#1
jullie hebben allemaal goeie dealers
hoe de fck kom je aan zo'n dealtjes?

knurft zei:Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!
Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijkEr van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!

TimKGB zei:100 voor 100 hieren dan heb je nog goeie ook
![]()
knurft zei:Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!
Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijkEr van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
Armani7 zei:knurft zei:Ja uiteraard ben je goedkoper uit per pil als je ze per 5000 haalt!
Maar wat heb je aan zo'n belachelijke voorraad als je zelf niet fanatiek dealt? Vind 180 euri best een nette prijs eigenlijkEr van uitgaande dat het zuivere sterke pillen zijn!
ik zou ze snel verkocht krijgen![]()

DreamWeaver zei:despeeser zei:Ik ben eigelijk nog helemaal niet zo lang in het 'junkwerelde' aan de gang.
Sinds een maand of 8 ben ik echt begonnen met blowen, iedere week.
Nu zit ik via een vriend bij een bron waar ik zo pillen voor €0,29 de stuk kan kopen. Het gaat los, in een hele grote plastic zak of in een strip van 202 pillen.
Nooit had ik gedacht om zo dicht bij de ''bron'' te komen. Op straat betaal je al snel 4 á 5 Euro voor één pilletje, terwijl ik er nu gewoon 15 voor kan kopen. Het is wel erg gevoelig om nu te zeggen ik ga er in handelen, maar ik blijf er met mijn takken vanaf, vind het een veel te gevaarlijke wereld om in te dealen. Lekker voor eigen gebruik![]()
In welke hoek van Nederland/België moeten we dit zoeken? En die 29 cent, wat is dan de minimale afname? Als zomaar iedereen kleine hoeveelheden voor dat soort prijzen kan kopen gaat de handel naar de kanker. Er gelden in het wereldje in mijn streek regels, niemand verkoopt onder de 3 euro, omdat ze anders andere dealers in de buurt in de weg zitten. Dan krijg je een prijzenoorlog en dat kost mensen geld. En laten dat nu juist de mensen zijn waar je geen ruzie mee wilt hebben.
En die strips, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Die 29 cent is overigens alleen mogelijk direct bij de drukker/het lab, of misschien bij de distributeur (mensen die 5000+ inkopen). Daarna is het financieel gezien niet eens mogelijk omdat diegene er anders sowieso verlies op moet draaien. Heel eerlijk gezegd denk ik dat je poep praat, of heb je een boom waar kristallen aan groeien?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."