Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat je altijd geil wordt of iemand leuk gaat vinden of gaat en ontmoeten en vaak de boel achteraf opblazen over hoe leuk diegene wel niet is. En vervolgens een van de volgende dingen meemaken: Hij komt niet omhoog/je hebt niet eens gevoel meer in je pik terwijl dat het enige is wat je wil op dat moment. Je lult zon kutverhaal dat diegene je echt raar vindt. Vooral dat eerste gebeurt verdomme altijd tis gewoon kutrotzooi :P"
"Nick de Neger zei: ROFL!!!! Viagra een paar eurie, Een genant moment... onbetaalbaar! Voor al uw problemen Eurocart Mastercard! Klik om te vergroten... Helpt dat ja :P Ik wordt er echt achterlijk van eigenlijk :P Vooral ook omdat meisjes die niet weten wat het met je doet dan denken dat je gewoon zo klein geschapen ben Okee, ik ben echt even gefrustreerd vandaag :P Viagra is trouwens niet zo maar verkrijgbaar of wel?"
"FlipMeister zei: pretender zei: vroeger had je alleen maar pillen met tikkeltje speed.. nu alleen of puur mdma of teringpillen!!! i prefere mdma pillen met een lijntje... echt heeerlijk!! als je goede speed hebt en goede pillen doe t rustig aan met de speed.. xtc moet wel overheersen dan vind ik het een ideale combo.. succes.. ps als alles is uitgewerkt kan ghb een mooie afsluiter zijn maar kijk wel uit met alles door elkaar gebruiken... onderschatting ligt op de loer.. Klik om te vergroten... XTC is altijd al MDMA geweest, debiel. Klik om te vergroten... Wat hij bedoelt is dat er ook een beetje speed in de pillen zat vroeger, naast de mdma"
"Oja en die droge bek, dat is ook zo fijn, je bek smaakt gewoon gigantisch naar ranzige bacterien en het glijd helemaal niet meer omdat er geen speeksel meer in zit, je tong wordt net griptape... En dan dat kuthoofd er nog bij ook, dat niemand je meer aan kan kijken. Ik heb het zó gehad met amfetamines he."
"Van speed krijg ik ook een smurfenpikkie die niet omhoog te krijgen is, en een droge bek, kuthoofd enzo. Niet zo heel erg bij lagere doses dat wel, miss moet ik maar eens proberen niet te overdoseren dan. Oja je gaat ook nog meuren naar zweet en ammonia als je lang door gaat nog een nadeel."
"hmm ik heb eigenlijk dat ie zowel niet makkelijk omhoog komt, maar ook gevoelloos wordt eigenlijk. het gevoel wordt gewoon hetzelfde als op een andere plek van je lichaam, je vinger ofzo"
"Ik ben het met mayan en pipox eens. Lysergine ik vind echt dat je de schuld nu gewoon van je af probeert te schuiven.. Maar eerlijk gezegd heb ik die neiging zelf ook heel veel. Ik zal niet ontkennen dat je thcverslaving je voor het leven getekend heeft (dat weet ik niet), maar het feit dat je je opleiding verneukt hebt komt niet door de wiet. De wiet is slechts een gereedschap geweest om het leven te bereiken dat je toen wou, wat eigenlijk verneuking van je toekomst in hield. Geloof je nou werkelijk dat je netjes je opleiding en alles afgemaakt had als wiet niet verkrijgbaar zou zijn in je omgeving? Je had heus wel een andere manier gevonden hoor.. Pubers blijven pubers en die zoeken naar gevaarlijke dingen, zolang je jezelf er maar mee kan verneuken is het interessant. Ik wil niet zeggen dat dit gelijk wil zeggen dat het bij iedereen zo is maar: Ik merk zelf ook echt zo vaak dat ik negatieve dingen aan mijzelf wil wijten aan middelen. Als ik vergeetachtig ben: ik drink teveel alcohol. Maar ik ben al mn hele leven verstrooid en vergeetachtig geweest. Plus ik slaap steeds slechter, en dat heeft gewoon met mn nieuwe levenstijl te maken (meer stress). Of als ik mdma gehad heb en naar de stad ga, en me er niet kan vermaken en geen contacten kan leggen e.d. en eigenlijk gewoon lam ben. Dan vervloek ik de mdma, wat een kutspul is dat toch helemaal niet leuk. Maar eigenlijk kan ik me sowieso