Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100 pillen

100 pillen

116 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Betaal voor 100 stuks veel minder.
Ik zit in de categorie 50 tot 100 euro.

(en nee, ik ga niet iets leveren. Dus vragen om iets te kunnen kopen daar doe ik niets mee.)
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pepnoize zei:
ik heb eindelijk iemand gevonden , 50 witte motorolas voor 40 € (die motorolas zijn van dezelfde producenten als de jodensterren, mensen uit omgeving antwerpen kennen deze 2 ongetwijfelt :sunglasses: )

de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ?


grtz
Klik om te vergroten...
Ja die ken ik ook en heb ik ook al gehad.
Goede prijs de pillen ga je wel goed van, maar er zitten veel andere stoffen ook in. Je moet is zoeken naar Witte Versaces die zijn schoner.
t
tijdbomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
G
GiorgoLid
01-01-2024, 00:00
#4
tijdbom zei:
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
Klik om te vergroten...
Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.
Ze zijn toch lekker sociaal :mrgreen: .
M
Marc39Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb goed moeten zoeken om iemand te vinden die me 100 voor 1,50 per stuk wilde leveren. Heb nu een sample van 4 om te laten testen, maar als ik dit zo lees is die prijs van 150 nog teveel. Eerst maar eens afwachten wat het lab zegt, maar ik dacht een behoorlijke deal te hebben eerlijk gezegd.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
prijs varieert van leverancier bij mij :)
bij een is het 120 voor 100
bij een andere is het 50 voor 100
...
b
buckoLid
01-01-2024, 00:00
#7
mensen neem nou van mij aan ik heb 3 jaar in pilletjes gehandeld al die praatje van 29 cent en minder slaat gewoon nergens op en waarom niet omdat er vroeger hier in nederland zoveel drukers waren was die markt naar de klote gegaan maar nu zijn eg nog maar een paar naar mijn weten nog maar 5 en er bestaat zo iets als n afspraak tussen die mensen dat de prijs van een pilletje van boven de 100 mg dus inhoud niet het gewicht van pilletje niet onder de 40 cent mag komen anders krijg je weer dat zelfde van vroeger en dat willen mensen niet want het kost ze te veel en waarom niet onder de 40 cent omdat 1 pilletje bij productie kost tussen de 20 en 25 cent ligt aan de hoeveelheid werekzame stof en wat betreft die praatjes van 190 en 200 mg dat kan wel kloppen maar dat is dan niet hoeveelheid werekzame stof maar het gewicht van dat aparatje aparatjes van 190 mg mdma zij een heele zeldzamheid en die krijg je inkoop niet onder 1 euro hoop dat ik hiermee jullie allemaal wat bijgeleerd heb en dat ik al die dromers en zwetsers uit hun droom heb geholpen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Giorgo zei:
tijdbom zei:
Zo te horen is het makkelijk te krijgen in Limburg.. Hoe komt dat eigenlijk? Omdat het vlak bij de belgische grens ligt?

Ik snap trouwens niet echt hoe je kunt 'zoeken'.. Ga je dan gewoon mensen die je er wel voor aan ziet aan spreken als je uit gaat ofzo?
Klik om te vergroten...
Ga uit, kijk naar de pupillen. Als het knikkers zijn spreek je ze gewoon aan.
Ze zijn toch lekker sociaal :mrgreen: .
Klik om te vergroten...
ook als ze in de meest barre weersomstandigheden in hun bloot bovenlijf lopen. dat deed ik op pukkelpop en mensen kwamen me constant vragen achter pillen :grin:
w
wimpie24Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik woon vlakbij Rotterdam en kom erg moeilijk aan goede X. Nu heb ik ook weinig vrienden/collega's/kennissen die drugs gebruiken. Het goedkoopste wat ik ooit heb gehad was 100 voor €50 en het duurste is €5 per stuk!

Hoe kan het dat als ik het hier moet geloven niemand meer dan 2 euro per stuk betaald? Hoe komen jullie allemaal aan je dealer want ik kan ook wel een goede gebruiken? (ik vraag dus niet om een dealer maar hoe je er aan komt, wil geen ban)
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#10
pilliewilly zei:
ben ik gerippppppppped? ik dok 3 euro voor 1 :confused: het is goeie zooi

::edit:: ik koop niet in grote hoeveelheid maatie fixed ze
Klik om te vergroten...

yep, 3 € per pil is normaal :wink: als je ze per 1 of 2 koopt :)
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#11
bij de testservice :wink:

http://www.drugs-test.nl/default10949.html
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoeveel kost dat dan voor 1 pil te testen :confused:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
gratis en voor niks :wink:
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok toch ff voor de duidelijk heid: oranje pilletjes al goeie ervaring mee gehad?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#15
/\\

"Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium."

Ze nemen waarschijnlijk WEL je pil in, en 't is waarschijnlijk NIET direct..


maar hoe offtopic wil je gaan...
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#16
euh ben jij lektroluv?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#17
toooz zei:
euh ben jij lektroluv?
Klik om te vergroten...


....uhhmmm ja? Hoe weet jij dat?

Oh wacht nu zie ik 't...

Mitch?


Mitch Bucannon????


long time, dude... long time
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#18
in nederland dan mss niet:)

Belgie wel:wink:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#19
maar hoe offtopic wil je gaan...
Klik om te vergroten...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#20
doe maar tot in n ander topic
of tot op n ander forum

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."