niet teveel zeggen maar als ik ze doorlever (int klein, geen dealer :P) voor 2.50 wil dat zeggen dat ik er iets op verdien)

en dan heb ik et over de 180mg versie (getest, en gezien)
Klik om te vergroten...

Goh, dat is toevallig. Zijn er zeker weer "verschillende batches" in omloop. Ik heb net nieuwe blauwe mitzi's, ze zijn in Limburg gemaakt en vandaag de uitslag gehad (novadic): 140mg. Ik denk dat 180 niet waar is
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#20
er zijn zover ik weet 2 verschillende in omloop in limburg

de rond de 140mg idd en rond de 180mg

je ziet het aan de blauwe kleur, kan iets lichter zijn

prijs ligt nu voor mij btw op 2.50... was beetje snel gezegd van me...

maja rode kersen zijn momenteel mn favoriet :) 130 mg voor een euro

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."