slecht vermaken, en ik ben helemaal niet echt sociaal of extravert of praterig etc. En nog iets, je hebt helemaal geen 'cleane' jij, om je mee te vergelijken. Ik bedoel in de zin van: je weet niet hoe je leven gelopen was als je nooit begonnen was aan drugs. Misschien had je wel iemand vermoord, of had je een saaie kantoorbaan van 9-5 en een bazige, lelijke, irritante vrouw met obesitas. Maargoed, het staat me eigenlijk ook niet zo aan om voor cannabis te spreken. Ik vind er echt geen hol aan, ik snap ook niet wat je toch met die rotzooi moet. Ga even lekker niet zo in je eigen wereld leven ofzo. Wordt dan gelijk kluizenaar ofzoiets. Ik ben wat dat betrefd toch meer voor de socialere drugs. Alcohol brengt je sociale contacten, en tot in zekere mate kun je je sociale vaardigheden er mee ontwikkelen omdat je minder verlegen en dat kan je dus ook leermomenten brengen. En zoals jcutter zegt NEUKEN wat toch je gelukkigheid in het algemeen wel verbeterd denk ik. (de 2e oerdrang na overleven toch?) Wat brengt thc nou? In je eigen wereld leven, nergens zin in hebben, geen contact met mensen kunnen maken, piekeren over dingen en dan niet eens echt constructief en leidend tot nieuwe inzichten zoals bij tripmiddelen, nee gewoon zweverig quasifilosofisch hippiegeneuzel waar nooit wat van komt omdat je totaal ongemotiveerd bent voor alles behalve vreten en relaxen zo ongeveer."
"pipoxyz zei: tijdbom zei: Wat brengt thc nou? In je eigen wereld leven, nergens zin in hebben, geen contact met mensen kunnen maken, piekeren over dingen en dan niet eens echt constructief en leidend tot nieuwe inzichten zoals bij tripmiddelen, nee gewoon zweverig quasifilosofisch hippiegeneuzel waar nooit wat van komt omdat je totaal ongemotiveerd bent voor alles behalve vreten en relaxen zo ongeveer. Klik om te vergroten... medicatie zoals antidepressiva, antipsychotica, anti adhd, of andere medicijnen, kunnen een veel grotere impact hebben op je persoonlijkheid dan wiet. Toch zal het meerendeel van deze mensen hun tekortkomingen niet zien als iets van buitenaf, maar als iets waar ze zelf actief aan kunnen bouwen. Gewoonweg om dat dat specifieke medicijn niet aan dezelfde stigmatisering of demonisering bloot staat. -je wordt geen hippy van wiet -je wordt niet lui van wiet -je wordt geen kluizenaar van wiet -je wordt niet ongemotiveerd van wiet -je gaat ook niet meer vreten of drinken van wiet -je transformeert ook niet in een (quasi) filosoof door wiet ..dat zijn Juist Precies die dingen wat wiet wordt verwijt..en daar ligt dan direct ook het gevaar ... blowt iemand dagelijks en ervaart hij dat hij lui is.. tja..dan komt het waarschijnlijk door de wiet.. etc etc. stigmatisering zoals dit resulteerd juist in een situatie waarin meer mensen niet aan zichzelf werken in de veronderstelling dat het toch van de wiet komt. Na 18 jaar Stevig blowen, bemoei ik me dagelijks nog Overal mee..ik steek overal mijn neus in, en stuiter van de energie..altijd is er wel iets wat me onwijs interesseert,..ik sta dagelijks rond 6 uur op en ga rond 2400 slapen..toegegeven..ik eet veel snoep..maarja...das nu eenmaal lekker, en ik zou tig keer meer snoep eten als ik niet zou blowen...etc etc etc.. ....ik heb Nooit passief geweest door de wiet.. Klik om te vergroten... Dan heb je waarschijnlijk veel mazzel idd, heb je adhd? Maar die gevolgen hebben de meeste frequente blowers wel. Sommigen kunnen ermee om gaan, maar de meeste zijn passievelingen. Het dommere deel doet geen ene flikker, en de intelligentere blowers hebben vaak wel ideëen maar zijn onrealistisch of brengen gewoon nooit wat te uitvoering.. Zo ik het toch wel bij veel mensen in mijn omgeving. En ik neem aan dat je niet onbekend bent met vreetkicks? Je kunt dat moeilijk ontkennen."
"Ik ben verre van een expert ofzo, maar wat ik vaak lees, en wat me ook echt volkomen logisch lijkt, is dat je heel erg zeker moet weten dat je speed schoon is, en dat kan gewoon niet met straatshit, je weet zeker dat het niet zo is. Dit omdat je veel mee rkans hebt dat je dood gaat door giftig stoffen waar mee het vervuilt is. Mijn redenering dan, met 6e klas biocompleetkennis en inetkennis over biologie wat betrefd drugs: En als je het slikt of snuift komt het nog langs je nieren cq lever, waar miss enzymen zitten die bepaalde vervuiling heel efficiënt afbreken (Zeg bijv. 95%), speed word dacht ik rond de 50% afgebroken door je lever (en je spijsverteringsstelsel?), je neemt dus een halve orale dosis aangezien afbraak 0%, maar de vervuiling wordt dan ook in een keer 20x minder afgebroken, therefore krijg je 10x zoveel gif in je bloed. Oplosmiddelen zoals aceton waarvan toch niet zo onredelijk is dat het er in zit, lijkt me niet zo lekker in je bloedbaan eerlijk gezegd. Just my 2 cents"
"Woot, gister echt de meest zieke paranoide ervaring tot nu toe gehad. Kwam dus redelijk verrot aan op mn werk om 9u. Gelukkig was iedereen brak, voelde me dus niet meteen para. Aan het einde van de dag begon het echter lekker in te slaan. Iedereen zat van achter z'n computer naar mij te staren terwijl ik probeerde mn ogen dicht te klemmen en geen oogcontact te maken. Later hoorde ik gewoon fluisteren 'grote ogen' 'drugs' etc. Echt superrealistisch. Werd uiteraard helemaal gek :P Na werk collega gebeld die al ook gewerkt had, bleek dat niemand ook maar iets gemerkt had. Gelijk daarna feestje, had nog wat bijgenomen aangezien kapot, en hele dag al loppen stuiteren dus ik zweette nogal. Feestje bleek in een kamer van 4x3 te zijn met zn allen op elkaar gepropt, en ik dus helemaal para dat ik die kamer vol zat te stinken :P Loop ik de kamer uit langs 2 meisje, eentje wijkt nogal ver uit om mij door te laten, hoor ik achter ze achter me gewoon 'gatverdamme' fluisteren tegen die ander. Voelde me nogal lame dus meteen sneaky mn oksels vol extra deo gespoten. Sta ik voor de tweede keer op gebeurt het weer. 'echt he, iel' Rest van het feestje geprobeerd me groot te houden terwijl iedereen achter mijn rug om zich zat te ergeren aan mijn uitputtingsdampen. En bij elke persoon die van plaats verwisselt natuurlijk zweren dat diegene de stank niet meer aankon. Ga ik zo weg met een vriendin waar ik mee daar was, en die ik heel goed vertrouw, vraag ik haar of ze eerlijk wilde zeggen of ik niet een beetje stonk van de pep. Blijkt ze helemaal niks geroken te hebben terwijl ze bijna de hele avond naast me zat Kom ik aan op het station met haar staan die eerste 2 meisjes er ook op de trein te wachten, krijg ik gewoon nog een goodbyekiss van ze. Moraal van dit verhaal: Auditieve hallucinaties + paranoia is gruwelijk :P Moraal2: Het slaat nooit ergens op die paranoia, als ze het echt denken hoor je het wel in je gezicht."